Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1936

Viesti Mika »

Dojon Jäykin kirjoitti: Juu, ymmärsin kyllä, mutta en osannut enkää osaa vastata. Ja oikeita asioita kysyt.
Mäkin olen enemmän mielikuvaharjotteiden varassa tässä asiassa.

Oikeastaan jos oikein muistan niin viimeksi joskus -95 tai silleen mä olen oikeasti joutunut miettimään mitä mä teen jos toi koira tuosta vielä lisää innostuu. Yhdellä tapaamallani mimmillä oli uros bullterrieri vai mikä se on. Mimmi kävi puhelinkiskasta soittamassa, semmoisesta kaappimallisesta ja se sen koira jäi mun kanssa siihen pihalle vähän matkan päähän. Ilman köysiä ja kettinkejä.

Oliko se sitten niitten yhdessä suunnittelema juttu vai mikä, mutta se koira alkoi tehdä semmoisia valehyökkäyksiä mua kohti, oikein ihan ohi asti juoksi, ei siis vaikka pysähtynyt ennen kohdetta. Kyllähän mä ensimmäisen ja vielä toisenkin hyökkäyksen alkaessa olin vähän... No silleen että tuleekohan tuo iholle, jos tulee niin potkaisenko heti varmuuden vuoksi vai mitä mä teen kun mun piti vähän siihen misukkaankin tehdä vaikutusta eikä sen koiran pahoinpitely(yritys) välttämättä ole se keino. Jos mä taas alistun siinä syötäväksi niin ei sekään välttämättä herätä uinuvaa rakkautta. Tai hoivaviettiä. Edes. Ja jos herättää niin ei tästä voi toistuvaa kuviota tehdä. Koiran hampaiden kautta hellittäväksi. Mä luin sitten sitä koiraa oikein enkä ekan parin hyökkäyksen väistöliikkeen jälkeen muuta kun kattelin.

Aika monta tämmöistä juoksua se koira teki kunnes se mimmi tuli puhelimesta, tiedätte naiset ja puhelimet, ei se ollut kattonut meihin päinkään. Koira juoksi juuri mua kohti kun tuo kopista ulos tuli. Ei se voinnut olla ensimmäinen kerta kummallekkaan. Mulle oli kyllä... Enkä mä ikinä tuolle koiralle itseäni paljastanut.



Sitten kerran yhdellä tytsöllä oli semmoinen iso schääfferi. Mulla oli onneksi musta patukka taskussa. Fazerin lakua siis. Ja se osoittautui puoli hönöksi nartuksi, niin kuin koirakin. Oikein kiva. Ikinä ei nuo purreet tai raapineet.
:naurupyorii:

Ja tuon ketjun otsikkohan on tietenkin Koirien taltuttaminen. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1937

Viesti Mika »

MtJ kirjoitti: Sorsajahdin aloituspäivänä on AINA liian kuuma. Sitä kun istut jossakin kaislikossa hikoilemassa paarmoja syöttämässä ja aurinko paistaa suoraan silmiin, eikä vaatetusta voi ihan loputtomiin keventää paarmojen takia, sitä oikeasti miettii, että onko se sorsan liha sittenkään niin hyvää.

Joka vuosi 20. elokuuta on vähintään sen 25 lämmintä hieman ennen puolta päivää. Ja parinsadan metrin päässä kaislikossa joku pamauttaa tasan kello 12.00 haulikolla ilmaan, jonka johdosta koko helkatin järven sorsakanta lähtee välittömästi syysmuutolle. Sitten istut kaksi tuntia tyhjää, kunnes 14.12 hien sumentaessa silmät tajuat, että just lensi yksi tavi ampumamatkan päästä ohitse. Sitä sitten manailet puoli tuntia, kunnes tulee seuraava tapahtuma tasan kello 14.32, jolloin ohitse lentää minuutin välein heinäsorsa.

Tämän jälkeen alkaa ärsyttää se loputon paarmojen parvi, ne on iltapäivällä nälkäisimmillään. Sitten kun huidot niitä niin huomaat juuri huitaisun lomassa miten sorsat näki sut jo kaukaa ja ottavat korkeutta 200 metriin kohdallasi.

Tästä viisastuneena koitat istua paikallaan, kunnes paarma puree munista. Kun ne huonommat maastohousut oli hirveän kätevä valinta, ei mene hyvät kamppeet mutaisiksi. Mutta kun niissä oli haarukset halki ja ei ihan muistanut sitä. Muniasi tuskaillessa missaat taas 2-3 sorsaa, joita tosin ei olisi huomannut muutenkaan, koska aurinko räkittää suoraan niitten lentosuunnasta. Ja on entistä enemmän hiki, sekä rannan lieju haisee.

Sitten kello 15.11 kyllästyt totaalisesti ja nouset ylös, vain huomataksesi, miten 12 sorsaa hyppää ympäriltäsi lentoon, kun olet taittanut haulikon piiput ja ottanut patruunat pois jahdin loputtua. Tässä vaiheessa manaat jo koko harrastusta ja päätät, että siirryt kanalintuihin.

Sitten tulee se iltalennon aika. Alkaa taas poltella. "Jos siellä kumminkin kävis" tyyppiset ajatukset välkehtii mielesä. Kasaat päällesi samat kamppeet, ne haarusta ratkenneet housutkin, koska eihän iltasella oo paarmoja. Menet takaisin samaan kaislikkoon istumaan. Siinä istuessa muistat yhtäkkiä miksi kumminkin olisi pitänyt olla ehjät housut, sitä itikkaa ja mäkäräistä ja polttiaista on kuuman päivän jäljiltä miljoonittain. Ja ne kaikki lappaa syömään siitä revenneestä housun haaruksesta.

Kun olet tunnin istunut ötökkäsateessa, alkaa olla niin pimeää, ettei näe ampua mitään. Päätät lähteä kotiin. Mietit vielä kotimatkalla, että ei se saalis ole pääasia, kyllä luontoelämykset ovat sentään parasta maailmassa. Kun tulet kotiin, huomaat, että bepanthenit on loppu ja joudut vielä ajamaan apteekkiin sen 21 kilometriä suuntaansa.

Loppujen lopuksi kumminkin vissiin kannatti istua taas sorsapassissa. Sitä jo odottelee seuraavan vuoden saalismääriä. Kannustimena toimii se, kun käy naapurin luona ja sillä on viitisentoista heinäriä kellarilla ja se parhaillaan nylkee niitä. Oli kuulemma saanut ne ekan 30 minuutin aikana ja lähtenyt kotiin, kun ei koko vuonna tarvi enempää. Siitä sitten jatketaan autolla apteekkiin ja miettii, että ensi vuonna on jo parempi onni.

Että kyllä metsästys on ilmoista riippuvainen harrastus, siellä sitä miettii aina välillä, että "on se ilmoja pidellyt..."
täältä

:smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Potkun hauskimmat letkautukset

#1938

Viesti Ile »

:smt003
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 901
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Potkun hauskimmat letkautukset

#1939

Viesti MikaelF »

MtJ:ssä on selvää paikinoitsijan vikaa ....repesin
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1940

Viesti Lasse Candé »

:D
Pitäisi kyllä miehen alkaa takomaan rahaa noilla, ellei jo jotain tällaista teekin!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1941

Viesti Mika »

En tiedä mitä sieniä MtJ on tänään syönyt, mutta nyt kulkee! :hahaha:
MtJ kirjoitti: Kun nyt tiedetään minkälainen järjestelmä se Neuvostoliitto oli, niin melkein olisin itsekin mieluummin hengannut sata vuotta meren pohjassa kuin syönyt kaalia Punaisella Torilla. Ja eläkehän siellä karttuu merivoimien listoilla istuissa.

Tai tiedä siitä, onko niille mitään eläkettä tarjolla. Liekö Venäläiset vieläkään ajatelleet sitä, mitä tapahtuu, kun sotilas pääsee eläkkeelle. Ei vissiin oo ainuttakaan ilmoittautunutta tähän päivään mennessä, joka oikeasti olisi eläkkeellä Venäjän merivoimista, kaikki poistuneet "luonnollisen" poistuman kautta riveistä sitä ennen. Kuka on joutunut poistumaan Ukrainassa riveistä, kuka Georgiassa.

