Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen. Kysy ja kommentoi vapaasti. Saat takuuvarmasti apua.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
admin kirjoitti: ↑elo 17, 2020, 07.32Muista minut -avain on voimassa 90 päivää. Tätä aikaa voidaan yhteisellä päätöksellä muuttaa.
Muista minut kirjaa sinut automaattisesti kun vierailet sivuilla. Kun kirjaudut ulos Muista minut -avain nollautuu vain koneella jota käytät.
Jos selaimen asetuksissa on määritelty, että selainta suljettaessa kaikki selaustiedot poistetaan, silloin myös Muista minut -avain nollautuu.
no, eipä toimi noin. Selain auki, tosin ei potkun kohdalla, mutta potku välilehdellä, yön yli. Päivitin sivun ja sainkin sitten kirjautua taas sisään. Ei tuo muista minut-rasti ruutuun kohta kyllä toimi täällä. Nyt kokeiltu kahdella koneella tästä ip-osotteesta ja sama homma kun olin konttorilla viime viikolla.
Mitä lie olette virittäneet, vituiks meni, ainakin minusta. Ennen "parannuksia" ei tarvinnut kirjautua oikeastaan koskaan , koska "muista minut" toimi.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-
Takapotkijat tutkivat asiaa. Koska tämä ei koske kaikkia käyttäjiä, paikantaminen voi viedä aikaa (tai osoittautua mahdottomaksi).
Potkua ei ole mitenkään "paranneltu" vaan Potkun keskustelujen alusta eli phpBB päivitettiin uusimpaan versioon. Potku ei vastaa tästä kehitystyöstä vaan https://phpBB.com vastaa.
Jack, kokeiles tyhjentää selaimen historiatiedot & välimuisti, erityisesti evästeet (cookies) ja kokeile sitten uudelleen. Tuli vaan mieleen, että olisko potkun cookie jotenkin muuttunut ja Jackin koneilla on vanhat, jotka eivät jostain syystä päivity
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan TimoS viestistä:
Onko sitä ominaisuutta enää olemassa, että voi päättää montako viestiä yhdellä viestiketjun sivulla on? Olen pitänyt määrän aiemmin 50:ssä ja nyt päivityksen jälkeen se on ollut 10.
Andy kirjoitti: ↑elo 20, 2020, 07.08
Onko sitä ominaisuutta enää olemassa, että voi päättää montako viestiä yhdellä viestiketjun sivulla on? Olen pitänyt määrän aiemmin 50:ssä ja nyt päivityksen jälkeen se on ollut 10.
Tämä lisäosa ei enää toimi phpBB 3.3:ssa. Kysymme kehittäjältä ja muilta, voisiko joku koodata sellaisen.
Mulla potkii nyt about minsan välein pihalle, aina kun sulkee selaimen (Chrome), saa kirjautua uusiksi. Keksit ja selaustiedot tapettu.
edit: seison korjattuna, se onkin tämä "omat viestit" linkki mikä vaan vie kirjautumissivulle, sessio säilyy elossa vaikka menis "foorumin etusivulle" takaisin.
potku.net/forum/search.php?search_id=egosearch
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Mulla samalla tavalla rikki pöytäkone sitten kuitenkin. Mobiilissa sama selain (Chrome) pelittää.
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Tuosta ja aiemmasta voi päätellä, että omia selaimia ja mahdollisesti omien ATK-laitteiden tietoturva-asetuksia on syytä tutkia. Myös Potkun evästeet on hyvä poistaa tässä vaiheessa.