Elikäs näitä 20-40v Irak,Iran, Syyriä, Afganistan tyyppejä jotka käyttävät kolme tuntia hiuksiensa laittamiseen, ennen kuin menevät nojaamaan johonkin keskustan seinään ja miettiin, että mitähän pahaa sitä tänään keksis.
Se miten ne saa aina jonkun härdellin aikaiseksi on ihan käsittämätöntä.
Ne myös käyttää hyödykseen tätä tukkajuttua

Koita nyt löytää siitä kasasta se yks töyhtöhyyppä jos se on ainut tuntomerkki ja porukalla on ollut pari minuuttia aikaa sekoittaa pakka.
Koska mulle ei v1ttuilla niin lakiteknisesti ehkä kestämättömiä "kaikki joilla on ihme viivat, ja letti vasemalle, niin mukaan"- päätöksiä joskus saatettu tehdä. Mutta näin on se oikea henkilö löydetty. Usein tontituksen kautta, kun ei siitä huitomisesta tiedä onko se selitykseen kuuluvaa vai oikeaa hanttiinlaittamista.
Uuäfseensä ne on kattonut, kun usein taputtavat. Siihen voi sitten taputtaa takaisin, tai pyytää taputtaan uudestaan.
Nyt kun tarkemmin aloin miettiin, niin välillä niillä on vähän korutyylisiä astaloita. Piikikästä kaulakorua jne.
Ja tosiaan olin ihan unohtanut, että noi kröhöm....Suomen romanit on liukkaita. Mulla jäi kerran takki kuristettavaksi giljotiinissa. Sain kyllä paremman otteen hetken päästä, mutta tolla tempulla olis voinu päästä karkuunkin eikä olis sinällään harmittanut.
Elokuvayhteyksiin en tätä pysty oikein millään kääntään joten totean että Affleckin Batman oli varsin hyvä, ja sitä lyötiin myös puukolla.