Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Skills from the North - YouTube - taitokanava

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#16

Viesti katar »

Loistavaa, tämä menee seurantaan! :jepa:
Jos mahdollista, niin oisko ideaa saada videota verkkokalastuksen alkeista? Itse en ainakaan juutuubista löydä semmoista selkeää, tee näin ja näin-videota, että miten ne verkot oikeasti lasketaan. Onnistuisko tämmönen [mention]Mjölnir[/mention] ?
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#17

Viesti Pyrkele »

katar kirjoitti: syys 21, 2020, 10.20 Loistavaa, tämä menee seurantaan! :jepa:
Jos mahdollista, niin oisko ideaa saada videota verkkokalastuksen alkeista? Itse en ainakaan juutuubista löydä semmoista selkeää, tee näin ja näin-videota, että miten ne verkot oikeasti lasketaan. Onnistuisko tämmönen @Mjölnir ?
Mieluusti versio yksin laskusta.
Ja talvella jäihin
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#18

Viesti Mjölnir »

katar kirjoitti: syys 21, 2020, 10.20 Loistavaa, tämä menee seurantaan! :jepa:
Jos mahdollista, niin oisko ideaa saada videota verkkokalastuksen alkeista? Itse en ainakaan juutuubista löydä semmoista selkeää, tee näin ja näin-videota, että miten ne verkot oikeasti lasketaan. Onnistuisko tämmönen @Mjölnir ?
Laitetaan toivelistalle
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16102
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#19

Viesti Kari Aittomäki »

Tosta verkkohommasta, se ei ole aivan vaaratonta, kaveri ois syytä kai olla.
Siinä kuitenki värkätään veneen ulkopulella kuperkeikkasennossa ja verkko on huono uimakaveri.
Mun tädin miesystävä meni sillalailla, sitä laiteltiin munkin syykseni.
Kun suuttu mulle ja löi nyrkkinsä hirsiseinään. Joka käsi turpos ja oli vajaatehoinen, oho ja plumpsis ja onnensa loppui siihen.

Muutes, en ole ikinä oikeen kekannut tota kipinärauta-romantiikkaa?
Onhan se joo toimintavarma mutta kun sytkäritkin on keksitty, ja vedenpitävät pussit jonne laittaa vaikka sitä pumpulia kaveriksi.
Ja jokainen kai kerää kävellessään niitä sytykkeitä taskuun?
Silloin kun energiaa on nirkosesti ei yhtään nappaa alkaa raapia jotain tuluksia.

Muuten tosi asiallista ja varmaan segmenttiin uppoavaa tavaraa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#20

Viesti Mjölnir »

Mä lasken verkot yksin saavista, että ei kurotella veneen ulkopuolelle. Ja istuen. Nosto samoin, ylä- ja alapaulasta kiinni ja lapan saaviin. Selvitetään sitten rannassa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#21

Viesti Mjölnir »

Kari Aittomäki kirjoitti: syys 22, 2020, 08.30
Muutes, en ole ikinä oikeen kekannut tota kipinärauta-romantiikkaa?
Onhan se joo toimintavarma mutta kun sytkäritkin on keksitty, ja vedenpitävät pussit jonne laittaa vaikka sitä pumpulia kaveriksi.
Ja jokainen kai kerää kävellessään niitä sytykkeitä taskuun?
Silloin kun energiaa on nirkosesti ei yhtään nappaa alkaa raapia jotain tuluksia.

Muuten tosi asiallista ja varmaan segmenttiin uppoavaa tavaraa.
Mulla on puukkojen tuppiin kiinnitetty tulusrautoja ja niitä on muutenkin hajautettu kaikkiin reppuihin ja takkien taskuihin. Kun on tän tavan oppinut niin onpahan yksi huoli vähemmän. Ei lopu tikut tai sytkärin kaasut taikka bensa.

