obmijoy

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Ylipotkija: JanneM

Vastaa
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 171
Viestit: 3296
Lauteille: Maaliskuu 2009
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 1 kerran

obmijoy

#181

Viesti obmijoy » tammi 24, 2016, 03.59

Sokerin käyttö oli aika hurjaa aiemmin ja juustoakin meni päivittäin ehkä keskivertoa enemmän ja lääkärin mukaan tuo liikunta on tärkein. Vain 3x viikossa tapahtuva liikunta jossa käydään maksimisykealueellakin pitää lihassolujen kyvyn ottaa vastaan insulinia joka taas avaa lihassolun jotta glygofeni päsee soluun energioittamaan solun.

Päivyristä näkyy kuinka mun liikumisille kävi 22.7.2015
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p/ohjeita-kiusatulle.html

obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 171
Viestit: 3296
Lauteille: Maaliskuu 2009
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 1 kerran

obmijoy

#182

Viesti obmijoy » tammi 24, 2016, 06.03

glykogeeni
no nämä on Mikalle tuttuja juttuja mutta iteltä tarkemmin unohtunut joten laitan tähän
http://www.ravintokirja.fi/Teoriatietoa_lihasten_toiminnasta_2008.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

olipa muuten kova fakta paketti erityisesti kaikille keskivartalolihaville
itellä hieman vatsalihakset näkyy mutta kun läski onkin suoliston ympärillä

no ruokavalioksi 3-4xruokalusikallinen oliiviöljyä
rasvat 4x13,5g = 54g 48g terveelisiä rasvoja =476kcal muusta ruuasta rasvaa 40g josta terveelisiä 30g =360kcal =
RASVAT yht 94g 836kcal

proteinit 240g =960kcal
6x40g eli joka aterialla35-40g heti kun treeni pääsee sille tasolle että lihaksissa syntyy soluvaurioita joista käsitääkseni lihaskivut ovat merkkinä varsinkin jos ei ole treenatttu selkeästi maitohapoille

hiilihydra 240g =960kcal
70g aamupala, 50g enne salia, 60g salin jälkeen muuten 20-30g x3-2 välipalat

tänään 2869kcal harjoittelu 653kcal aktiivisuus 339kcal perusainennvaihdunta 1877kcal ehdin syödä vain530+165+169= noin 900kcal

hiihdin hiihtolaiteella NordickTrack youtubessa hyvä video laite pelittää jos on netflix ja hiihtokengat siteineen
109% aktiivisuus tarpeen täyteen palauttavalla sykkeellä
sisäliikuntaa 227min = 3h 47 min
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p/ohjeita-kiusatulle.html

obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 171
Viestit: 3296
Lauteille: Maaliskuu 2009
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 1 kerran

obmijoy

#183

Viesti obmijoy » loka 20, 2017, 10.00

mave kokeilu seisoin itse 20 cm korkellapukilla jotta veto saadaan lähtemään tarpeeksi syvältä ja liike tehoaa
8x60 5x100 4x120 2x140 4x160 5x180 2x200 1x180 8x160

kaksivuotta oikeista treeneistä
kyykky
3x60 3x100 3x140
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p/ohjeita-kiusatulle.html

obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 171
Viestit: 3296
Lauteille: Maaliskuu 2009
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 1 kerran

obmijoy

#184

Viesti obmijoy » marras 5, 2017, 01.29

mavepukilla seisten 4x60 kyykky 10x60 maveps 5x100 kyykky 5x100 maveps 3x140 kyykky 2x150 maveps 3x160 kyykky 2x160 maveps 3x180 kyykky 1x170 maveps 4x200 kyykky 4x150

loppuu viellä 2h hartia käsi treeni joka avasi vähän selkää
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p/ohjeita-kiusatulle.html


Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 kurkkija