Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo Blue

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Defendo Blue

#256

Viesti Rojola »

Sivukuristus.

Sivukuritus.
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo Blue

#257

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo Blue

#258

Viesti Mjölnir »



Defendo Kotka järjestää kaksi huippuseminaaria maaliskuun lopussa Kotkassa.

Lauantaina 28.3 pidetään Defendo Blue seminaari klo 12.00-15.30.

Defendo Blue seminaarin ensimmäinen osa keskittyy fyysisiin ilman välineitä tehtäviin voimankäyttö- ja hätävarjeluratkaisuihin, jotka voivat olla todennäköisiä turvallisuusalan työtehtävissä. Toinen osa keskittyy voimankäyttövälineiden käyttämiseen hätävarjelutilanteissa, epäkonventionaalisissa tilanteissa, kun kaaduttaessa maahan tai välineen riistonestotilanteissa.

Seminaari on avoin kaikille Defendon harrastajille/ohjaajille sekä turva-alalla työskenteleville ja/tai viranomaisille.

Jos omistat varustevyön sekä voimankäyttövälineitä (patukka,käsiraudat,harjoitussumutin, harjoitusase) ota varusteesi mukaan.
Lainavarusteita myös tarjolla.

Sunnuntaina 29.3 pidetään Defendo Green seminaari klo 12-14.

Defendo Green seminaarin aihe on Käsikähmä! Opit käyttämään erilaisia aseita ja aseiden sekä aseettomien tekniikoiden yhdistelmiä tarttumaetäisyyden taistelutilanteessa.

Green seminaarille voit ottaa mukaan tst-liiviä/vast, varuste/battle belttiä jos niitä omistat.
Harjoitusaseet tälle seminaarille tulee järjestäjän puolesta.

Green seminaari on avoin kaikille Defendon harrastajille, turva-alalla työskenteleville sekä viranomaisille ja aktiivireserviläisille.

Molemmat seminaarit ohjaa Valkeakoskelta kansainvälinen kouluttaja Petteri Kantola (4.aste musta vyö), joka toimii myös Defendo Green pääkouluttajana sekä Defendo Blue ohjaajakouluttajana.

Petterillä on yli 35v. kokemus kamppailu/ip-lajeista ja vuosikymmenten kokemus voimankäytöstä sekä sen kouluttamisesta.
Petteri jäi eläkkeelle Puolustusvoimista 26v palveluksen jälkeen ja valtaosan ajasta hän työskenteli sotilaspoliisitehtävien ja voimankäytön parissa.

Petterin kamppailu/ip sekä kouluttajataustoista löydät enemmän lisätietoa esim Saario Academyn kansainvälisiltä sivuilta.

AIKA:
-LA 28.3 Blue klo 12.00-15.30 (sis.30min tauon)
-SU 29.3 Green klo 12.00-14.00

PAIKKA:
- Defendo Kotkan sali (Kukkulapolku 1, 48350 Kotka)

HINTA:
- Blue-semi 40e (ohjaajat 25e)
- Green-semi 25e (ohjaajat 15e)
- Molemmat semit 55e (ohjaajat 35e)

Maksu käteisellä paikan päällä tai erikseen sovittaessa Defendo Kotkan tilille

ILMOITTAUTUMISET/LISÄTIEDOT:
- ohjaajat@defendokotka.com
TAI
- 0405517966 Lari (txt/WhattsApp viestillä)
HUOM!! Muista ilmoittaa jos tarvitset lainavarusteita.

www.defendokotka.com
www.defendo.fi
www.saarioacademy.com
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo Blue

#259

Viesti Mjölnir »

Mjölnir kirjoitti: maalis 6, 2020, 20.08
Väkivallan uhriksi joutumista todennäköisempää on todistaa kun joku toinen joutuu sen uhriksi. Petteri Kantolan seminaarissa keskitytään siihen, miten voit ulkopuolisena estää pahoinpitelyn.

Seminaari on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille ja se soveltuu niin yksityishenkilöille kuin ammatissaan väkivallan uhkaa kohtaaville. Seminaarissa huomioidaan myös eri ammattiryhmien tarpeet ja se soveltuukin erinomaisesti turvallisuus-, hoito- ja opetusalalla työskenteleville.

Seminaarille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kamppailutaustaa. Osallistujilta vaaditaan täysi-ikäisyyttä ja nuhteetonta taustaa (mm.väkivalta ja huumausainerikokset).

Harjoitusajat: 16.00-19.00
Hinta: Defendo JKL ry:n harrastajilta 30€ ja muilta 35€.
Seminaarin jälkeen on mahdollista suorittaa tasojen 1 ja 2 tasokokeet.

Kurssi järjestetään Jyväskylän Fight Clubin tiloissa osoitteessa Erämiehenkatu 14, 40630 Jyväskylä.

Ilmoittautuminen seminaariin sähköpostilla info@defendojkl.fi. Korttimaksu ei valitettavasti ole käytössä, jotenmutta seminaari maksetaan paikan päällä käteisellä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa