Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4756

Viesti Lasse Candé »

Joo, mä löhöilen tässä peiton päällä, joten olen peiton alla. :D
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4757

Viesti Kari Aittomäki »

Istuskelin tossa laboratorion odotustiloissa, edessa muljas nuori perhe. Pariskunta sellasen vilkkaan pikkulikan kanssa, sellasen joka joutuu tuolille päästäkseen kiipeilemään vähäsen.

Likkanen värkkäs ja oli oikeen iloinen tapaus, vanhempansa pitivät keilassa koko ajan ja kontakti oli kerrassaan mukavan näköstä.
Muut odottelijatkin siinä hyrisi kuka mitenkin, silkkaa valoahan tuo.

Sitte plikkanen otti vauhtia ja koetti päräyttää aikuisen tuolille kertatempasulla mutta rimpuiluksi meni.. Oli jo kieltänyt vanhempiaan auttamasta koska itse nousee.
Vähä pisti nokkaan vauhdin loppuminen:
- Perlkele ku mä oon näin pieni vielä!

Ihan meni otsa ryttyyn.
Äippä koki vähä toruskella ettei saisi kiroilla mutta iskä naurahti lämpimästi ja anto rimpuliisalle hyvt tömpsyt vartioimastaan pillimehutötsästä.
Isin tyttö.

Mukava tuokio.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4758

Viesti MarkkuT »

En kitke lapsilta perkeleitä. En nyt ehkä ihan kannustakaan, mutta jotain sellaista kansanperinteen säilytysideaa siinä on. Ihailen oman isäni Pohjois-Karjalaista old skool -kiroilua. Kuinka monella tavalla voi perkeleen ilmoille päästääkään ja muihin loitsuihin yhdistellä ("JEESUSPERKELE!"). Itseltä ensimmäinenä lipsahtava tahtoo olla se nykymuodin mukainen naisen ulkosynnytin, joka on omasta mielestänikin vähän mauton.
Ain't no one.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4759

Viesti Kari Aittomäki »

Nyt kuuluu selvästi.
Tyhjä kiroilu on ääliömäistä ja vaikka suomalaista --ttua käytetään ajoittain vahvasti, se ei ole niin monimerkityksinen kuin jenkkifock. Joka voi olla tosiaan joskus erittäin mehevä höyste. Enimmin ei.
Suomalaiset voimasanat on todella järkäleitä totta tarkoittavan pudotella ja vanhakansa tosiaan osas.
Ainoastaan skottien "black devil" yltää lähelle.

Mä olen käyttänyt karjahtavaa perkelettä monissa hyökkäyksissä ja kyllä se jähmettää.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4760

Viesti Mänzy »

:smt049 Samos :smt049
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4761

Viesti tohtorismies »

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4762

Viesti Kari Aittomäki »

Jumalauta!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4763

Viesti katar »

Päästään kaverin mökille, lainataan sitä ikään kuin, omaa kun ei ole. Anttola kutsuu torstaista alkaen. Ainoa huono puoli on, että sää on vähän viileähkö lievästi sanoen. Aamuisin neljää astetta, päivällä huikeat kahdeksan. Odotan sieniä, kalaa saavani. Ja saunomista. Uimaan en taida uskaltaa, on niin kylmää se vesi taatusti, mut jeeeeee!!!!! :) :jepa:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4764

Viesti Kari Aittomäki »

Pientä kuumeilua tänään. Vilutti ja väsytti.
Olipas mukava hakea pakasteesta lohisoppa sulamaan, tuli takkaan, laittaa karkea ja lämmin hupparipuku päälle, villasukat jalkaan, ladata lempituolin vieruspöytä täyteen erilaisia hedelmiä ja mehua ja istua ales, nostaa jalat rahille ja peitellä koko paketti mukavaan täkkiin. Huppu päähän ja kädet täkin alle.

Hyvä oli nauttia nesteitä ja hedelmiä mukavassa lämmössä ja antaa telkkariohjelmien ja tuttujen leffojen pyyhkiä yli.
Torkahtelu ja hedelmät ja mehu ja huili vei kuumeen.
Uni paras lääke on.
Pitäs kai ottaa kissa tai pari kaveriksi.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4765

Viesti katar »

Kyllä mökkeily on mukavata. Vaikkei saatu sieniä eikä kalaa eikä marjoja. Eikä kun, löysin mä YHDEN mustikan. Huikeeta! :lol: Kala ei syönyt juuri lainkaan, matoja oli joku käynyt närkkimässä, yks kala iski kunnolla kiinni, mut perhana irtos kun yritin sitä laiturille nostaa. Kyllä harmitti. Sieniä näkyi, mutta niin outoja, etten uskaltanut poimia. Kanttarelleja ei näkynyt eikä suppiksia, harmi.
Ei kai nyt ole liian myöhäistä kalastaa, kai kala vielä syö? Katiskaakin kokeiltiin, no such luck; lehtiä saatiin ylös. Ja joku pikku lintu oli jotenkin onnistunut lentämään katiskaan, en kyllä tajua miten. :(
Kylmää oli, aamulla +3, maksimi päivällä oli +10 perjantaina, la ja su oli +7. Saunottiin ja grillattiin ja oltiin vaan. :jepa:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4766

Viesti AlexMachine »

katar kirjoitti: syys 23, 2019, 10.42 Kyllä mökkeily on mukavata. Vaikkei saatu sieniä eikä kalaa eikä marjoja. Eikä kun, löysin mä YHDEN mustikan. Huikeeta! :lol: Kala ei syönyt juuri lainkaan, matoja oli joku käynyt närkkimässä, yks kala iski kunnolla kiinni, mut perhana irtos kun yritin sitä laiturille nostaa. Kyllä harmitti. Sieniä näkyi, mutta niin outoja, etten uskaltanut poimia. Kanttarelleja ei näkynyt eikä suppiksia, harmi.
Ei kai nyt ole liian myöhäistä kalastaa, kai kala vielä syö? Katiskaakin kokeiltiin, no such luck; lehtiä saatiin ylös. Ja joku pikku lintu oli jotenkin onnistunut lentämään katiskaan, en kyllä tajua miten. :(
Kylmää oli, aamulla +3, maksimi päivällä oli +10 perjantaina, la ja su oli +7. Saunottiin ja grillattiin ja oltiin vaan. :jepa:
Kala syö aina ja itse asiassa tällainen keli on mitä mainion kalastamiseen. Mustikkakausi on jo ohi. Puolukat kypsiä tai jopa kohta ylikypsiä. Karpalot valmistuvat juuri näihin aikoihin, tai ehkä viikko vielä.
Sieniä en kommentoi :)
Kalat reagoivat aika herkästi ilmanpaineen vaihteluihin, valoon/varjoon ym. Mutta noin yleisesti vesien viilentyessä isommat kalat nousevat syvältä matalikoille, joten ainakin heittokalastajalle tämä on otollista aikaa.
The beatings will continue until morale improves.
Lamputon
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2
Lauteille: Elokuu 2019

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4767

Viesti Lamputon »

Pahimmillaan oli korkeakorkoista pikavippilainaa yli 10000€. Nyt ei enää yhtää. :jepa: Verrattuna siihen, miten nopeasti niitä kertyi, niin niistä eroon pääseminen oli varsin työlästä ja aikaa vievää. Helpommalla olisi varmasti päässyt, jos olisi ottanut jonkun järjestelylainan noiden pois maksamiseen, mutta pankki ei ollut sen antamisesta innostunut ja netistä taas en sitä halunnut hakea.
Ylipotkija: Poistettu mainoslinkki
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4768

Viesti Lasse Candé »

Lamputon kirjoitti: syys 26, 2019, 14.13 Pahimmillaan oli korkeakorkoista pikavippilainaa yli 10000€. Nyt ei enää yhtää. :jepa: Verrattuna siihen, miten nopeasti niitä kertyi, niin niistä eroon pääseminen oli varsin työlästä ja aikaa vievää. Helpommalla olisi varmasti päässyt, jos olisi ottanut jonkun järjestelylainan noiden pois maksamiseen, mutta pankki ei ollut sen antamisesta innostunut ja netistä taas en sitä halunnut hakea.
Ziisus, että meinasin tuon olevan salakavala mainos, mutta kun klikkaamatta linkkiä katselen viestin tekstin sisältöä, se taas ei oikein näytä sellaiselta.

Itse en fanita yllärilinkkejä, eli että tekee sanasta linkin. Ei ole oikein tätä päivää siinä mielessä, että kosketusnäytöt eivät mahdollista linkin tarkistamista laittamalla hiiren osoitinta siihen päälle.

Valitettavasti se taas on siinä mielessä tätä päivää että käytäntö on blogeissa ja muissa roskajulkaisuissa joissa yritetään tehdä vaikutusta linkkien suurella määrällä yleinen.

No, tuo loppu jo menee aloittamastani aiheesta ohi ja varsinkin viestistäsi. Hienoa jos pääsit veloista eroon. Itsellä nousi tulotaso merkittävästi, kun duunit lisääntyivät ja tuli muutenkin pieni palkankorotus. Ja olen tipattomalla. Joten kovaa vauhtia tapahtuu samaa. Minulla velka kertyi luottokorttitilille, mikä ei ole korkoine maksuineen kovin paha käytännössä. Tuntuu hyvältä vihdoinkin saada silti maksettua setit sieltä pois.



Mutta ei raha oikein onnea tuo. Ehkä se on kuitenkin niin, että ryyppäävällä ihmisellä on hyvä olla.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4769

Viesti MikaM »

Niinku Papa? Ei juo ittiänsä vaan muut mukavaksi?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4770

Viesti MikkeM »

Olen onnellinen , että olen viettänyt lapsuuteni, nuoruuteni ja ison aikuisuuttani ennen sosiaalista mediaa.

On voinut tehdä asioita joita ei enää voisi tehdä, kaikki jutut eivät olleet fiksuja silloinkaan, mutta todisteita ei ole niin paljoa :)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 81 kurkkijaa