@TimoS
Koodi: Valitse kaikki
@TimoS
Valvoja: Valvoja
Koodi: Valitse kaikki
@TimoS
Syy miksi se ei toimi tässä on, että tägi ei ole käytössä vaan pelkkä at-nimimerkki -merkkijono.
Tässä lainauksessakin näkyy mention-tägi eikä mitään at-merkkejä. Se on vain pikatoiminnon laukaisija ja se miten se näkyy, mutta ei se, miten se on viestissä.
@Lasse Candé En ymmärtänyt, ei mulla näy lainauksissa mitään mention-tägiä. Pelkkiä at-merkkejä vaan. Eikä näemmä nytkään toiminut tuo nimeäminenLasse Candé kirjoitti: ↑huhti 17, 2018, 13.18Syy miksi se ei toimi tässä on, että tägi ei ole käytössä vaan pelkkä at-nimimerkki -merkkijono.
Tämä näkyy tässä lainauksessa.
Ja siis se pitää aina tarkistaa että tägi tulee mukaan, kuten tässä:Tässä lainauksessakin näkyy mention-tägi eikä mitään at-merkkejä. Se on vain pikatoiminnon laukaisija ja se miten se näkyy, mutta ei se, miten se on viestissä.
[mention]potkulaisen nimi[/mention]
, voi sitä koodia myös suoraan käyttää kirjoittamalla ihan omin pikkukätösin sen koodin, kuten juuri tässä virkkeessä olen omin pikkukätösineni tehnyt. ok, katotaan miten ens kerralla käy. nyt muuten mun nimi seuraa kirjoittamaani tekstiä tuossa alla... whoot??Mika kirjoitti: ↑huhti 18, 2018, 09.45
Onnistuit kumminkin kerran. Lasse tuon jo niin hyvin selitti, etten osaa paremmin. Jos olisitte kumpikin vielä etupotkijoita, veisimme tämän maaliin saakka kumpaisenkin osalta. Mainitsen nyt kuitenkin jotakin.
1) Jos kirjoittaa ät-merkin ja sen perään mitä tahansa, oli se potkulaisen nimi tai ei, mitään ei tapahdu.
2) Kun sen ät-merkin jälkeen alkaa kirjoittaa jotakin, avautuu pudotusvalikko. Siitä pudotusvalikosta valitaan nimi joko painamalla rivinvaihtoa (silloin pitää katsoa mikä nimi on aktiivinen siinä listassa, jos niitä nimiä on useampia) tai valitsemalla hiirellä oikea potkulainen (jos listassa on useampia). Ja @katar, mitä pidemmälle sitä potkulaisen nimeä kirjoittaa, sen vähemmän niitä vaihtoehtoja jää. Kokeilen nyt omalla nimelläni. @Mika on heti toisena listalla.
3) Koska se ät-merkki oikein käytettynä lisää BBCoden, joka on siis@potkulaisen nimi
, voi sitä koodia myös suoraan käyttää kirjoittamalla ihan omin pikkukätösin sen koodin, kuten juuri tässä virkkeessä olen omin pikkukätösineni tehnyt.
Lycka till!
Minulla ei ole pienintäkään aavistusta, mitä tuo tarkoittaa, mutta uskon kyllä!
No en kyllä ihan ymmätänyt vieläkään. Miten kohdat 1) ja 2) eroavat toisistaan? Ja kolmoskohdassa en löydä mitään kummempaa koodia kuin "@potkulaisen nimi". Olisiko siinä pitänyt ollaMika kirjoitti: ↑huhti 18, 2018, 09.45
Onnistuit kumminkin kerran. Lasse tuon jo niin hyvin selitti, etten osaa paremmin. Jos olisitte kumpikin vielä etupotkijoita, veisimme tämän maaliin saakka kumpaisenkin osalta. Mainitsen nyt kuitenkin jotakin.
1) Jos kirjoittaa ät-merkin ja sen perään mitä tahansa, oli se potkulaisen nimi tai ei, mitään ei tapahdu.
2) Kun sen ät-merkin jälkeen alkaa kirjoittaa jotakin, avautuu pudotusvalikko. Siitä pudotusvalikosta valitaan nimi joko painamalla rivinvaihtoa (silloin pitää katsoa mikä nimi on aktiivinen siinä listassa, jos niitä nimiä on useampia) tai valitsemalla hiirellä oikea potkulainen (jos listassa on useampia). Ja @katar, mitä pidemmälle sitä potkulaisen nimeä kirjoittaa, sen vähemmän niitä vaihtoehtoja jää. Kokeilen nyt omalla nimelläni. @Mika on heti toisena listalla.
3) Koska se ät-merkki oikein käytettynä lisää BBCoden, joka on siis@potkulaisen nimi
, voi sitä koodia myös suoraan käyttää kirjoittamalla ihan omin pikkukätösin sen koodin, kuten juuri tässä virkkeessä olen omin pikkukätösineni tehnyt.
Lycka till!
[mention]potkulaisen nimi[/mention]
. Niinkuin vaiks näin [mention]Mika[/mention]