Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo White

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Defendo White

#31

Viesti Totte »

"Nobody panics when things go accoring to the plan". Ja se auttaa myös lehdistön ja muun julkisuuden hallinnassa. Joka ois muuten lisäpaketti jonka teidän kantsis myydä tuon kylkiäisenä. Voi tosin tarvita "lisärekrytointia".
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#32

Viesti Mjölnir »

Juu, kyllä me ollaan ihan ammattimaisesti valmistauduttu tähän.

Ennakkoasenteet ovat vaan se suurin ongelma. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole nähneetkään tätä juttua, ”tietävät”, että väkivaltaa opiskelemalla ongelmat eivät ratkea :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
VVV
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 61
Lauteille: Elokuu 2010

Defendo White

#33

Viesti VVV »

Eli täysi tohina päällä. Hyvä homma!

Tutun lanssarin kanssa jokunen viesti asiasta vaihdettiin tässä muutama päivä sitten. Ei ollut aiemmin kuullut Whitestä (ei tosin varmaan defendosta ylipäätään). Kuulemma harkinnassa olisi kyllä jonkinsortin voimankäyttökurssi/jms käydä - on siis painimista tullut duunin puolesta.

Lupasin kaverille, että jos kurssi tulee sopivasti vähintäänkin pk-seudulle ja aikataulut vain sallii (hoitaja ja lanssari. Jokainen voi ihan itse arvailla miten tälläisiä aikatauluja saa mitenkään mihinkään arkielämään sopimaan :lol: ) niin voitaisiin yhdessä mennä katsastamaan.
Melkoinen miäs.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Defendo White

#34

Viesti Totte »

Joo, emmä nyt teidän valmistautumista epäilytkään, vaan yleisesti pohdin :D

Mutta voisko hommaa olla helpompi myydä osana jotain yleistä "kriisinhallintapakettia", joka sisältäis voimankäytön, ensiavun, sisäisten konfliktien ratkaisemisen ja kriisiviestinnän. Silloin asioita voisi joka "modulissa" peilata toisiaan vastaan, eli tehdään voimankäytössä näin myös sen takia, että silloin voidaan viestiä ulospäin johdonmukaisesti. Tai viestitään näin, koska toisella tavalla viestiminen voidaan tulikita henkilöstössä väärin ja aiheuttaa sisäisiä konflikteja jne.

Hommahan tietenkin paisuu ku pullataikina, mutta silloin ei olis samalla tavalla sitä "väkivaltaleimaa". Voi tietenkin saada "konsulttileiman", joten ehkä joutuis vaan ojasta allikkoon :P
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#35

Viesti Mjölnir »

3A457E43-27EB-4A7B-AAEC-0016C10C05C1.jpeg
Tässä on systeemin agenda. Hätävarjelu on vain pieni jäävuoren kärki.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Asgeir
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 250
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Meilahti

Defendo White

#36

Viesti Asgeir »

Mjölnir kirjoitti:
Mika kirjoitti:Spekuloin että työnantajan saaminen mukaan tuollaiseen voi olla melkoinen haaste, ja koska opetusala on naisvoittoinen, vapaaehtoinen osallistuminenkin voisi olla nihkeää.

Onko Defendo (Whitellä) ollut ajatuksia opetusalalle suuntaamisesta?
On. Tässä on meneillä suunnittelua myös huomioiden se, että tyypillinen sosterv- ja opetusalan ostopäätöksen tekijä on yli nelikymppinen nainen, akateemisesti koulutettu, joka ei halua uskoa voimakeinoihin
Kuulostaa hyvältä, osallistuisin varmasti sillä näen tälle tarvetta omalla erityisopetustaustalla. Useasti ajatellaan, että Suomessa kokeillut menetelmät opetustyohon MAPA (laitoksiin rajoittamista), ART (vain aggression hallintaan) ja PART (vähän kumpaankin ennaltamainittua) tarjoaisivat jo kaikkea tarpeellista. Kuitenkin näen Defendon Whiten vahvuudet kokonaisvaltaisessa turvallisuuden hallinnassa.

On tullut keskusteltua aktiivisesti peruskoulussa opettavien kanssa erityisesti ulkoisista uhista mitä kouluissa ilmenee esimerkiksi välituntien aikaan.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Defendo White

#37

Viesti Totte »

Mjölnir kirjoitti: maalis 1, 2018, 09.05 3A457E43-27EB-4A7B-AAEC-0016C10C05C1.jpeg

Tässä on systeemin agenda. Hätävarjelu on vain pieni jäävuoren kärki.
Nice :jepa:
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Akseli
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Syyskuu 2012

Defendo White

#38

Viesti Akseli »

Säännölliseltä selailijalta ja opetusalan työläiseltä vinkkinä: opetukseen osallistuvilla on lakisääteinen oikeus turvalliseen työympäristöön (POL 29 §), ja vastaavasti opetuksen järjestäjällä velvoite sen varmistamiseen (ks. OHL 13 §). Koulutuksen anti todennäköisesti edesauttaisi velvoitteen täyttämistä. Lähestymistapa saattaisi jopa toimia joidenkin ennakkoluulojen voittamisessa. :smt102
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#39

Viesti Mjölnir »

Aivan! Hyvä pointti
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Defendo

#40

Viesti MikaM »

Saattaa kohta olla Defendo White markkinoilla kuhinaa, jos lehtien uutisointiin on uskominen. Hoitohenkilökunnalle voimakeino-oikeuksia jne.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#41

Viesti Mjölnir »

Liitot vastustavat sitä esitystä, koska ensihoitajien mielestä lakiesitys on liian epäselvä, ja siirtäisi poliisin tehtäviä ensihoitajille ilman riittävää pätevyyttä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Defendo

#42

Viesti MikaM »

Kyllä ja ministeriö vastaa, että liitot eivät ymmärrä, mistä on kyse.... jotain varmaan tapahtuu.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Defendo

#43

Viesti tapsaattori »

Mun mielestä kannattais pitää selvä raja näissä ammateissa
-poliisi käyttää voimaa, heillä on siihen välineet ja osaaminen
-ensihoitajat hoitaa potilaita. Ei väkivaltatilanteita.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#44

Viesti Mjölnir »

https://www.poseland.fi/alfaland/jussi- ... faland-46/

Jussi Jokinen, eli potkussa Firefighter, Defendo White -pääkouluttaja haastattelussa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#45

Viesti Mjölnir »

Potkulaiset Lehe ja Firefighter kommentoivat

https://www.nokianuutiset.fi/uutiset/ho ... 201232417/
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 30 kurkkijaa