Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Kamppailu-urheiluvideoita
Valvoja: Valvoja
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
En tiedä onko täällä pyörinyt noita Strelkan videoita. Venäläinen porukka joka pääasiassa Pietarissa ja Moskovassa järjestää amatööri MMA otteluita. Näyttäisi Pkutetissa olleen myös joku suomalainen kehässä:
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
- Etulaji: Taihojutsu
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.
Eikös tämä helsinkiläinen "bodyguard" nyt ole aivan selvästi eräs tänne potkuunkin aktiivisesti kirjoittanut mies. Itse en ole miestä tavannut, mutta arvostan kovasti.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Joo, toi kamppailuhistorioitsija [mention]Jasse[/mention]n matsi lötyy myös "erikoset ottelut" tms. ketjusta. 

-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2011
- Etulaji: Kendo
Taannoin pidettiin kendon MM-kisat Incheonissa Koreassa. Suomen naisten joukkue jäi pooleihin, miesten joukkue 8 parhaan joukkoon, ja Fighting Spirit Joel Salmelalle. Muuten kisat olivatkin sitten korealaisten ja japanilaisten näytöstä.
Miehet:
Suomi - Chile
Suomi - Itävalta
Suomi - Havaiji 2 - 1
Suomi - Taiwan 1 - 3
Naiset:
Suomi - Puola 1 - 4
Suomi - Havaiji 3 - 1
Miehet:
Suomi - Chile
Suomi - Itävalta
Suomi - Havaiji 2 - 1
Suomi - Taiwan 1 - 3
Naiset:
Suomi - Puola 1 - 4
Suomi - Havaiji 3 - 1
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
http://www.kendoseinajoki.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Sei Shin Ken Kai ry
-
- etupotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
- Etulaji: potkunyrkkeily
- Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
- Takalajit: Budoturismi
Minähän se siinä..
Tuolta voi lukea ex-UFC-pttelija Sean Gannonin kertomuksen tapahtumasta: https://www.mixedmartialarts.com/news/g ... -in-phuket
"On Thursday this Finnish Catch Wrestler/BJJ blackbelt is training with us, and hears we’re taking our crazy Russian (Anton “The Tourist” Kolotvin) to the big Russian Strelka promotion in Phuket the next day. He says, “I’m on vacation and I haven’t fought in 10 years, but I’m a Finn, it’s Winter, and they’re Russians, I have to fight.” "
Tässä vielä mun ja tapahtuman eka ottelu jossa hiillostan venäläistä ja murjon pienen Thai-pojan.
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
Jeps näinkin jossain tuon ekan? matsin jotain thaikkua vastaan. Pitää kysellä venäläisiltä kavereilta ensi kuussa kun olen taas Pietarissa missä ne noita Strelkan matseja järjestelee jos kävisi joskus katsomassa niitä kun on tuolla itänaapurissa. Yleensähän ne ainakin Youtuben pätkien osalta ovat tasoltaan aikalailla toista mitä tuo teidän matsi.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Joku räppäri käy treenaamassa FFG:n salilla. Kundi on kyllä todella hyvä, jos ei ole aiemmin treenannut mitään.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Kiitos näkemyksestä, mun silmiin tuo sälli on vaan yks elämysmatkaileva lihaköntsä lisää.
Yritysmaailmahahmotuksessa hän ja kaltaisensa lie ovat potentiaalisia asiakkaita.
Voi oksennus.
Kun treenattiin Skipin kanssa kahdestaan ja jykevästi, oli rasittava tämä ilmiö kun noita jannuja tuli kyselemään sparria/elämyksiä/vinkkejä/meikkiohjeita.
Olin tuolloin niin mittani täysi antamista ja ohjaamista että yleensä vedin vaan alapotkun tai maksakoukun tai jonku kivan fightstopperin.. siissilloin kun sällissä oli muka jotain potentiaalia.
Enimmin en edes puhunut, Skipi hoiti juttelun.
Rasittava ilmiö.
Noita pitäis vaan tempasta tööteriin että tossa on sulle elämystä vassokuu.
No, ei oikeesti. Mukavan olonen veikko ja osaa ikäänkuin käyttääkin ruhoaan.
Yritysmaailmahahmotuksessa hän ja kaltaisensa lie ovat potentiaalisia asiakkaita.
Voi oksennus.
Kun treenattiin Skipin kanssa kahdestaan ja jykevästi, oli rasittava tämä ilmiö kun noita jannuja tuli kyselemään sparria/elämyksiä/vinkkejä/meikkiohjeita.
Olin tuolloin niin mittani täysi antamista ja ohjaamista että yleensä vedin vaan alapotkun tai maksakoukun tai jonku kivan fightstopperin.. siissilloin kun sällissä oli muka jotain potentiaalia.
Enimmin en edes puhunut, Skipi hoiti juttelun.
Rasittava ilmiö.
Noita pitäis vaan tempasta tööteriin että tossa on sulle elämystä vassokuu.
No, ei oikeesti. Mukavan olonen veikko ja osaa ikäänkuin käyttääkin ruhoaan.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Helmikuu 2009
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
- Etulaji: Judo
vau, sille että siellä oli kaksi reaktiivista tsubame-gaeshia. Mä olen aina ajatellut että pyyhkäisyn väistäminen jalkaa nostamalla ja jatkamalla kaverin pyyhkäisyä on mahdotonta. Ei näköjääm. Ei ne sellaisia sujuvia kuin harjoitellessa, mutta toisaalta mikään ei näytä kamppailussa samalta kuin harjoitellessa myötätoimivaan vastukseen
-
- munillepotkija
Itseäni viehättivät nuo pari utsuri-goshia, koska olen aina ajatellut, että niitä ei voi tehdä tehokkaasti randorissa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
- Etulaji: Judo
utsuri-gosheja on aikanaan nähty paljonkin. Se vaatii enemmän voimankäyttöä kuin ura-nage ja siksi varmaan poissa muodista. Onnistuminen on helppoa joss siinä nostovaiheessa jaksat nostaa kaverin lonkan oman lonkan yläpuolelle - eli mun heittoja 

-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Minä tykkäsin. Tämmöiset ovat todella hyvää mainosta saleille, tässä tapauksessa FFG:lle, ja kaikille kamppailulajeille yleensä.

Kyllä on pitkä matka kuljettu siitä, kun kamppailulajit olivat joko pari olympialajia tai sitten jotakin mystistä ja vaarallista puuhailua joissakin pimeissä kellareissa.

-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2011
- Etulaji: Kendo
No hep. Näin meni meillä viime viikonloppuna:
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
Sei Shin Ken Kai ry
-
- munillepotkija
Kata gurumaa eli olkapyörää pystyy tekemään sääntömuutosten jälkeenkin ihan näppärästi judossa.
Seuraajat