Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Ei mitenkään varsinaisesti täysin uusi Candé-vitsin muoto, missä pyöritellään kannattamis-sanaa, mutta asettelu oli hyvä. Ja tapsaattori, tuo pitää (käsittääkseni) tulkita niin että minä sanon että kandee.
Frendini Göteborgissa lauleskelee:
Vem kan de
Lasse Candé
Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan Lasse Candé viestistä:
Ollaan ostettu paljonkin Pirjon Pakarin leipiä, mutta kaksoismerkitys ei ole koskaan aiemmin tullut mieleen.
Toisaalta ei seuraavakaan:
Meiju Suvas laulaa: "Kun kiedot kädet ympärillein, mun purkautua pakko on."
Säkeen kaksoismerkitys ei ollut käynyt mielessäkään ennen kuin Meiju itse kertoi siitä yhdessä haastattelussa.
Se että henkilö kuolee jonkin asian puolesta ei välttämättä tarkoita hänen olleen oikeassa.
Oscar Wilde
Tähän väljästi liittyen tuli mieleen toinen Meijun haastattelu. Meiju kertoi kun hän oli tiukasti faniensa ympäröimänä. Siinä hässäkässä joku tarttui hänen käteensä. Hän oli ajatellut, että fani tahtoo kätellä. Mutta joku äijä olikin plätkäyttänyt lerssinsä Meijun käteen.
Tämä jos mikä oli "surkea vitsi", jos nyt oli vitsi alkuunkaan.
Se että henkilö kuolee jonkin asian puolesta ei välttämättä tarkoita hänen olleen oikeassa.
Oscar Wilde