Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#1

Viesti tohtorismies »

Tässäpä oiva mahdollisuus päästä treenaamaan legendan kanssa lajitaustasta riippumatta.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#2

Viesti Andy »

Kuka tai mikä tämä Terry Wingrove on? En ole ikinä kuullutkaan miehestä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#3

Viesti tohtorismies »

Eli Terry Wingrove opettaa "omaa" lajiaan nimellä jutsu jonka hän oppinut Sato Kinbeiltä. Jutsu on ikäänkuin riisuttua ju-jutsua ja vanhaa karatea ja lajissa on tarkoituksena sukeltaa tekniikan ytimeen ilman lajisidonnaista kulttuuria eli maksimaaliseen tehokkuuteen sekä klassisten lajien periaatteisiin, hänen opetuksensa sisältää paljon yksinkertaisia nivellukkoja sekä erinäisiä hyökkäyksiä pehmytkudoksiin sekä oleellisena osana on anatomian tuntemuksen sekä "näppituntuman" parantaminen. Hän on aloittanut kamppailu uransa Judolla vuonna 1952 ja siitä siirtyi karateen vuonna 1957. Muutti japaniin treenaamaan 1960 luvun puolivälissä ja asui sekä teki työtään kamppailulajien piirissä Ryoichi Sasakawan vaikutuspiirin alla 20vuotta siellä.

http://www.cyberbudo.com/cyberbudo/docu ... graphy.pdf







Yhteydenotot muutoin leiristä linkistä löytyviin yhteystietoihin ei minulle. Muuten vastaan täällä mielelläni ja parhaani mukaan mieleen tuleviin kysymyksiin.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#4

Viesti Kari Aittomäki »

Onpas kiintoisaa, kovin tuttujakin moovsseja ja kulmia ja kälmiä.
Osallistuisin ilman muuta tollaselle seminaarille jos voisin.

Se varsinainen haaste on kuinka saattaa tuo tietotaito käytännön työkaluksi. Siinä on yksi syy miksi olen niin hanakasti hakeutunut kalabaliikille.
Jutut pittää koeponnistaa.

Sielä muuten lopultakin demottiin karatella niskaan ja mitä siitä seuraa.
Konnankoukkuja näyttäis mestarilla olevan runsas varasto.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#5

Viesti tohtorismies »

https://preview.tinyurl.com/yy8sexnb

https://www.facebook.com/pg/jutsu.tw/posts/

Siinä ote Terry Wingroven tulevasta kirjasta sekä hänen fb sivunsa . Mukaan vaan leirille!
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Terry Wingrove seminaari Helsingissä 2-3.11 2019

#6

Viesti Mika »

Tuo Facebook-sivu edellyttää kirjautumista. Niille, jotka eivät ole Facebookissa, jokin muu sivusto olisi parempi vaihtoehto.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa