Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 766
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7501

Viesti Kari Aittomäki »

Eip'napannut ei.

Hehee, edelliset pari viestiä suorastaan pursusivat hyvää fiilistä, kuin ämpärillinen *** tuulilasiin. :lol:

Paremmin wicked:



Kiukkuinen isopää metelöi tajuttavammin kuin nykysällit.

Äänestän leppoisaninformatiivisen jutustelun puolesta ja komppaan kyllä Mikaa siinä, että on hyvä jos vaikutelma edellisen biisin oikeasta kuuntelusta syntyy.
Minä ainakin pyrin kuuntelemaan tarjotut. Jos en nyt kokonaan niin ainakin kotvasen.
Moni hyvä hetki on saavutettu. Kiitos niistä.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2006
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7502

Viesti Jorge »

Mika kirjoitti: maalis 11, 2019, 11.01 . Esimerkiksi @Jorge tietää musiikista enemmän kuin 10 keskivertaista ihmistä yhteensä. Tämä tietomäärä tulee helpommin esille, kun sille on olemassa valmis punainen lanka.
Kiitoksia palautteesta - musiikin suhteen olen kuitenkin puhtaasti kuunteluoppilas: en osaa soittaa, laulaa, enkä tunna musiikin teoriaa, mutta olen kovin kiinnostunut diggailemaan asioita, joihin en itse kykene.

Ice Cube ei ole koskaan iskneyt minulle, vaan tuotantonsa tuntuu kovin puuduttavalta. Synkkäkiin tunnelma ja rankat aiheet voivat tuottaa hienoa taidetta, mutta hän ei onnistu millään tavoin puhuttelemaan.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7503

Viesti tohtorismies »

Poikkeuksellisesti hitti Stray Catsiltä.

Tämän laitan ihan siksi kun kuvasin tämän videon, go pro:lla tottakai ilman mitään harinetta siitä mitä olen tekemässä kun videon kuvaaja teki oharit.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Hitti vai huti?

#7504

Viesti tapsaattori »

Tässä pumpussa on aineksia ihan uskottavalle synkistelylle. Instrumentit pelaa yhteen ja varsinkin rummut kuulostaa mun korvaan tarkoilta ja musiikkiin sopivalta. SÄvellyksenäkään ei mikään ihan tårta på tårta mutta miksei ihmeessä 2:30 eteenpäin tule tajunnan räjäyttävät soolot?? Siinä kun olisi paikka laukoa. No kuten arvata saattaa laulaja vetää biisin hutiksi.

Britney Spears on teinipopin ikoni, ymmärtää päihteiden käytön päälle, myynyt levyjä ihan piparisti ja muutenkin hieno täti. Tästä biisistä on jo pari kymmentä vuotta :)
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2006
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7505

Viesti Jorge »

Onhan tuo toki karmeaa hittibuumituubaa.

Samaan aikaan Britney Spearsin, Justin Timberlaken, ja Christina Aguileran kanssa "The Mickey Mouse Club":issa esiintyi myös Matt Morris (country- muusikko Gary Morrisin poika), joka sittemmin lähti hieman erilaiselle artistiselle polulle; Timberlaken kanssa hän on kyllä esiintynyt myöhemminkin.

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 766
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7506

Viesti Kari Aittomäki »

En hudita mutten hititäkään.
Laiskahkoa on kyseenalaistamisensa, vähä sellasta omahyväisyyttä havaittavissa on.
Olet olet niin perkeleen erilainen ja viksu. Kerro, vakuuta niinku jotenkin että olet tosissasi, ettei tuo ole vain gimmick.

Tämä tämänpäiväinen(perjantainen) koululaisten marssiminen ilmastonmuutosta vastaan on helevetisti raikkaampi tuulenhenkä aiheesta.

