Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa, osa 3

#2086

Viesti tohtorismies »

"Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee." Onkohan tuo retkuun vetäminen villikelkalla jotain pohjalaista seksuaalivähemmistöjen slangia?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#2087

Viesti Ile »

Niin siis olisiko ”rectum” niillä lakeuksilla tuttavallisemmin vain ”retku”? Villikelkkaa en lähde arvailemaan mutta kaikesta päätellen liukuu hyvin.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 95
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Mikä naurattaa, osa 3

#2088

Viesti MikaM »

Joidenkin suussa se on napakelkka. Ei usein enää näy, ku ei ole jäitäkään. Vaikka tollasen voi aivan hyvin maallekin pystyttää, jahka on lunta. Tai menis se kai nurmellaki, ainakin märällä sellasella.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2089

Viesti Lasse Candé »

Ei helvetti. :lol:
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 122

Mikä naurattaa, osa 3

#2090

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

tohtorismies kirjoitti: elo 21, 2021, 18.22 "Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee." Onkohan tuo retkuun vetäminen villikelkalla jotain pohjalaista seksuaalivähemmistöjen slangia?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008187390.html
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2091

Viesti Lasse Candé »

Teh Manninenhan on myös kirjoittanut aiheesta. :lol:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008179729.html
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#2092

Viesti Ile »

Outoa tuossa oli se, että luupään linkittämä juttu oli kirjoitettu erehdyttävän Mannis-tyylisesti ja hyvin, mutta jutun perässä oli ihan toinen nimi :o
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2093

Viesti Lasse Candé »

Tässä vain yksi lukuisista hauskoista kohdista. :lol:
MUTTA onko kaikki sitä, miltä se näytti? Mihin liittyivät Ilta-Sanomien valokuvaajan paikalta löytämät Raamatun jakeet?

Entä mihin katosivat nuo kaksi punaista dildoa sen jälkeen, kun maakunnan valtalehti Ilkka-Pohjalainen oli uutisoinut löydöstä?


Maakuntalehti Ilkka-Pohjalaisen kuvaaja ikuisti seksilelut kuusikon kätköissä. IS:n saavuttua paikalle lelut olivat tiessään.
Maakuntalehti Ilkka-Pohjalaisen kuvaaja ikuisti seksilelut kuusikon kätköissä. IS:n saavuttua paikalle lelut olivat tiessään.

Kuka dildot vei?

Kun Ilta-Sanomat kävi paikalla, dildot olivat kadonneet kuin tuhkamuna tuuleen, kun tuon erikoisen sienen päälle astutaan.


Jotenkin tuo tyyli on kokonaisudessaan sellainen että hymyilee koko tekstin ajan silloin kun ei naura tai naura huutonaurua. :D

En nyt muista olenko minä tai joku muu hehkuttanut Mannista täällä, mutta legendahan se on. :jepa:
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#2094

Viesti Ile »

Itsekin jo vuosikausia Mannis-fani. :)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2095

Viesti Lasse Candé »

Mimmini heittää välillä ruotsinkielisiä juttuja itäuudenmaan murteella. Juuri äsken kun meillä oli tällainen ”normaali kiva perhekeskustelu” auton tuuletuslaitteistosta, hän sanoi ”vädra fjåsån”. (Ääntämisohje: fjooson.)

Ja jep, se tarkoittaa römpsää. :D :D
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2096

Viesti Lasse Candé »

Laitan yhteen fb-ryhmään kaikenlaisia samanlaisia asioita joille naureskelen täälläkin, niin yksi siellä yhdisti kaksi juonnetta ja siitä tuli:

”Gå och runka, Hans. Titta på fjåsan.”

Nauroin ääneen. :lol:



Mutta ei tässä vielä mitään. Yksi toinen kekkas käyttää siellä fb:n kääntäjää ja siitä tuli:

”Ala vetää Hans. Katsokaa tuota paskiaista.”


Nauran tälle ihan liikaa. :lol: :lol:

Ja siis varsinkin kun tämän palauttaa Die Hardiin.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa, osa 3

#2097

Viesti tohtorismies »

luupää kirjoitti: elo 22, 2021, 14.48
tohtorismies kirjoitti: elo 21, 2021, 18.22 "Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee." Onkohan tuo retkuun vetäminen villikelkalla jotain pohjalaista seksuaalivähemmistöjen slangia?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008187390.html
Varmasti on seuraavassa artikkelissa "Mietaa varasti dildot". Se on minusta ollut aina epäilyttävä ukkeli. Vetää retkuun ihan urakalla pilkekasalla yksinään.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 1348
Lauteille: Maaliskuu 2012

Mikä naurattaa, osa 3

#2098

Viesti Timpa »

Jatketaan vähän kyseisillä linjoilla.
Viemäri TV:ssä oli pätkä, jossa eräänlainen "uutistenlukija" kertoo päätetyn, että vastedes tukkijätkien pitää pidättäytyä vai ukkojen välisissä suhteissa. Sitten tulee vanha filminpätkä jossa Olavi Virta sanoo tukkijätkille, että "Tästä eteenpäin emäntien puolelle ei eksy enää kukaan. Se on kämppälaki."
Huono vitsihän tuo on mutta aina naurattaa kun katsoo.
Kohdassa 1:57



No vielä boonuksena, 17:28
"Autotukankuivaaja, joka saavutti suuren suosion naisten keskuudessa, nyt myös homoille. Vain Kellistä." (tällä viitataan vanhaan mainoslauseeseen: Vain Shellistä)
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#2099

Viesti Ile »

Sopinee ketjuun, kun ei käynyt pahemmin. Ihan kohtuullista ”why do women live longer than men” -osastoa suomalaiskansallisella twistillä.
(Sorry maksumuuri mutta oleellinen näkyy kuitenkin).


https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008225109.html
Laskettiin hänelle irtotikkaat, hän kiipesi itse pois ja päivä jatkui”, päivystävä palomestari Teemu Kelloniemi kertoo STT:lle.

Nimim.
-Kempeleellä tapettiin mies.
-Jaa millä?
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa, osa 3

#2100

Viesti Jorge »

Ile kirjoitti: elo 28, 2021, 16.08

Nimim.
-Kempeleellä tapettiin mies.
-Jaa millä?
Itse ole olen kuullut useammin version

"Tyrväällä tapettiin mies...
- ai silläkö tapettiin?"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa