Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Jousiammunta ja jousimetsästys
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Jousiammunta/jousimetsästys
Tänään tuli telkusta kiintoisa pätkä kahdesta alaskalaisesta karhunkaatajasta, ne käytti taljajousia.
Tosin kaadettu oli pieni ruohoapupeltava mustakarhu, mutta kuitenki.
Onko sillä naamansuttaamisella (naamio) oikeasti roolia?
Ohjelma oli siis tämä päivittäinen Alaskajuttu.
Tosin kaadettu oli pieni ruohoapupeltava mustakarhu, mutta kuitenki.
Onko sillä naamansuttaamisella (naamio) oikeasti roolia?
Ohjelma oli siis tämä päivittäinen Alaskajuttu.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Naamion rooli lienee viihdearvo ohjelmassa. Eikös karhut huomaa ihmisen lähinnä hajuaistillaan.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Peurat ainakin näkevät kasvot jo kaukaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- takapotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Kyllä se kasvojen peittäminen on joo ihan asiallinen asia, kyyhkysetkin tahtoo säikkyä sitä naaman loistetta pusikosta. Toisaalta puluille tepsii lierihattu tai joku tiheämpi puska myös naaman edessä, kunhan joku peittää sen naaman.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Hajunpoistolla on myös iso rooli, kannattaa tuulettaa vaatteet huolella ja käyttää hajunpoistajaa sumutettuna vaatteille. Myös ennen passiin menoa kannattaa peseytyä hajustamattomalla saippualla. Esim villisialla ja kauriilla on jopa puolitoista kertaa koiraa parempi hajuaisti
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Sellaisen tuoksunpoistajan reseptin olen kuullut, johon laitetaan vettä, ruokasoodaa ja vetyperoksidia
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- takapotkija
Ja ylhäälle kannattaa majoittua, tahtovat olla kesympiä kun roikut itse puun kyljessä. Maan pinnassa havaitsevat about heti kun vähän sormea liikautat, yläkulmista ei sitten niinkään. Sekään ei kyllä mikään sääntö ole, villieläimet on ihan pirun tarkkoja. Havaintokyky on niin kova, että ei äkkiseltään kuvittelisi edes.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
-
- etupotkija
Komppaan! Olin kaurispassissa kiipeävän puupassin kanssa n 5-6 m korkeudessa ja kauriit kävelivät alle 30 m päästä ohi, mitään huomaamatta. Harmi, että olivat väärää sukupuolta, noin metsästyksen kannalta.MtJ kirjoitti: ↑kesä 1, 2018, 20.14 Ja ylhäälle kannattaa majoittua, tahtovat olla kesympiä kun roikut itse puun kyljessä. Maan pinnassa havaitsevat about heti kun vähän sormea liikautat, yläkulmista ei sitten niinkään. Sekään ei kyllä mikään sääntö ole, villieläimet on ihan pirun tarkkoja. Havaintokyky on niin kova, että ei äkkiseltään kuvittelisi edes.
Ensimmäistä kertaa puupassissa ja maailma avautui ihan eri tavalla: kettu kävi 10m päässä raapimassa muniaan, jäniksiä puolenkymmentä, kauriita 30-50m etäisyydellä 5 kpl
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Minkälainen tuo kiipeävä puupassi on saada sinne puuhun? Mikä se rakenne on, kun en ole nähnyt kuin itetehtyjä viritelmiä.
Tuo hajujuttu on juu paikkansapitävää, kun teen tai siis tein noita reissuja niin saippuaa ei sillä viikolla käytetty ja hammastahnatkin huuhdeltiin hyvin huolellisesti.
Mikä on vetyperoksidin rooli hajunhävittämisessä?
Ot-kyssäri, eikai ne sotahommien linjojentakana ninjailevat oikeasti mihinkään mukanakannettavaan pussiin pasko? Menee yli ymmärryksen, ei se hautaaminen niin vaivalloista ole jos ei käy kalliojaskalla.
Ja voihan sitä kentällä syödä paikallista pöperöä, ei tartte jänskätä kakka-analyysiexperttejä.
Tuo hajujuttu on juu paikkansapitävää, kun teen tai siis tein noita reissuja niin saippuaa ei sillä viikolla käytetty ja hammastahnatkin huuhdeltiin hyvin huolellisesti.
Mikä on vetyperoksidin rooli hajunhävittämisessä?
Ot-kyssäri, eikai ne sotahommien linjojentakana ninjailevat oikeasti mihinkään mukanakannettavaan pussiin pasko? Menee yli ymmärryksen, ei se hautaaminen niin vaivalloista ole jos ei käy kalliojaskalla.
Ja voihan sitä kentällä syödä paikallista pöperöä, ei tartte jänskätä kakka-analyysiexperttejä.
-
- etupotkija
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Mitäs metsästyslaki sanoo jousista ja lippaista?
The beatings will continue until morale improves.
-
- etupotkija
Varsijousella ei saa metsästää
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- takapotkija
Jep, tuo onkin todella erikoista, että varsijousi aikanaan uhrattiin metsästyslaki sorvattaessa... Mitään järkisyytä sille ei tosiaankaan ole.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2010
Varsijousen metsästyskielto taisi johtua jostain EUn luontodirektiivistä, jossa se mainitaan ohimennen tyyliin: varsijousimetsästys on muuten kielletty.
-
- etupotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
Muistelen kuulleeni että kyseessä on jokin jäänne keskieuroopassa siltä ajalta kun varsijousia käyettiin salametsästykseen. Eli ei mitään järkisyytä.
Joensuun historiallisen miekkailun seura
"I [sword] am Royal, enforce justice, propagate goodness and destroy evil." -Fiore dei Liberi, 1409
Liity etupotkijaksi!
"I [sword] am Royal, enforce justice, propagate goodness and destroy evil." -Fiore dei Liberi, 1409
Liity etupotkijaksi!
Seuraajat
Ale • AlexMachine • HannuK • Hukka • jonikaleva • JukkaS • Kampfsau • Kari Aittomäki • Kuhmu • MikkeM • mikkomoto • Mjölnir • MtJ • NCP • Pyrkele • Satsujin • taikaviitta • Timpa • Vili Tarkiainen