Ei niin että vasemmistolaisuus olisi rakentavammin amuricanvastaista, siis koululaisten ja elinkelpoisuuden kannalta katsellen..
Mutta näin käytetään ääntä ja kitaraa.
Billy Bragg:



Kenen joukossa seisot.
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 323
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#7507

Viesti JariMarjamaa »

Ice Cube
Turhaa pälätystä, ei jaksa

Stray Cats tietty lähtökohtaisesti on hyvää.
Mutta tollenen pelkkä rämpyttely ei vain toimi.

Kyllähän Kuluma yrittää, mutta vaatii vielä treeniä.
Lauluääni pettää pahasti, kurssille hush.

Britneylle toki antaisin, jos tulisi pyytämään :D
Jo klassikko.

Matti tuli täysin turhake.

Billy kyllä rämpytti ja ääntäkin lähti ihan ok.
Mutta vähän vetelä, ei oikein saanut otetta.

Jatketaan Wicked teemaa, Make America Great Again-maasta
Jörri
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 426
Lauteille: Joulukuu 2013
Etulaji: Taekwondo

Hitti vai huti?

#7508

Viesti Jörri »

Karin Billy vei mielen jonnekin Glasgowin betoniprojekteihin ja wicked teema Chris Iisacin klassikkoon joka hienosta leffasta onkin hieno biisi. Minun luuni kuitenkin kaipaisivat jo jonnekin lämpimämpään. Siispä leppoisa merkityksetön tropical versio aiheesta :oops:

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 766
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#7509

Viesti Kari Aittomäki »

Ompas nätti likannaama kyllä.
Hitti, vaikkei pärjääkään alkuperäiselle. Nakutus vähä häirittee myös, tanssiluola-ajoistani kun on aikalailla aikaa.

JariM, kiitos tehotoistosta.

Nyt siirrytään wicked-pompparilla melkoisesti häjympään emäntäiseen, tämä on vasemmistojulistajan ylistys kommunismin hyytäväntehokkaalle edustajalle. Laulelma liittyi amerikkalaisten sotaanliittymisvalmisteluun.
Ljudmila roudattiin jenkkeihin näytille herättelemään sotaintoa:
- Olen 25-vuotias ja tähän mennessä tappanut 309 fasistia. Eikö teistä, hyvät herrat, tunnu siltä, että olette jo tarpeeksi kauan piilotelleet selkäni takana.



Woody Guthrie oli tuolloin tunnettu duunari-Ääni ja täätarina kertoo Ukrainan tarkka-ampujasta, Ljudmyla Pavlitšenkosta.
Kuva
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803192200821567

Pidän häntä vähintään Häyhän veroisena, vaikka tappoja onki vähemmän. Lady Death kaatoi kohteensa vaihtelevissa olosuhteissa.

Biisi on juu vähä tylsä mutta musiikissa on sivujuonteita aina ja ikuisesti.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7510

Viesti tohtorismies »

Hitihkö.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7511

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Vaikka tuo biisi aiheuttaa MarkkuTeelle vähintäänkin puolittaisen erektion....onhan se ihan kauheaa bentsotuubaa.

Palataan sosialistimusiikin pariin.

:P

Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hitti vai huti?

#7512

Viesti MarkkuT »

Miten niin puolittaisen? Kylmät väreet tuosta Scrapperista.

Erika suoristi ryhdin välittömästi ja toimistotuolissa alkoi reipas nytkintä. Hititän. Fasisti-kommunisti-billybragg-woodyguthrie-linjalla jatketaan. Wilco ja Bragg ovat levyttäneet muutaman tosi mainion levyn Guthrien biisejä ja runoja:

Ain't no one.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2006
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7513

Viesti Jorge »

Tuomioja on ollu vahvana tässä ketjussa viime aikoina... huti.

Mutta pioneereille olen fascisti ja fascisteille pioneeri.

Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#7514

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Huti tietty.

Jorge kirjoitti: maalis 19, 2019, 15.50 Tuomioja on ollu vahvana tässä ketjussa viime aikoina...
Selevä...



:)
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#7515

Viesti tohtorismies »

Huti.



Otran kitarat... <3
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa