Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#706

Viesti Puni »

Pitäisiköhän tähän jotain kirjata. Tapaninpäivänä tapahtui niinä aikoina jne. Inkkarikoru riitti tuossa vaiheessa, mutta nyttemmin se on hovissa muuttunut ja rinkeliä joutuu tämän vuoden nimissä kahtelemaan. Itselleni toki tatuointi, tuleva rouva valitkoon itsellensä sopivan.
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#707

Viesti JariMarjamaa »

Se paloi roihuten, lopulta kait kuluttaen oman polttoaineensa loppuun.
Ei kuitenkaan räjähtänyt Supernovana, mutta kait mulle jäi jokin neutronitähti käteen.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#708

Viesti Elina »

Mua naurattaa tämä oma vastausjatkumo tässä säikeessä - naimisissa, avoliitossa, sinkku (vapaaehtoisesti) :D
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Parisuhdestatuksesi?

#709

Viesti Point »

Elina kirjoitti: Mua naurattaa tämä oma vastausjatkumo tässä säikeessä - naimisissa, avoliitossa, sinkku (vapaaehtoisesti) :D
Eikös siinä äänestyksessä voinutkin valita kolme vaihtoehtoa?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Snake-Master
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 168
Lauteille: Tammikuu 2017
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Käärmetyylin Kung-Fu/Snake style Kung-Fu
Sivulajit: - Kuntopotkunyrkkeily/Fitness Kickboxing (2010-2016)
Takalajit: - Aikido (2008-2009)
- Thainyrkkeily/Muay Thai (2008)

Parisuhdestatuksesi?

#710

Viesti Snake-Master »

Sinkkuna olen päätänyt pysyä nyt, ensimmäisen kerran päätin, kun huomasin ettei kenelläkään kaverillakaan parisuhteet toiminu, oli ikä mikä hyvänsä. Toisena syynä sitten olikin oma kokemus siitä, kun kumppani pettää. Sinkkuna ei tule petetyksi eikä jätetyksi.
- Taistele kanssani, sinä kurja rotta! Vapauta vihasi, kohtaa pelkosi, anna taitojesi puhua puolestasi!

- Kyllähän jokainen toiselle turpaan osaa antaa, eri juttu että osaako tehdä sen tyylillä!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#711

Viesti Lasse Candé »

Vastasin etten oikein itsekään tiedä enää.
Jotakin sinkkuuden, hoitosuhteilun ja yleisen säätämisen väliltä.

Kai mä olen sinkku siinä mielessä etten ainakaan ole parisuhteessa. En taas osaa sanoa missä määrin olosuhteiden pakosta ja missä määrin vapaaehtoisesti. Kun lopeteltiin viime vuoden alkupuolella suhdetta, oltiin jo ajauduttu melkolailla erilleen ja molemmat haluttiin sinkkuuntua. Vielä ainakin pitkälle syksyyn en olisi kokenut mielekkääksi aloittaa parisuhdetta. Vaikuttaisi siltä, että ihan oikean parisuhteen jälkeen mulla menee noin vuosi aina "palautua". Eikä siis niin, että olisin rikki, vaan tykkään vain olla yksin.

Elikkäs tuosta vapaaehtoisuudesta / olosuhteiden pakosta, en nyt mitenkään erityisemmin halua parisuhteeseen, vaan pitäisi ensin törmätä sellaiseen henkilöön jonka kanssa haluaisin siihen. Eikä tällaista ihmistä nyt millään kiireellä tarvitse löytyä. Säätely on ihan hauskaa hommaa myös.

Näistä lähtökohdista: "En oikein itsekään tiedä enää..."
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#712

Viesti MarkkuT »

15 vuoden jälkeen vapaalla jalalla taas.

Kuva
Ain't no one.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#713

Viesti MarkkuT »

MarkkuT kirjoitti:15 vuoden tauon jälkeen vapaalla jalalla taas.

Kuva
Ain't no one.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#714

Viesti Mika »

Onhan tuo pitkä aika. Toivottavasti noin kauan toisenne tunteneina pysytte väleissä.

Nyt on sitten aikaa kalastella ja nostella rautaa. :lift:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#715

Viesti MarkkuT »

Mika kirjoitti:Nyt on sitten aikaa kalastella ja nostella rautaa. :lift:
Joka toinen viikko... Sattuneista syistä vähän pakkokin välit säilyttää.
Ain't no one.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#716

Viesti Lasse Candé »

Oli "En oikein itsekään tiedä enää". En tarkalleen tiedä miksi siinä. Ehkäpä, koska en silloin osannut valita sinkkuna sinkkuvaihtoehdoista. En muista oliko hoitosuhdetta tuolloin, mutta varmaan ollut ainakin vaikea valita sinkkuuden vapaaehtoisuuden suhteen. Olin onnellisesti sinkku, mutta vähän ajankohdasta riippuen olen saattanut olla tilannekohtaisesti valmis.

Mutta nyt taas seurustelusuhteessa, kuten voi merkittävin tapahtuma- ja jouluketjuista huomata ja oletan myös ilon tästä välittyvän. Osui tällä kertaa näköjään nappiin, kun on todella fiksu ja psykologiaa ymmärtävä kaltaiseni erittäin sosiaalinen ja elämäniloa täynnä oleva nainen. Sanoinko mä että olen nainen? No, whatever...

Mutta kolahtelee kyllä joka tasolla ja aivan loistavaa kun ei valita siis yhtään mistään. Olen kokenut vastaavaa ennenkin, mutta nyt on syytä olettaa, että tämä jatkuu näin. Olen tässä oppinut itsestäni sen, että nalkuttavat ämmät eivät kyllä ole lähellekään oma juttuni ja samassa etten tiennyt muun olevan silleen oikeasti mahdollista. Kun en itse moiti, niin on hienoa että löytämäni ei myöskään moiti. Tuntuu välillä, että psykologian ymmärtämisensä jeesaa tajuamaan näitä asioita ja sehän se on hienoa, että se saavutettu osaaminen on sellaista, että asiasta voi keskustella kenen "monilukutaitoisen" kanssa tahansa. Eli siis opettaja. Kyselen aina kun jokin psykologinen ilmiö kiinnostaa ja vastaus tulee selkokielellä kuin apteekin hyllyltä. Ziisus, mitkä sessiot oli katsoa Zizekin Pervert's Guide to Cinemaa kun mä kerron leffoista ja hän freudilaisuudesta. Ja saadaan juteltua politiikasta, arvoasioista ja, mikä parasta, myös kaikista sellaisista vaikeista yhteiskunnallisista asioista, joista ei voi viestinnällisistä syistä yleensä jutella kuin kahdenkeskeisesti. Siis koska en itse tahdo antaa ammuksia lipunheiluttajille jotka eivät kuitenkaan ota koko asian monimutkaisuutta huomioon.

Kaiken tämän lisäksi arjessa hemmetisti huumoria, tykätään molemmat olla eloisia esim musiikin ja laulamisen saralla ja on jopa itseäni pätevämpi sosiaalinen eläin. Nyt mä vähän toivon että tämä homma toimii ja pelkään aivan saattanasti miten mun pääkämpän aivan saattanallinen sotku tulee haittaamaan. Luultavasti turha pelko. Tämä kakkoskämppäni on kaikin puolin siisti, eli silleen olen vähän antanut kiiltokuvaa itsestäni.


PS: Näköjään selitinkin todella hyvin 8.1.2017 muutamaa viestiä ylempänä mihin ääneni perustui. Jätän tuon tekstin ennalleen, mutta olisin osannut sanoa saman jos olisin muistanut milloin äänestin. Kun tämä on tällainen muiden elämästä lukemisen ketju, kehtaan sanoa että kannattaa katsoa se viesti. Muistan tuon ja sen aikainen meininki ei muuttunut kunnes syksyllä kun vähensin hetkeksi ryyppäämistä, aloin heräämään ja huomasin että seksuaalinen vetovoimani (ja ehkä myös halu siten miten minulla yleensä on) heräsi taas, oltuaan jostain alkusyksystä 2016 jollakin tapaa vähän kateissa. Elämä on mahtavaa.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Parisuhdestatuksesi?

#717

Viesti Kari Aittomäki »

Hullaantuminen on vänkää.
Onnea Hyvän Naisen koppaamisesta ja sano terveisiä.
Hyvä kaikupohja nostaa Elämisen Laatua kyllä aivan päättömästi.

heh, mukavaa lueksittavaa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#718

Viesti Lasse Candé »

Hyvää joulua!

Luin viestini uudestaan läpi ja saatan kertoa terkut kunhan pääkämppäni on käynyt tutuksi. Se terkku kun johtaa kysymyksiin joissa kaikki tiet vievät lopulta Roomaan, eli tuohon viestiini. Ja siitä sotkusta tahdon varoittaa omalla tavallani.

Ei siinä, pistin jo julkisen rakkaudentunnustukseni tärkeimmän tapahtuman ketjusta linkkinä hänelle. Mutta onneksi hänellä ei varmaan ole aikaa tai kiinnostusta stalkata mun potkuelämää, paitsi tietenkin kun tälleen dokaan, hän nukkuu, hän herää paria tuntia aiemmin, ei mitään tekemistä Kotkan Karhuvuoressa ja silleen, poppoppoppopp.

Kiitokset toivotuksesta! Edellisetkin olleet upeita mimmejä, mutta tässä on nyt jotain ehkäpä paremman osuman meininkiä. Toivottavasti ja mahdollisesti luultavasti.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#719

Viesti Mika »

Olipa mieltä lämmittävää luettavaa Lasselta. Toivottavasti uusi suhde etenee mukavasti omalla painollaan. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Parisuhdestatuksesi?

#720

Viesti Pyrkele »

Lasselle kyllä onnittelut elämäntilanteesta. Tuli hyvä mieli.

Vaihdoin oman statukseni naimisissa olevaksi.
Hiilikuidusta saa muuten ihan hienoja sormuksia.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa