Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun keskustelulauta hidas? Liikaa härpäkkeitä?

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun keskustelulauta hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#1

Viesti Lasse Candé »

Ylipotkija: Otsikko muutettu kuvaavammaksi
Hyvin monella koneella olen useinkin kokenut potkun toimimisen melko hitaaksi ja epävarmaksikin. Muut foorumit toimivat suuremmalla varmuudella aiotulla tavalla ja sivut latautuvat nopeammin.

Tämä ehkäpä korostuu vielä kun vertaa etupotkijoiden kivasti pyörivää versiota siihen missä näkyy kaikkea turhaa ja mainoksiakin. (On muuten todella hyvä etu tämä kevytversio.)

Mainokset ovat tietenkin pakollinen paha, mutta olisiko mahdollista että kaikki sometoiminnot (joita ei kai juuri kukaan käytä??), tykkäämistoiminto jne hidastaisivat potkua?

Kun en tiedä vastausta tuohon, en osaa vastata seuraavaankaan, mutta pitäisiköhän turhuuksia karsia? Jos vastaus ensimmäiseen on kyllä, vastaus tähänkin olisi mielestäni kyllä.

Nopea toimivuus ja se että rivit eivät hypi jne vaikuttaa selailumukavuuteen ja uskon että tämä heijastuu vahvastikin foorumiaktiivisuuteen. Jos foorumin toiminta olisi sujuvampaa, uskoisin että jengi aktivoituisi enemmän. Kun selailin viikon potkua kirjautumattomana (eli ei etupotkijan supermoodissa), en oikein jaksanut mennä ketjuihin joihin yleensä jaksan, koska sitten kaikki mainokset latautuvat jne. Jos vielä muutkin seikat hidastavat, niin entistä pahempi.

Ja siis en tiedä miten on, mutta nopeammat foorumit tuntuisivat olevan simppelimpiä kaikin puolin. Vähemmän härpäkkeitä.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Potku hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#2

Viesti Dojon Jäykin »

Mä en katsonut aluetta ja mietin että mitähän mielenkiintoista hra Cande, heittomerkillä, on miettinyt munkin potkunopeuteni eteen.... Että mitä härpäkkeitä on esteenä? Pallit pois ja jo kulkee. :lol:

Asiaan. Mulla kyllä on hidastunut Lumia puhelimella huomattavasti vuoden sisällä.
Myös wlan yhteyden äärellä. Mä en oikein tykkää mobiiliversiota käyttää niin tilanne pahempi.
Android tableteilla olen harvemmin sisällä, mutta olisiko wlan hieman joutusampi.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Potku hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#3

Viesti Lasse Candé »

:D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#4

Viesti Mika »

Mainokset taatusti vaativat oman aikansa latautuakseen. Se varmasti hitaimmilla yhteyksillä vaikuttaa.

Etupotkijat eivät moisesta kärsi. ;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Mäki-Kuutti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 961
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Shorinji Kempo

Potku hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#5

Viesti Kari Mäki-Kuutti »

Firefox + Adblocker. Ei mainoksia.
Kari Mäki-Kuutti
Mappe
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 302
Lauteille: Elokuu 2011
Etulaji: Taekwondo
Takalajit: Judo, Jujutsu

Potku hidas? Liikaa härpäkkeitä?

#6

Viesti Mappe »

Lasse Candé kirjoitti: Hyvin monella koneella olen useinkin kokenut potkun toimimisen melko hitaaksi ja epävarmaksikin. Muut foorumit toimivat suuremmalla varmuudella aiotulla tavalla ja sivut latautuvat nopeammin.

Tämä ehkäpä korostuu vielä kun vertaa etupotkijoiden kivasti pyörivää versiota siihen missä näkyy kaikkea turhaa ja mainoksiakin. (On muuten todella hyvä etu tämä kevytversio.)

Mainokset ovat tietenkin pakollinen paha, mutta olisiko mahdollista että kaikki sometoiminnot (joita ei kai juuri kukaan käytä??), tykkäämistoiminto jne hidastaisivat potkua?

Kun en tiedä vastausta tuohon, en osaa vastata seuraavaankaan, mutta pitäisiköhän turhuuksia karsia? Jos vastaus ensimmäiseen on kyllä, vastaus tähänkin olisi mielestäni kyllä.

Nopea toimivuus ja se että rivit eivät hypi jne vaikuttaa selailumukavuuteen ja uskon että tämä heijastuu vahvastikin foorumiaktiivisuuteen. Jos foorumin toiminta olisi sujuvampaa, uskoisin että jengi aktivoituisi enemmän. Kun selailin viikon potkua kirjautumattomana (eli ei etupotkijan supermoodissa), en oikein jaksanut mennä ketjuihin joihin yleensä jaksan, koska sitten kaikki mainokset latautuvat jne. Jos vielä muutkin seikat hidastavat, niin entistä pahempi.

Ja siis en tiedä miten on, mutta nopeammat foorumit tuntuisivat olevan simppelimpiä kaikin puolin. Vähemmän härpäkkeitä.
Ai sää puhuitkin sivuston hitaudesta. Mää olin jo otsikon perusteella valmiina kertomaan sulle muutamia käytännön treenivinkkejä miten saadaan potku tosi nopeaksi! :lol:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa