Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Bittihelvetti
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Bittihelvetti
Osaiskohan joku jeesiä? Kun meillä on kotosalla Samsung blu-ray digiboksi, joka ei nyt suostu toistamaan muutamaa blu-ray levyä. Yhdestä se toistaa sen lisälevyn, mutta se levy, jolla se leffa on, niin sitä se ei näytä. Toisesta ei näytä mitään. Pyytää vaan tarkistamaan levyn, että onko se puhdas tai sopiiko formaatti masiinalle. On ja sopii. Päivitin masiinan netin kautta, edelleen ei skulaa. Menee vähän herne nenään, pitäisi päästä Hobittia ja Star Warsia kattomaan jurkele... :evil:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Bittihelvetti
Oletteko päässeet kokeilemaan noiden levyjen toistamista jollakin toisella Blu-Ray-soittimella?
-
- kylkeenpotkija
Bittihelvetti
En vielä, pitää kokeilla siskolla tai jollain tutulla.
-
- etupotkija
- Lauteille: Toukokuu 2008
Bittihelvetti
Mulla on sähköpostiongelma. Android Gmail-app ei poista sähköposteja toisesta sähköpostitilistä. Gmail sähköpostitili itsessään toimii hyvin, mutta minulla on samassa apissa myös yliopiston helsinki.fi-osoite (nykyään office365). Jos poistan puhelimen apilla sähköposteja, niin tieto ei ilmeisesti kulkeudu palvelimelle, sillä kun päivittää inboxin niin ne ilmestyvät sinne uudestaan. En löytänyt apista tai office365 websähköpostista mitään "delete from server" vaihtoehtoa. Kyseessä on IMAP-tili ja haluan käyttää sitä myös koneella, eli vaihto POP-tiliksi ei ole vaihtoehto (ja se taitaa olla yliopistolla jopa disabloitu).
Onko kellään tietoa mikä vois auttaa?
Onko kellään tietoa mikä vois auttaa?
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- munillepotkija
- Lauteille: Syyskuu 2010
Bittihelvetti
Siis lataako tuo Gmail appi uusiakin tuon toisen tilin viestejä näkyviin?
Joskus törmännyt sellaisen, että Office365:n alaisen IMAP-palvelun osoitteet tms. ovat muuttuneet. Tällöin on pitänyt vain säätää IMAP-asiakkaan asetukset uudelleen.
Joskus törmännyt sellaisen, että Office365:n alaisen IMAP-palvelun osoitteet tms. ovat muuttuneet. Tällöin on pitänyt vain säätää IMAP-asiakkaan asetukset uudelleen.
-
- etupotkija
Bittihelvetti
Lataa kyllä uudetkin viestit. Ja lähetys toimii normaalisti. Jos poistaa webmailista viestejä, ne poistuu myös puhelimesta. Kaikki toimii siis normaalisti, paitsi puhelimella ei pysty poistamaan viestejä.Pasi Lunden kirjoitti:Siis lataako tuo Gmail appi uusiakin tuon toisen tilin viestejä näkyviin?
Tämä on uusi tili (yliopisto siirtyi juuri tähän Office365:een), joten mitään muutoksia ei ole tapahtunut. On tietenkin mahdollista, että olen saanut asetukset jotenkin väärin kun asensin sen. Apissa en kuitenkaan löytänyt muuta kuin, palvelin, käyttäjätunnus, salasana -kombon, joten en tiedä miten väärin toi on mahdollista asettaa.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- munillepotkija
Bittihelvetti
Auttaisiko tämä?
edit. Argh, tuo olikin Office365:sta gmailiin. Nevermind.
edit2.
Microsoftin softat on joskus aikanaan toimineet pirun huonosti IMAP:in kanssa. En ihmettelisi, jos noissa olisi vieläkin jotain ihme virityksiä.
Koita vaihtaa protokolla POP:piin, ja laita samalla päälle se viestien säilytys palvelimella -optio, niin voit lukea ne viestit muualtakin.
edit2.
Microsoftin softat on joskus aikanaan toimineet pirun huonosti IMAP:in kanssa. En ihmettelisi, jos noissa olisi vieläkin jotain ihme virityksiä.
Koita vaihtaa protokolla POP:piin, ja laita samalla päälle se viestien säilytys palvelimella -optio, niin voit lukea ne viestit muualtakin.
-
- etupotkija
Bittihelvetti
En tiennyt, että POP:issa oli tuollainen asetus, mutta asetussivulla lukee: "POP-asetus: Käyttöoikeus poistettu", eli ei taida tuokaan onnistua... Miks piti taas hyvä toimiva systeemi mennä pilaamaanPasi Lunden kirjoitti:Auttaisiko tämä?
edit2.
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- munillepotkija
Bittihelvetti
No höh.
Koittaisin ehkä vielä poistaa tuon tilin Gmail-appista ja kyseisen tilin uudelleen luontia. Ehkä kuun asento on silloin vähän parempi ja vessan käsipyyhe oikeassa koukussa.
Toinen kokeiltava vaihtoehto on luoda ihan perussähköposti-appin tili.
Android-luureissahan keskitetty tilien hallinta tapahtuu suunnilleen paikassa Asetukset -> Tilit.
Seuraavassa ruutukaappauksessa 'Oma(IMAP)' ja 'Oma(POP3)' ovat Gmail-appin tilejä ja 'Sähköposti' luurin oman perussähköposti-appin tili. (Minkä appin alainen, sen tunnistanee myös ikonista). Gmail-appiin voi siis lisätä/poistaa tilejä sekä tuon keskitetyn Asetukset -> Tilit kautta että suoraan Gmail-appin sisällä. Sama perussähköposti-appin kanssa.
YMMV
Koittaisin ehkä vielä poistaa tuon tilin Gmail-appista ja kyseisen tilin uudelleen luontia. Ehkä kuun asento on silloin vähän parempi ja vessan käsipyyhe oikeassa koukussa.
Toinen kokeiltava vaihtoehto on luoda ihan perussähköposti-appin tili.
Android-luureissahan keskitetty tilien hallinta tapahtuu suunnilleen paikassa Asetukset -> Tilit.
Seuraavassa ruutukaappauksessa 'Oma(IMAP)' ja 'Oma(POP3)' ovat Gmail-appin tilejä ja 'Sähköposti' luurin oman perussähköposti-appin tili. (Minkä appin alainen, sen tunnistanee myös ikonista). Gmail-appiin voi siis lisätä/poistaa tilejä sekä tuon keskitetyn Asetukset -> Tilit kautta että suoraan Gmail-appin sisällä. Sama perussähköposti-appin kanssa.
YMMV
-
- munillepotkija
Bittihelvetti
Ei ehtinytkään lisätä tätä tuohon edelliseen...
On vielä semmoinenkin konsti, että Gmail itsessään (ei siis appi) tarjoaa mahdollisuuksia imutella esim. Office365-palvelimelta viestejä Gmailin sisällä luettavaksi. Again, YMMV.
On vielä semmoinenkin konsti, että Gmail itsessään (ei siis appi) tarjoaa mahdollisuuksia imutella esim. Office365-palvelimelta viestejä Gmailin sisällä luettavaksi. Again, YMMV.
-
- etupotkija
Bittihelvetti
Tuota en ajatellutkaan! Pitää tutkailla.Pasi Lunden kirjoitti:Ei ehtinytkään lisätä tätä tuohon edelliseen...
Ajattelin myös tuota tilin poistoa tai sähköpostiohjelman vaihtoa. Mukana tulleessa ohjelmassa mulla on työsähköposti jonka haluan pitää muusta erillään, eli sitä en mielellään käyttäisi. Mahdollisuus on tietenkin hankkiä joku K-9 mail joka oli kai joskus vanhassa luurissa. Sitten pitäisi vaan siirtää gmailikin sinne, koska kolmea ohjelmaa en lähde käyttämään. Gmaili toimii vaan (yllättäen) niin suoraviivaisesti siinä Gmail apissa, että siksi en ole heti lähtenyt sitä vaihtamaan.
Tuhannet kiitokset terävistä vastauksista!
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- etupotkija
Bittihelvetti
Löysin vihdoin paikan mistä tili poistetaan (ei ollu ihan suoraviivaisin vaihtoehto*) ja loin sen uudestaan. Nyt homma näyttää pelittävän. Kun katselin kansioita muistin, että aikaisemmin tietyt kansiot oli näkyny kahdessa kohtaan. Toinen Inboxin alla toinen itsenäisenä. Nämä haamukansiot olivat nyt poissa. Jokin (tm) oli siis mennyt tilin luomisessa vikaan. Käytin ainakin alussa vanhaa helsinki.fi smtp-palvelinta ennen vaihtoa office365:n vastaavaan. Oiskohan mahdollisesti siitä johtuva?
Joka tapauksessa, kiitos vielä avusta!
* Optiota ei siis löydy suoraan, vaan pitää ensin käydä poistamassa sen tilin synkronointi, jonka jälkeen tulee optio poistaa se.
Joka tapauksessa, kiitos vielä avusta!
* Optiota ei siis löydy suoraan, vaan pitää ensin käydä poistamassa sen tilin synkronointi, jonka jälkeen tulee optio poistaa se.
- Osmo Soininvaara
- Osmo Soininvaara
-
- munillepotkija
-
- kylkeenpotkija
Suuri kysymysketju
Tää on varmaan niin blondikysymys, mutta menköön; mies osti (tai minä siis lähinnä) biisejä herran ipodiin, miten ne tungetaan siihen saatanan härpäkkeeseen??? Vanhassa läppärissä ne meni melkeen automaattisesti sinne, tai ainakin löysin ne ja sain tungettua/ladattua ne sinne, nyt ei tää täti taas tajua mitään... kone on hp ja normi jutut koneella, apuuva... nimimerkillä joo olen blondi enkä osaa näitä juttuja...
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Bittihelvetti
Applen tuotteet eivät ole minulle tuttuja, mutta miten yrität siirtää niitä biisejä pöytäkoneelta iPodiin?
Seuraajat
Aleksi T • Clancy B. • DeusVult • finnjet • Jaakkosan • Joni Samanen • KMikko • Lasse Candé • Pasi Lunden • Point • sherlock • sviipperi • TimoS • Totte • Vili Tarkiainen • Voice