Onkohan Putiini miettinyt, että peruuttaisi kaikki lomat armeijasta, säilyisi sotilaat paremmin hengissä?
täältä
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Potkun hauskimmat letkautukset

#1942

Viesti Ile »

Mua on monta kertaa huvittanu noi Mtj:n jutut, tai tavallaan se todellisuus josta ne maalaa kuvaa. Jonkunlainen tämänpäivän Suomi, tosin ilman mitään tyypillistä kuplaa. Äijä on ihan täysin tässä tietoyhteiskunnassa kiinni ja heittää jotain atk-nörttiläppää ja sitten seuraavassa viestissä pyörii villisikojen kanssa pitkin metsiä tai kärvistelee just jossain sorsajahdissa... :)
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 901
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Potkun hauskimmat letkautukset

#1943

Viesti MikaelF »

Uusi helmi MtJ:ltä Kireää Krimillä ketjussa!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1944

Viesti MtJ »

Kiitoksia kehuista. Valittaen on todettava, että noi kanttarellit ei hirveästi laita päätä pyörälle, vaikka sitä joskus toivookin, että kastiketta syömällä pääsisi nirvanaan. Täytyis vissiin vaihtaa johonkin ärtsympään yrttiin ja tilata vaikka hevosnaamari, pääsisi ehkä internetin oudolle alueelle, johon joudutaan lopulta aina, kun tarpeeksi selataan youtubea.

Paitsi minä. Mä päädyn katsomaan aina offroadia. Maastokuorma-autoilla.

Ei kannata niinku välittää siitä. Se on vaan oire, ei varsinainen tauti.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1945

Viesti Mika »

Ja sama linja jatkuu... :nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1946

Viesti MtJ »

Jos himppasen asialinjalle, niin oon kyllä miettinyt kirjoittelua johonkin, mutta en oo saanu aikaan. Ei kai ketään kiinnosta joku paarmanpurema keleksissä, enempi tuntuu olevan lukijoita sille, miten pihvi marinoidaan jossain kapris-suolavedessä, kuin rehdille huumorispitoiselle pläjäykselle suoraan mutalikolta.

Kun oon vielä niin auttamattoman ruovi näissä jutuissani, hirveen hävettävää olla jossain sukujuhlissakin. Avaan suuni niin loppupöytä kattoo, että ei jumankauta mihin me ollaan jouduttu mukaan... Minä siinä viattomana selitän jotain hauskaa juttua, jossa villisika puree persusta riekaleiksi ja sattuu niin maan perusteellisesti, niin kukaan ei ymmärrä.

Hirveän vaikeeta aloittaa noista lähtökohdista kirjailijan uraa. Siinähän menee uskottavuus, ei sian kankkuun purema oo mikään kärsimysnäytelmä tai kansanmurha, vaan ihan puhtaasti omaa tyhmyyttä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Potkun hauskimmat letkautukset

#1947

Viesti AlexMachine »

Äläs nyt MtJ, Hemingwayta mukaillen "kirjailijaksi ei tulla kirjoittamalla, vaan elämällä sellaista elämää että on jotain kirjoitettavaa"
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1948

Viesti MtJ »

Hemingway oli kyllä hauska tyyppi ja kirjat on hyviä. Hirveä juoppo se kyllä oli. Mutta pitää miettiä edelleen tätä hommelia, jospa joskus vielä. Tai jos juopahtaisi ja joutuisi pois nykyisistä töistä, silloin olis tavallaan pakko jalostaa pask..sta kultaa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 901
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Potkun hauskimmat letkautukset

#1949

Viesti MikaelF »

MtJ, täällä näissä sukujuhlissa sun ei tarvi hävetä. Nimimerkillä: " minua ei ole villisika purrut persuksiin - vaan pelkkä hanhi"
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Potkun hauskimmat letkautukset

#1950

Viesti MikaM »

Joo, ja mua pingviini sormeen, Afrikassa. Kerhoon vaan.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa