Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2026

Viesti Lasse Candé »

:D

Olen kyllä niin blondi, etten ymmärrä katarin tarinaa. Näen tämän johtuvan siitä etten saa ekasta virkkeestä täysin kiinni. Ehkä en tunne postialaa riittävän hyvin...
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 95
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Mikä naurattaa, osa 3

#2027

Viesti MikaM »

Silläkin riskillä, että Lasse heittää jonkinlaista läppää, jota minä taas en tajua, niin:
ehkä katar itse tietää, ettei hän ole postiansa hakenut?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2028

Viesti Lasse Candé »

En heitä läppää, mutta pidän mahdollisena että tämä keskustelu ymmärryksen vaikeudesta tulee valmiiksi ihan oikeaan ketjuun. :D

En esimerkiksi ymmärrä mistä kohtaa viestiä sinä näet sen, että nuo postit ovat katarille eikä jossain tilassa josta jonkun muun firman (”eräälle firmalle”) olisi pitänyt hakea nuo. :)
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 95
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Mikä naurattaa, osa 3

#2029

Viesti MikaM »

Itse asiassa minä taisin ymmmärtää vähän väärin. Se pointti on, että niitä ei haettu, koska ovat vielä siinä. Miksi post-it?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa, osa 3

#2030

Viesti katar »

MikaM kirjoitti: kesä 10, 2021, 10.59 Itse asiassa minä taisin ymmmärtää vähän väärin. Se pointti on, että niitä ei haettu, koska ovat vielä siinä. Miksi post-it?
Mä veikkaan, että kollega halusi viestillään ilmaista, että hän on kyllä ilmoittanut asiasta, etten luule, että ei olisi sitä tehnyt ja siksi se post-it-lappu. Olisin mä kuitenkin varmuudeksi katsonut lähetetyistä meileistä, sen verran oli rouvalla säätöä tässä, kun soitti mulle kahteen kertaan melko selkeistä ohjeista huolimatta...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2031

Viesti Lasse Candé »

Tässä on varmaan vähän sellainen juttu että pitäisi olla ennakkotieto siitä mitä katar tekee työkseen.

Minähän vain luin ja fiilistelin. :D
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa, osa 3

#2032

Viesti katar »

Lasse Candé kirjoitti: kesä 11, 2021, 02.07 Tässä on varmaan vähän sellainen juttu että pitäisi olla ennakkotieto siitä mitä katar tekee työkseen.

Minähän vain luin ja fiilistelin. :D
@katar istuu aulassa, ottaa vastaan lähetyksiä, hoitaa kahta puhelinvaihdetta, ilmoittaa saapuneista vieraista ja tekee neukkarivarauksia; myy makeisia; ohjaa opastaa ja neuvoo. Eli on aulan täti. :)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa, osa 3

#2033

Viesti katar »

Niin ja unohtui mainita, että töihin tullessa liikennevaloissa seistessäni, auto ajoi ohitse ja hetken katsoin, että mainostekstissä lukee maito.fi -10 prossan ale jollain ehdolla, kunnes blondi tajusi, että siinä lukee matto.fi. Olisi se ehkä vähän erikoinen firma, joka maitoa vaan möisi netissä... reps lmao. :)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#2034

Viesti Mika »

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa, osa 3

#2035

Viesti katar »

Mika kirjoitti: kesä 17, 2021, 21.36 Kuva
:lol: :lol: :lol: lmao. Putosin. Taas.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 159
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mikä naurattaa, osa 3

#2036

Viesti AlexMachine »

rm-2021-04-06.png
rm-2019-08-13.png
rm-2020-06-02.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa, osa 3

#2037

Viesti Pyrkele »

Oi
”Raakaa lihaa” on kyllä klassikko ❤️
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 134
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mikä naurattaa, osa 3

#2038

Viesti Kari Aittomäki »

Oma lapsenomainien riemu naurattaapi niin prkeleesti!

Pitkänpitkän jumpauttelun jälkeen lekuri teki nyt perjantaina kotikäynnin, ilmotti että selkämurtumat on parantuneet ja anto vihreää valoa.. no, karatelle.

Ja juuupajuu, nostin tossa tuettuna jalat uramawanomaisesti koskettaan kattolamppua!
Ei vihlontaa, ei tuntopuutoksia, ei edes huteraa oloa. Tuo vanha aasi jota kropaksi kutsutaan muistaa yhä oppimansa, ne tuhannnentuhannet toistot ja kykee!

Oli pakko rynnätä ulos leuhkimaan sateelle ja Kaikelle että kuuskyt mittarissa enkä tarvi edes rillejä vielä! :naka:

Voivoi kun oli mukava hetki.
Kun treeni yhä kehittää, lähtötilanne oli se etten päässy edes kynnyksen yli keskittymättä.
Ja olihan se perkeleenmoinen työ saada jumpparutiini päälle, mutta onneks mulla on omassa nurkassa Pyhiä Miehiä:



Hyvänmielenketjuunhan tää kuuluis mutta kun tuo silkka riemunriehahdus oli niin hassua hassutusta. :lol:
Satavuotias starikka heilauttaa kantapäällä kattolamppua eikä innostuksissaan meinaa pysyä housuissansa. :rok:
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#2039

Viesti Lasse Candé »

:D
Ilahduttavaa luettavaa! Hienoa kun treeni-intoa löytyy. Minullakin treenin parempi löytyminen taas on menossa siihen että ajattelin huomenna aloittaa kahdeksan treeenin mittaisen yksinäisen karateleirin maanantaista torstaihin. Saa nähdä mitä siitä tulee. Mutta jotenkin kun pyörittelen nyt sitä mielessäni niin tuo sinun kokemuksesi tuli hyvään saumaan. Treeni-iloa!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa, osa 3

#2040

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: kesä 20, 2021, 05.13 Oma lapsenomainien riemu naurattaapi niin prkeleesti!

Pitkänpitkän jumpauttelun jälkeen lekuri teki nyt perjantaina kotikäynnin, ilmotti että selkämurtumat on parantuneet ja anto vihreää valoa.. no, karatelle.

Missä olet murtanut selkäsi? Jokatapauksessa onnea sille että voit alkaa liikkua!!
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 65 kurkkijaa