Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3.

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3.

#1

Viesti tohtorismies »



Mänkee mänkee. Minä mään ainahi.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 856
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Dengfeng
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3

#2

Viesti Shaolinsi »

Miten tämä eroaa muista vastaavista lajeista? Kuka tuo mies on?
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3

#3

Viesti tohtorismies »

Shaolinsi kirjoitti: helmi 9, 2020, 17.43 Miten tämä eroaa muista vastaavista lajeista? Kuka tuo mies on?
Valitettavasti en osaa siihen vastata kun en ole "muita vastaavia lajeja" kaikkia kokeillut. Haroon Darr on (kuten ilmoituksessa sanotaan) Libre fighting systemsin sekä Piperin euroopan vastaava sekä opettaa yleensä myös leireillään paljaskäsi sovelluksia omasta Natural Way systeemistään. Pitkän linjan miehiä ja omaa kokemusta klassisista lajeista myös.

Hänhän on vetänyt leirejä tasaisen tappavasti suomessa vuodesta 2016 asti pääsääntöisesti Libreä sekä Piperia koskien.

Jos sinulla on hieman spesifimpiä kysymyksiä mitä esittää voin yrittää parhaani mukaan vastata.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 856
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Dengfeng
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3

#4

Viesti Shaolinsi »



Tuo linkki ei auennut kännykällä aiemmin, niin siksi kysyin. Miehestä en löytänyt juurikaan videoita. Onko se tämä videolla esiintyvä mies?

Olet treenannut itse paljon eri kamppailulajeja, tohtorismies. Mitä saat tämän miehen opetuksessa sellaista, mitä et ole löytänyt muista lajeista? Onko se käytännön itsepuolustustaitoja? Jotain muuta? Varmaan tulee enemmän kinnostuneita, jos kerrot miehestä ja kokemuksistasi enemmän! :jepa:
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3

#5

Viesti tohtorismies »

Kyllä on Haroon siinä.

Onhan sitä kaikenlaista ainakin yritetty touhuta, omakohtaisesti sitä olen jäävi arvostelemaan onko se tuottanut mitään tulosta XD .
Tuossa nyt esitellään tiettyihin kohteisiin puukolla hyökkäystä nopeudella.

Itse olen saanut kaikista eniten sinne paljaskäsi puolelle(olen pyörinyt siinä matkassa alusta asti ikäänkuin vapaamatkustajana paljaskäsi juttujen perässä), hän on antanut myös minulle luvan käyttäää Natural way training group nimeä. Nimenomaan niitä klassisten lajien "kauheuksia" hän kykenee purkamaan nykyaikaan ilman sitä että hieman karrikoiden tarvitsee tehdä 10 vuotta kataa ymmärtääkseen jonkun liikkeen todellisen tarkoituksen.

Sekä toki mitä nyt olen Libreen ja Piperiin tutustunut niin niiden käyttötavat lähestyvät asiaa offensiivisesta näkökulmasta puhtaasti. Piper itsessään on tutkielma etelä-afrikkalaisten jengien puukonkäytöstä joten näkökulma on erilainen moneen lajiin verrattuna.

Libre fightin systemsiä kehitetään koko ajan eteenpäin käytännön kokemusten perusteella. Tämän uskoisin olevan melko harvinaista nykyaikana terä-aseisiin keskittyvien lajien kohdalla.

Haroonista itsestään löytyy enemmän videoita täältä
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3

#6

Viesti tohtorismies »

Libre Fighting systemsin virallinen kanava löytyy täältä. https://www.youtube.com/user/LibreFighting

Tässä taasen on Piperin perustajan pitkähkö mutta erinomainen haastattelu.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Haroon Darrin leiri Helsingissä 28.3.

#7

Viesti tohtorismies »

Leiri peruttu korona viruksen takia.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 26 kurkkijaa