Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Metalli hommista puheenollen enkä nyt puhu happosen putken hitsaamisesta tai sorvaamisesta vaan musiikista niin black metal suuruus emperorin solisti/kitaristi ihsahn on kyllä osoittanut olevansa muusikko isolla m:llä. Aivan loistava cover.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Periaatteessa ok, mutta hiukan yliyritetty ja jopa steriili.
A-han alkuperäiseversiossa Morten Harketin laulu on paljon vaivattomampaa ja värikkäämpää sekä biisi jopa rokkaa heillä kovempaa. Eli tuo Ihsahn oli hiukan huti, varsinkin kuin jäi niin ratkaisevasti jälkeen alkuperäisestä.
Googletin lisätietoa; onhan tuo näköjään suosittu artisti/bändi Amerikassa ja erittäin ameriikanrokkia soittaa. Hän mainitsee esikuvakseen Bob Dylanin, mutta kyllä tuosta edellisestä biisistä kuulee, että Tom Pettya on kuunneltu ja löysin sitten myös bändiltä useita live- cover- vetoja Tom Pettyn & Heartbreakersien biiseistä.
Tämä on hitti, vaikka Beck on aina tuntunut hiukan vieraalta. En edes tiedä miksi, palikat on kyllä kohdallaan.
Kiitos tuosta Jasonista ystävineen, hienosti kuokka uppos.
Jatketaan yksinkulkemista:
REM'n biisihän tuo alunperin on ja hieno onkin, mutta kun olen sen unpluggedina tänne postannut jo parikin kertaa niin laitoin nyt tollasen version.
Jotenki kauhian viehättävä. Kengätkin saa kyytiä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
Videon alussa on kohtaus, jossa daami sytyttää röökinsä kynttilästä. Jännä juttu, miten viileä tupakointi herättää vuosia lopettamisen jälkeen yhä haikean kaipuun tupakoimiseen, muttei tupakkaan. Se maistuu nykyään jo siinä määrin pahalta ettei tee mieli enää ottaa toista henkosta. Siitä huolimatta sitä kaipaa joka päivä aamukahvin kanssa, viihteellä, kunnon liha-aterian jälkeen tai pidemmällä automatkalla...
Olihan tuo silloin aikanan livenä ankaraa uhokuumaa mutta..
Vieläki naurattaa kun muistaa miten diinarit oli niin höttösissänsä. Hiusöljyt vaan roisku.
Massivinen hitti ja aivan tolkuttoman tarttuva riffi. Aina kun tuon kuulee niin kulkee nytkymällä loppupäivän edes takaisin tuon rytmiin. Tai sitten se on vaan katkokävelyä muuten vain. Homma on selvästi infernaalisessa nousussa.