Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Peruskurssimainokset

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#376

Viesti Mjölnir »

Kuva

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#377

Viesti Puni »

^Kuvan päällä olevat tekstit näyttää vähän pöljältä, zoomailemalla joku tolokku toki. Sotkeentuu jotenkin kuvaan, ehkä kuva vois olla hennompi taustalla?

Kokonaisuutena liikaa tekstiä julisteena/flaikkuna, mutta esim. lehdessä artikkelin yhteydessä varmasti ihan ok. Erityisesti yläreuna ahistaa silmää.

Kuvitellessani katsovani tuota uimahallivuoron jälkeen ilmoitustaululta, näen mielessäni lerpahtaneen vehjeksen. Voi toki olla vaan mun päässä. Keu.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#378

Viesti Andy »

Aika vähän tuosta on minusta karsimista tekstin osalta. Nuo maksutavat ehkä.

Miten tuo "kaveri ilmaiseksi" -tarjous siis toimii?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#379

Viesti Lasse Candé »

Mulla tulee tuolta postimagen kautta liian zoomattu kuva, joten en jaksa alkaa temppuilemaan jotta näkyisi yhdellä silmäyksellä.

(Jos postimage ei toimi halutulla tavalla (= kunnon kuva siihen keskelle viestiä) sillä että käyttää kuvan osoitetta, niin käyttäkää nyt helkkarissa jotain muuta. Itse käytän imguria potkuun.)

Sen verran noista minikuvista kuitenkin näkyy, että tekstiä on tosiaankin luultavasti liikaa.

Mainoksissa on hyvää meininkiä jossa tehdään pitkäjänteisempää työtä: Sinänsä luotettavan näköinen mainos näkyy yhdessä seuran logon kanssa ja näkyy vielä Defendo ja sen logo tuolla paidassakin. Tuo on muuten yleisesti ottaen hyvä tapa käyttää logoja mainoksissa, että ne näkyvät valokuvan vaatetuksen kautta.

Niin, eli jos mainos ei houkuttele lukemaan koska se ei suoranaisesti kutsu otsikollaan ja jos mainoksen suuri tekstimäärä ajaa jengiä pois, niin ainakin mainoksessa näkyy logo ja mistä on kyse, mikä voi sitten pidemmällä tähtäimellä olla hyvä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#380

Viesti Mjölnir »

Andy kirjoitti: Miten tuo "kaveri ilmaiseksi" -tarjous siis toimii?
Iso osa harrastajista ei "uskalla" lähteä yksin. Tarjotaan vaihtoehtoa, että saa ottaa kaverin mukaan, eikä tarvitse maksaa kuin toisesta. Eli siis yksi kaveri peruskurssin maksanutta harrastajaa kohden saa tulla ilmaiseksi treenaamaan.

Tarkoitus olisi madaltaa kynnystä ja saada lisää volyymiä harrastajamäärään, jolloin todennäköisyys siihen, että useampi jatkaa myös peruskurssin jälkeen olisi suurempi.

Meillä ei tilojen riittävyys tule rajoittavaksi tekijäksi, eikä myöskään tunkua ole niin paljoa, että kurssit tulisivat täyteen, vaikka mitään ei markkinoitaisi. Tämä 20 000 asukkaan kaupunki kun ei välttämättä tuota kaikkia lajeja täyteen, kun meillä sentään on:
BJJ
Potkunyrkkeily
Krav Maga
Defendo

ja lisäksi tässä kylässä on muitakin seuroja, pienempiä, tosin.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Peruskurssimainokset

#381

Viesti Dojon Jäykin »

Ööh...

Mulle tuli ylemmän kuvasta ihan ensimmäisenä mieleen joku koulun käytävällä tapahtuva kiusaaminen...

Kuvan päällä olevat tekstit taas mulla pitävät itse asiassa fokuksen yllättävän hyvin siinä aiheessa.
Ei ole niin semmoista listamaista puhelinmarkkinointia. Wink-niksi vaan puhelinmarkkinointiin:
soitto kännykkään ja ruudulle kuvaa tulemaan...
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#382

Viesti Andy »

Tässä on minusta aika hyvä pointti mainoksessa. Kun lajin nimi on sellainen että se ei luultavasti kohderyhmälle sano yhtään mitään (toisin kuin vaikka karate tai kungfu) niin mennäänkin "korealainen miekkailu" edellä. - Ja mainos on muutenkin hyvä.

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=21021" onclick="window.open(this.href);return false;
Korealaisen miekkailun peruskurssi Jyväskylässä 2.2. alkaen

Haedong!

Jyväskylän Haedong Kumdo -seuran peruskurssi alkaa tiistaina 2.2.2016 klo 20-21 Savelan Taistelulajikeskuksella. Kokeile ilmaiseksi! Jos et kerkeä ensimmäisiin harjoituksiin, ei haittaa, meille vaan! Kuulumme United World Haedong Kumdo Federation -maailmanliittoon ja edustamme kahden miekan koulukuntaa, jossa treenataan alusta asti myös kahden miekan käyttöä.

Harjoittelemme paljain jaloin (tossutkin ok) ja treeniasuksi käyvät aluksi verkkarit ja t-paita. Varastossamme on joitakin puisia harjoittelumiekkoja, joita saa treenien ajaksi lainaan, mutta jos nurkista löytyy oma, saa senkin ottaa mukaan. Seuramme kautta voi tilata miekkoja ja harjoittelupuvun. Opetamme tarvittaessa myös englannin kielellä.

Paikkoja on rajallisesti, joten otamme ennakkoilmoittautumisia jo sähköpostiin. Varaathan paikkasi ajoissa, jos haluat varmistua, että mahdut kurssille! jyvaskyla (at) miekat.fi

Tervetuloa joukkoon hilpeään!

Lisätietoa http://www.miekat.fi/jyvaskyla" onclick="window.open(this.href);return false;

HUOMAA MYÖS YHTEISÖMME FACEBOOKISSA: https://www.facebook.com/haedongkumdojyvaskyla" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#383

Viesti Lasse Candé »

Olikohan täällä vai missä, kun myös kendoa kutsuttiin japanilaiseksi miekkailuksi.

Ja eihän tässäkään edes mainita sanaa karate.
Andy kirjoitti: Seibukanissa on petrattu.

Kuva
Tosin lähdetään melkolailla isompi sanahirviö edellä.

Miksiköhän näin? Osaako joku potkulaisista, jotka vaikuttavat seurassa avata, kuinka tuollaiseen ratkaisuun on päädytty?



Muistaakseni jokin tanglang-porukka (olikohan tampere) vältti kungfu-sanan käyttöä.

Varsinkin viimeksi mainitussa ratkaisun perusteet olivat jotakuinkin päin vastaiset siitä mitä Andy ajaa takaa, eli että sitä tuttuutta on, mutta se on vääränlaista. Korjatkaa toki joku, jos puhun mitä sattuu.
Kuvake
JukkaS
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 121
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Keuruu
Etulaji: Historiallinen miekkailu

Peruskurssimainokset

#384

Viesti JukkaS »

Kuva

Jyväskylän historiallisen miekkailun seurassa mennään tänä vuonna miekka edellä.
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#385

Viesti Lasse Candé »

Ei huono, mutta jos on jotain pakko bongata, niin tuo ei pyydä katsojaansa aloittamaan harrastusta, ei ole sen kohdistetumpi kuin että vähintään 14v ja sitten voisi olla vähän enemmän infoa.

Nettisivu on tietenkin hyvä mainita, mutta se ei mielestäni riitä. Olisi hyvä esim kertoa milloin treenit ovat. Olen itse monesti muissa yhteyksissä pohtinut että katsonko nettisivut ja päätynyt ratkaisuun "ääh, en mä jaksa". Toisin on, jos on palaset loksahtaneet syystä tai toisesta kohdalleen.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#386

Viesti Andy »

En saa edes selvää että lukeeko tuossa Armigaren vai Armizaren saati että mitä se tarkoittaa ja miksi se on siinä. Seuran nimi? Tyylisuunta? Opettajan nimi? Joku edellytys tai varuste mitä kurssille tulijalla pitää olla?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#387

Viesti Mika »

Nykyään kun lähes jokaisella 14-vuotiaalla suomalaisella on Internettiin nopeasti kytkeytyvä kännykkä taka- (tytöt) tai etutaskussaan (pojat), näkisin että tuollainen pelkistetty mainos on ihan toimiva, sillä tuo hieno kuva miekasta kyllä herättää sen mielenkiinnon kaivaa se kännykkä sieltä taskusta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#388

Viesti Lasse Candé »

Vähän sama mielikuva itsellenikin tuli, että tuo olisi nimenomaan teineille suunnattu mainos. En kuitenkaan usko että näin on.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#389

Viesti Mika »

Tarkoitin että kurssin alaikärajan ylittäneillä on jokaisella kännykkä. Tuo miekka uskoakseni herättää mielenkiinnon vähän surffailla. Ehkä se QR-koodi olisi ollut nopeampi ratkaisu, mutta se on kuulemma niin 2010, ettei sitä kukaan käytä, ja olisihan se vähän sotkenut tuota sommitelmaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#390

Viesti Andy »

Nyt on mahtipontista!

Kuva
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa