Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kreikan talouskriisi

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#361

Viesti Mjölnir »

Ihmettelisin, jos Kreikka ei olisi missään keskusteluissa tuonut epävirallisesti esiin vaihtoehtoa, että "jos EU:lta ei saa tukea, niin ehkä pitää mennä Venäjän kanssa sitten kimppaan..."
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Kreikan talouskriisi

#362

Viesti Taijin harjoittaja »

Mjölnir kirjoitti:
Taijin harjoittaja kirjoitti:
nassesetä kirjoitti: Tuskin Putinilta kuitenkaan kovin montaa ruplaa näillä eurokommareille irtoaa.

Kreikka on nyt jossain käsittämättömässä tienhaarassa. Voiko muuten Natosta erota tai erottaa?
Putin rakennuttaa eteläisen kaasuputken Kreikan kautta Italiaan ja maksaa Kreikalle vuokraa kaasuputken reitistä. Rakennustöissä käytetään kreikkalaisia työläisiä ja firmoja. Apua tulee sekä nopeasti että pitkäaikaisesti - niin toimii Venäjä :)
ja tuo varmuuden vuoksi vielä oman sotajoukkonsa maahan ;)
Sinä sekoitat nyt - se on USA, jolla on 79 sotilastukikohtaa maailmalla. Venäjällä ei yhtään, koska Venäjä on rauhantahoinen maa, joka ei vie sotajoukkojaan vieraisiin maihin.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#363

Viesti Andy »

Mites Ukraina? Eksyivätkö ne?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#364

Viesti TimoS »

Taijin harjoittaja kirjoitti: Venäjä on rauhantahoinen maa, joka ei vie sotajoukkojaan vieraisiin maihin.
:smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044

Vuoden paras vitsi!
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#365

Viesti Mjölnir »

Taijin harjoittaja kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Taijin harjoittaja kirjoitti:
nassesetä kirjoitti: Tuskin Putinilta kuitenkaan kovin montaa ruplaa näillä eurokommareille irtoaa.

Kreikka on nyt jossain käsittämättömässä tienhaarassa. Voiko muuten Natosta erota tai erottaa?
Putin rakennuttaa eteläisen kaasuputken Kreikan kautta Italiaan ja maksaa Kreikalle vuokraa kaasuputken reitistä. Rakennustöissä käytetään kreikkalaisia työläisiä ja firmoja. Apua tulee sekä nopeasti että pitkäaikaisesti - niin toimii Venäjä :)
ja tuo varmuuden vuoksi vielä oman sotajoukkonsa maahan ;)
Sinä sekoitat nyt - se on USA, jolla on 79 sotilastukikohtaa maailmalla. Venäjällä ei yhtään, koska Venäjä on rauhantahoinen maa, joka ei vie sotajoukkojaan vieraisiin maihin.
Trollibingo:
1) vedetään Yhdysvallat mukaan keskusteluun, vaikka asia ei liittyisi siihen mitenkään
2) kiistetään faktoja valehdellen suoraan päin naamaa, pokkana ja riittävän usein
3) Unohdetaan, että onhan Venäjällä tukikohtia muiden maiden alueella, mutta kun tämä tulee ilmi, niin seuraavassa kirjoituksessa vedotaan siihen, että Yhdysvalloilla on niitä enemmän :D
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#366

Viesti Andy »

Tässä hieman analyysiä siitä mikä kreikassa mättää: http://www.libera.fi/blogi/kreikka-varo ... valtiosta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
fudo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 916
Lauteille: Elokuu 2010
Etulaji: Kase Ha Shotokan Ryu

Kreikan talouskriisi

#367

Viesti fudo »

Ei helevata! Aivan kuin Kreikassa ei olisi itsessään tragikomedian ainekset todella hyvällä syvällä mallilla, nostetaan keskusteluun yksisilmäinen ja tosiasioita kieltävä vastakkainasettelu Venäjän ja Yhdysvaltojen välillä. Echt? Vaan onhan se hyvä olla uskossaan vahva. Päivän parhaat naurut. Lisää tätä — mutta ehkä kuitenkin mieluummin jossain huumoriketjussa.

Tai ehkä olen ymmärtänyt aivan väärin; jospa kyse onkin taidokkaasta sarkasmista.
空手に先手なし
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Kreikan talouskriisi

#368

Viesti Aihki »

fudo kirjoitti: Tai ehkä olen ymmärtänyt aivan väärin; jospa kyse onkin taidokkaasta sarkasmista.
Luultavimmin ei.

Toisaalta Venäjällä sarkasmi on aina ollut harvojen laji koska siitä tuntui aiemmin päätyvän Siperiaan ja nykyään talousrikostuomioon.
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Kreikan talouskriisi

#369

Viesti Taijin harjoittaja »

Silloin kun puhutaan Kreikan talouskriisistä, minä kerron Kreikkaan rakennettavasta kaasuputkesta, sen työllistävästä vaikutuksesta rakennusaikana ja pitkäaikaisista maanvuokratuloista.

Minäkin olen sitä mieltä, että kun minä puhun Kreikan talouden virkistämisestä, jonkun ei pitäisi alkaa puhua Venäjän sotajoukkojen tuomisesta Kreikkaan.

Ja niiden ihmisten, jotka trollaavat puhumalla Ranskan erosta Natosta ja paluusta Sotilaalliseen Ytimeen ja Siperiasta ja vastaavasta, pitäisi yrittää pysyä aiheessa "Kreikan talouskriisi".
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#370

Viesti Mjölnir »

Taijin harjoittaja kirjoitti: Silloin kun puhutaan Kreikan talouskriisistä, minä kerron Kreikkaan rakennettavasta kaasuputkesta, sen työllistävästä vaikutuksesta rakennusaikana ja pitkäaikaisista maanvuokratuloista.

Minäkin olen sitä mieltä, että kun minä puhun Kreikan talouden virkistämisestä, jonkun ei pitäisi alkaa puhua Venäjän sotajoukkojen tuomisesta Kreikkaan.

Ja niiden ihmisten, jotka trollaavat puhumalla Ranskan erosta Natosta ja paluusta Sotilaalliseen Ytimeen ja Siperiasta ja vastaavasta, pitäisi yrittää pysyä aiheessa "Kreikan talouskriisi".
:lol:

kalikka, koira, kalahdus :smt003
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Kreikan talouskriisi

#371

Viesti Taijin harjoittaja »

Mjölnir kirjoitti:
Taijin harjoittaja kirjoitti: Silloin kun puhutaan Kreikan talouskriisistä, minä kerron Kreikkaan rakennettavasta kaasuputkesta, sen työllistävästä vaikutuksesta rakennusaikana ja pitkäaikaisista maanvuokratuloista.

Minäkin olen sitä mieltä, että kun minä puhun Kreikan talouden virkistämisestä, jonkun ei pitäisi alkaa puhua Venäjän sotajoukkojen tuomisesta Kreikkaan.

Ja niiden ihmisten, jotka trollaavat puhumalla Ranskan erosta Natosta ja paluusta Sotilaalliseen Ytimeen ja Siperiasta ja vastaavasta, pitäisi yrittää pysyä aiheessa "Kreikan talouskriisi".
:lol:

kalikka, koira, kalahdus :smt003
Joo näyttää siltä, että osuin. 8-)
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Kreikan talouskriisi

#372

Viesti Aihki »

Taijin harjoittaja kirjoitti: minä kerron Kreikkaan rakennettavasta kaasuputkesta
Puhut ikään se olisi jo päätetty?
Taijin harjoittaja kirjoitti: sen työllistävästä vaikutuksesta rakennusaikana
Joo, ojankaivajilla voi olla kysyntää.
Taijin harjoittaja kirjoitti: pitkäaikaisista maanvuokratuloista.
Ja maksu tapahtuu luonnossa miehitysjoukkoina.
Taijin harjoittaja kirjoitti: jotka trollaavat puhumalla Ranskan erosta Natosta ja paluusta Sotilaalliseen Ytimeen
Kun et kerran huomannut niin tässä oli kyse mahdollisesta Kreikan erosta NATOsta ja onko vastaavaa tapahtunut aiemmin. Aivan relevanttia!

Mikä se on jos trolli väittää jonkun toisen trollavan ja tekee tämän trollatessaan?
Taijin harjoittaja kirjoitti: ja Siperiasta
Itsehän aloitit puhumaan Venäjästä ja Siperia ja Venäjä kulkevat aina käsikädessä.
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Kreikan talouskriisi

#373

Viesti sanppa75 »

Taijin harjoittaja kirjoitti: Sinä sekoitat nyt - se on USA, jolla on 79 sotilastukikohtaa maailmalla. Venäjällä ei yhtään, koska Venäjä on rauhantahoinen maa, joka ei vie sotajoukkojaan vieraisiin maihin.
Kallistelut ja alleviivailut omialisäyksiä. Kyllä sinä TH olet sitten melkoinen veijari. Oletko harkinnut autojobbarin hommia? ;) (hey peace man vaan sinne ja silleen)
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Kreikan talouskriisi

#374

Viesti Kristian Hyvärinen »

Taijin harjoittaja kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
Taijin harjoittaja kirjoitti:
nassesetä kirjoitti: Tuskin Putinilta kuitenkaan kovin montaa ruplaa näillä eurokommareille irtoaa.

Kreikka on nyt jossain käsittämättömässä tienhaarassa. Voiko muuten Natosta erota tai erottaa?
Putin rakennuttaa eteläisen kaasuputken Kreikan kautta Italiaan ja maksaa Kreikalle vuokraa kaasuputken reitistä. Rakennustöissä käytetään kreikkalaisia työläisiä ja firmoja. Apua tulee sekä nopeasti että pitkäaikaisesti - niin toimii Venäjä :)
ja tuo varmuuden vuoksi vielä oman sotajoukkonsa maahan ;)
Sinä sekoitat nyt - se on USA, jolla on 79 sotilastukikohtaa maailmalla. Venäjällä ei yhtään, koska Venäjä on rauhantahoinen maa, joka ei vie sotajoukkojaan vieraisiin maihin.
:naurupyorii:

Parasta tuossa meiningissä on se, että sä olet ilmiselvästi tosissasi. Noin dissosioitunutta kaksoisajattelua en ole nähnytkään sitten luettuani 1984:n. Enkä pitänyt sitä edes mahdollisena.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kreikan talouskriisi

#375

Viesti TimoS »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Noin dissosioitunutta kaksoisajattelua en ole nähnytkään sitten luettuani 1984:n
Jaa mitä?
Enkä pitänyt sitä edes mahdollisena.
Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa, pientä kulkijaa. Vai miten se laulu menikään :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 59 kurkkijaa