Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.

Verkottumisyhteisöt

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yinjooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 359 kertaa
Tykätty: 133 kertaa

Verkottumisyhteisöt

Viesti Mika »

Tuo on hyvä ratkaisu niille harvoille, joilla on mahdollisuus siihen. :jepa:

Jarppa, yrittäjänä tuot aktiivisesti esiin yrittäjyyttä näissä keskusteluissa, mikä on ymmärrettävää ja hyvästä. Noin muuten tulkitsit viestiäni aika vapaasti, mutten lähde sitä sen enempää oikomaan. Luet miten luet. :)

Tässä on lyhyt tiivistelmä yliopisto- eli käytännössä ammattiurheilijoiden näkemyksistä Twitteristä. Joku HK:n tunnukset ostanut voi kertoa enemmän tästä.

https://journals.humankinetics.com/view ... e-p163.xml

Tässä artikkelissa käsitellään somen vaikutuksia urheilijoihin. Varsinkin tappouhkaukset vakavoittavat lähes kenet tahansa.

https://crossingthelinesport.com/story/ ... -athletes/

Tuossa on yhteys alkuperäiseen linkkiini. Sen lisäksi että somettaminen voi olla pipari pakkopullaa, se voi olla haitallista monin eri tavoin. Hyödythän on jo mainittu, ja ne ovat ihan selviä. Tuossa on nyt sitä toistakin puolta, mikä on mielestäni hyvä tiedostaa, kun tulee tällainen tilanne, ettei somettaminen kiinnosta urheilijaa. Se kun on vähän monimutkaisempi kokonaisuus kuin vain yrittäjän näkyminen somessa tai sen ulkopuolella urheilijan kautta.

Keskustelulla on nyt tilaa laajentua.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 64 kertaa
Tykätty: 166 kertaa

Verkottumisyhteisöt

Viesti Mjölnir »

Yksilölajien urheilijalle vaatimus julkisuuteen ja some-näkyvyyteen lienee ammatin välttämättömyyksiä, jos sponsoreita havittelee. Koko internet-keskusteluajan pimeä puoli on tietysti se, että tiedonkeruu on paljon helpompaa, joka mahdollistaa esim vainoamisen. Lisäksi kaikki maailman jakojäännökset pääsevät helpommin ääneen.

Olen ihmetellyt, että en ole juurikaan saanut vihapostia, vaikka tapan söpöjä eläimiä ja mainostan tappovälinettä, sekä harjoitan metsästyksen lisäksi toiminta-ammuntaa, jolla myös on kohtuullinen vihaajakaarti
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 275 kertaa
Tykätty: 158 kertaa

Verkottumisyhteisöt

Viesti Lasse Candé »

Jos keskustelu siirtyykin tuosta sponsoriasetelmasta sosiaaliseen mediaan laajasti, kattaen kaikki negatiiviset ilmiöt urheilijoiden elämässä, se tosiaankin laajenee. Minä tosin pidän tappouhkausten ikävyyttä ja sponsorirahojen hyödyllisyyttä yhtä selvinä asioina. Mutta mutta, onko tuolle sponsoriongelmalle jotakin ratkaisua, jolla urheilijat voisivat keskittyä enemmän asiaansa, eli urheilemiseen?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 64 kertaa
Tykätty: 166 kertaa

Verkottumisyhteisöt

Viesti Mjölnir »

PR-henkilö, joka hoitaa some-tilin ja suodattaa asiat joita viedään itse urheilijalle eteenpäin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yinjooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 359 kertaa