Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mitä tekisit/opettelisit/harrastaisit/opiskelisit, jos aikaa olisi käytettävissä rajattomasti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mitä tekisit/opettelisit/harrastaisit/opiskelisit, jos aikaa olisi käytettävissä rajattomasti?

#61

Viesti Mika »

Raha ja aika eivät useinkaan kulje käsi kädessä; harvemmalla on molempia. Minulla on aikaa muttei niinkään rahaa. Niinpä teen kutakuinkin juuri kaikkea sitä mitä haluankin. Hulluilla on halvat huvit. :D Elämä on jännien sattumusten summa (eli en siis itse missään nimessä voi tai halua ottaa likimainkaan kaikkea kunniaa siitä, että olen elämässäni päätynyt näin hienoon vaiheeseen).

Kuulemma kiinalaisilla on tällainen sanonta: elämä on kuin huone - jos se on liian täynnä [tavaraa], siellä ei mahdu lepäämään. Olen tämän vuosikymmenen tehnyt töitä elämäni yksinkertaistamiseksi. Onni on potkinut. :)

Toivon että kaikki te, joilla ei ole aikaa tehdä mitä haluatte, pääsette tilanteeseen jossa voitte tehdä mitä haluatte. Toinen vaihtoehto on miettiä, mitä oikeasti haluaa. Lopultahan kaikki on kiinni omasta asenteesta. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mitä tekisit/opettelisit/harrastaisit/opiskelisit, jos aikaa olisi käytettävissä rajattomasti?

#62

Viesti Jorge »

Uistelisin ja joisin caliaa.
Kuvake
fudo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 916
Lauteille: Elokuu 2010
Etulaji: Kase Ha Shotokan Ryu

Mitä tekisit/opettelisit/harrastaisit/opiskelisit, jos aikaa olisi käytettävissä rajattomasti?

#63

Viesti fudo »

Torjuilen, kalastelen, vaeltelen, lueskelen, auttelen, laiskottelen.
空手に先手なし
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Huu ja 72 kurkkijaa