Muutama aihe on nyt työn alla, joita kuvaillaan parhaillaan: ihmisen/eläimen jäljittäminen, polttopuiden teko (puunkaadosta alkaen), metsästys, lisäksi oikeasta pukeutumisesta on myös viritystä käynnissä. Osa näistä valmistuu helpommin, metsästysjaksoihin kuvataan varmaan puoli vuotta, että saadaan riittävästi materiaalia. Mutta katsotaan miten hommat etenee.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#22

Viesti Mjölnir »

Kiitos interaktiivisuudesta, esittäkää toki aiheita, jotka kiinnostavat, niin pohditaan, otetaanko työn alle
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#23

Viesti MikaM »

Sytkäri on tosiaan hyvä-huono. Jotkut tyhjentää kaasun taskuun, kun ne liipasimet on sitä ja tätä. Kipinäpinta menee huonoksi tai kivi hyppää karkuun. Jne. Tikkuaski on luotettavampi, mutta sekin täytyy pakata, kuten Kari neuvoi. Tuo tikku on sitten aina hyvä, kunhan opettelee hiukan. Tuumaan ma.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#24

Viesti Mjölnir »

...ja koko homman punainen lanka on siinä, että kun keräät sytykettä, kuten tuohta, naavaa, kuivaa heinää jne, pienempiä tikkuja, kiehinen, isompia tikkuja, halkaistuja oksia, niin jos käytössä on sytkä tai tikut niin homma on paljon helpompaa. Jos vain tulukset, niin vähän enemmän askartelua. Muuten, jos haluaa mennä helpolla, niin sytytyspala mukaan. Tuluksella syttyy helposti sytytyspala tai trangia taikka kaasukeitin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#25

Viesti MikaM »

Ja kaasukeittimellä se valkea....
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 8

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#26

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Tiedätte itse parhaiten ja asiasisältö on varmasti enemmän kuin kohdallaan, mutta jos tavoittelette myös fresh meat osastoa, niin tutoriaalit ja miniopetussarjat voisivat toimia. Esimerkiksi jälleenlataus käytetystä hylsyistä kiiltävään lopputuotteeseen tai eri eläinten ruhon käsittelyä ja paloittelua. Riippuen siitä kuinka pitkälle haluatte viedä tuota setämiehistelyä, niin kunnon porterhouse pihvin valmistus ja sen kaurismäkimaisella hartaudella nauttiminen voisi toimia. Voisit sous vide miehenä jopa vertailla eri esikypsennyskeinoja…

Niin ja jossain vaiheessa lakkaatte täysin välittämästä omasta-, läheisten-, yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien maineesta ja hyvinvoinnista, niin taivas on rajana….

Kuva

:)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#27

Viesti Mjölnir »

👍🏻 Tuo ruhon käsittely / ruoan laitto on ehdottomasti mukana
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16102
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#28

Viesti Kari Aittomäki »

Mjölnir kirjoitti: syys 22, 2020, 08.39 Mä lasken verkot yksin saavista, että ei kurotella veneen ulkopuolelle. Ja istuen. Nosto samoin, ylä- ja alapaulasta kiinni ja lapan saaviin. Selvitetään sitten rannassa
Juu, niinhän se pitäis.
Mutta yhtälöön ei tarvita muuta kuin vaikka kakkavibran koputtelu niin virheitä alkaa tulla.
Melkein kaikilla on läheltäpiti-tilanteita takana ja siksi se kaveri ois hyvä olla mukana.

En tiedä onko teillä nylkemien ja parkitseminen missä asemassa mutta kiva niitä pointerseja ois väijyä.
Ja gourmetin sijaan joku käikäleenkuivaus ois mukavampaa, tosin se tanskalainen riistruokajuttu on erinomaisen viihdyttävä.
Vaikka kielenkääntäjät onki välillä aivan kuutamolla.
Tanska, Kieli jota pysty ei puhumaan.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#29

Viesti Mjölnir »

Olisi tänään lentäjähommia luvassa, kuvauskopterin puikoissa, kun lähdetään tekemään yhden hankalassa paikassa olevan puun kiipeilykaato. Saa nähdä mitä siitä tulee
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#30

Viesti MikaM »

OT, mutta laitan.
Tokihan veneessä on joku kelluntaväline puettuna?
Ja tanskaa ei lopultakaan ole kovin vaikea puhua.
Odotan mielenkiinnolla kiipeilykaatoa!
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: sinappi ja 34 kurkkijaa