Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mennen ja tosiäijät

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Mennen ja tosiäijät

#1

Viesti Timpa »

Jupit tai metroseksuaalit käyttävät Lacostea, Ralph Laureenia, Jean Paul Gaultieria, ym, mutta jos on äijien äijä, valinta on MENNEN!

Suomi 24 foorumilta poimittua:
”Naisena kommentoisin tuohon Menneniin. Itse en suosittelisi kellekään naisseuraa hakevalle Menneniä, itse ainakin tansseissa kaukaa kierrän Mennen-miehet.”

Em. mielipide on parasta suositusta Mennenille. Hyväksyntää kaipaavat valitsevat turvallisen trendikkään partaveden, mutta tosimies ei kaipaa säälipisteitä vaan roiskii itseensä Menneniä ja lähtee baanalle. :rok:


Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mennen ja tosiäijät

#2

Viesti katar »

:lol: Sori, mut mä putosin. Vallankin kun muistan, miten faija aikoinaan käytti Menneniä, niin vähän repeilin tässä aulassa yksin istuessani; onneksi ei kukaan osunut just paikalle... :lol: :lol: :lol: :D
Ja ei mua kyllä Mennen karkottais, jos siis oisin sinkku. :D
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mennen ja tosiäijät

#3

Viesti Kari Aittomäki »

Ei perkele.. :lol:

Onneks Siperia on opettanut että näitä avatessa kannattaa sylkeä mössöt suusta, muuten ne on näytöllä.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1518
Lauteille: Heinäkuu 2013

Mennen ja tosiäijät

#4

Viesti Atticora »

Hyvä aihe ja video. Mennen on kovaa kamaa. :D

Kuva
► Näytä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mennen ja tosiäijät

#5

Viesti Mika »

Tuo aloitusviestin video ja sitten Atticoran viesti... :lol:

Sattumalta juuri eilen näin jossakin kaupassa rykelmän noita reijopartavesiä: Tabac, Old Spice ja Mennen. Ne kai ovat ne kirkkaimmat lähiöpubien helmet. Olisikohan noita vielä muitakin...? Markettien alahyllyiltä ja oikeastaan ylähyllyiltäkin löytää näitä samantasoisia, mutta nuo ovat ne old schoolit.

Minulla on muuten Kenzoa nyt, sitä ihan alkuperäistä. Mutta näistähän on oma ketjunsa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mennen ja tosiäijät

#6

Viesti Pyrkele »

Minusta muuten tuntuu että olisin Mennen-mies jos jottain hajuja käyttäisin
tai old spice tai Tabac
Toki oikeat Mennen-miehet kattois minua kyllä naureksien
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Mennen ja tosiäijät

#7

Viesti Timpa »

Varmaan meistä jokainen on oman elämänsä Mennen-mies.

Oli hienoa saada tähän myös naisnäkökulmaa.
Varsinkin 70/80 -luvuilla faijat ja papat käyttivät Menneniä. 80-luvulla sain lahjaksi putelin Menneniä (äitin yhdeltä siskolta). En muista paljonko siitä käytin. Silloinen tyttökaverini taisi jotain kommentoida siitä.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mennen ja tosiäijät

#8

Viesti Kari Aittomäki »

Mun täytyy tunnustaa olevani nynny ja käyttäneeni vain kerran tosimiesten naamatärpättiä MENNEN'iä.

Mulle kävi näin:



Tuo on tosin aika ihanteellinen versio, vasta aikuisena uskallin heittää akvavelvat ämpäriin. Nynnynä en ole tohtinut.
Huomasittekö muuten Timpan varsin miehekkään rannekorun mitä hä?
Äijät on äijiä.

Tarkottiko se dont do this muuten poissylkemistä?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mennen ja tosiäijät

#9

Viesti Mika »

Timpa kirjoitti: huhti 17, 2021, 00.09 Varsinkin 70/80 -luvuilla faijat ja papat käyttivät Menneniä. 80-luvulla sain lahjaksi putelin Menneniä (äitin yhdeltä siskolta).
Käyttivät ne myös ihan laadukkaitakin partavesiä. 😁 Minun vanhempani olivat pienituloisia duunareita, mutta silti isäni käytti ja minäkin sain lahjaksi ja ostin itsekin mm. Dunhilliä, Colorsia, Dunea, Oscar de la Rentaa ja nyttemmin näyttävän ja kalliin paluun tehnyttä Kourosta. Osattiin sitä ennenkin. 🙂
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mennen ja tosiäijät

#10

Viesti Jorge »

Muuten, “Kouroksessa kylpenyt” oli aikanaan ihan oma terminsäkin, eikä sillä silloin ollut mitään assosiaatiota kalliisiin asioihin ....
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Mennen ja tosiäijät

#11

Viesti Timpa »

Toki koko partavesirepertuaari on kautta aikain ollut käytössä. Eipä tuo Mennen koko markkinoita ole dominoinut.

"Kouroksessa kylpenyttä" en ole ennen kuullut. Mainitsemani tyttökaveri käytti käsitettä "parkettien partavesi".
Ja okei, myönnän kerran syyllistyneeni tähän. Olin takavuosina eräällä reissulla. Kävin aina välillä ottamassa hotellihuoneessa toisellekin jalalle. Jostain syystä hajuaisti kärsi tuosta toimenpiteestä, ja lisäsin aina samalla partavettä, kun en haistanut mitään. Yhdessä vaiheessa sitten tajusin että nyt tuli vedettyä överit. :naamapalmu:
Kari Aittomäki kirjoitti: huhti 17, 2021, 06.08 Tarkottiko se dont do this muuten poissylkemistä?
Nimenomaan sitä :D

Miten voitkin joka elokuvasta muistaa kaikki nyanssit? Olen nähnyt tuon leffan, muttei mitään muistikuvaa kyseisestä kohtauksesta.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mennen ja tosiäijät

#12

Viesti Kari Aittomäki »

Heh, jo ollessani pikkupoika isäukko sano että elokuvia katellessani istun vaan puolellaperseellä.
Tarkoitti jännittyneen herkeämätöntä.

Asiaintila ei ole muuttunut, istun yhä hyppyvalmiiina muistaen tuskin hengittää.
Tosin ikä ja miljoonat leffat ovat tehneet tehtävänsä, muistan sentään räpssytellä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa