Yep. Tuntuu kropassa liiaksi jo.
Selitys on siinä, että treenasin viime vuonna todella, todella paljon, söin täysin optimaalisesti ja muutin kehon aivan tyystin. Minulla oli tähän mahdollisuus ja aikaa.
Valvoja: Valvoja
Yep. Tuntuu kropassa liiaksi jo.
Totta. Toki tuossakin on overlappia.
Vähän erikoinen ohjelma.
Mulle taas osui silmään tuo, että joka kerta on jalkapäivä. En tarkoita ollenkaan, että se on huono, mutta itselleni ainakin tuntuisi melko raskaalta, vaikka jalkojen pitääkin mun mielestä olla isossa osassa.
Mä teen lonkan seudulle pakaroille, reisille, loitontajille ja lähentäjille säännöllisesti eristäviä jumppaliikkeitä. Ovat vaikuttaneet myönteisesti liikkuvuuteen ja jumpan jälkeen kyykkäily tuntuu siis siltä ettei kirraa paikat vastaan ja teknisesti näin helpompaa.
Leuat ja kulmasoutuhan ovat melko tavallinen pari. Kuten leuat ja vaikkapa alatalja. Lat.Dorsi ja rhomboideus major&minorhan siinä mm. tulee treenattua molemmissa, eli "selkä treeni". Treenaan kahdesti viikossa salilla.
Syy, miksi en tee pystypunnerrusta penkin päälle mielellään(on niitäkin ohjelmia ollut, mutta silloin joudun tiputtamaan melkoisen paljon painoa p.punnerruksesta pois) on se, että koska liikuttelen molemmissa liikkeissä suhteellisen isoja rautoja, niin koen pystysoudun turvallisemmaksi olkapää/hartia liikkeeksi, jos treenaan samana päivänä rinnan ja hartiat.