Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Matkailu

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Matkailu

#226

Viesti Point »

Olisiko Vilnasta mitään hyviä suosituksia?

Hyviä baareja/pubeja ja hyviä ruokapaikkoja? Ei kuitenkaan fine-dinengia vaan ehkä simppelimpää. Sellaista, jossa voi yhdistää syömisen myös juomiseen. Tietenkin, jos on joku must-paikka missä käydä, niin suosituksia otetaan vastaan.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Matkailu

#227

Viesti Mjölnir »

Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Matkailu

#228

Viesti Mika »

Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
Eikös tämä yksi potkulainen, joka oli kovin innostunut Jim Shorttista, kirjoitellut sieltä... brushteeth

Vilna on tuttu muutaman vuoden takaa, ja olimmehan me siellä @Nicon ja @Lasse Candén kanssa Potku-matkallakin. @Point, yritän muistella. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Matkailu

#229

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
Eikös tämä yksi potkulainen, joka oli kovin innostunut Jim Shorttista, kirjoitellut sieltä... brushteeth
Kyllä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Matkailu

#230

Viesti TimoS »

Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
Kerran kävin. Mielelläni menisin uudelleenkin. Minun hotelli ei ollut mikään kaksinen, mutta joitain hyviä ravintoloita siellä oli.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Matkailu

#231

Viesti Point »

Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?

Itse pidin paikasta. Sellainen sekoitus Italiaa ja brittiläisyyttä. Arabikulttuurikin kuulemma vaikuttaa, mutta siitä en oikein tunne, joten empä osaa sanoa. Heinä-Elokuussa ilmasto on kuuman kostea. pakahduttavan kuuma, eikä oikeastaan trooppinen vaan nihkeä. Eli jos pystyy valitsemaan, niin silloin ei kannata mennä. Jos ei pysty, niin käy välillä merellä. Siirry paikasta toiseen vesitaksilla tai ota veneretki. Blue Laguunille kannattaa tehdä retki vaikka siellä onkin kaikki ja sen kaverit. Snorkkeli sulla on varmaan pakattuna ilman muuta? Sukeltamaankin siellä pääsee helposti, vaikka itse en sitä harrastanutkaan. Aamulla rantakatua pitkin on kiva lenkkeillä.

Paikallinen viini on aika mitään sanomatonta ranskalaistyyppistä, mutta Cisk on kylmää. Jänistä kannattaa ehkä kerran maistaa, muutoin suosittelen kyselemään päivän kalaa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Matkailu

#232

Viesti Point »

Hik! Täälläkin on alkoholia tarjolla :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Matkailu

#233

Viesti Mika »

Jaa missä? Määkin tuun! :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Matkailu

#234

Viesti Point »

Vilnassa.. :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Matkailu

#235

Viesti MikaM »

Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
Asuimme Gozolla, joka on Maltan rauhallisempi pikkuveli. Upea. Asuimme vuokratalossa, joka meille passasi paljon paremmin kuin hotelli. Samoin vuokrasimme auton, jolla tutustuimme saareen ja käytiinpä Maltallakin yksi päivä. Arabikulttuuri nyt näkyy vaikka siinä kielessä, joka on arabimurre. Ei kovin vaikea opetella alkeita ihan parissa päivässä, muuten.
Historiasta tykkäävälle (minä) mahtava paikka. Etenkin jos on Maltan ritari hurahtanut (minä). Historiaa siellä on yltä kyllin muutakin.
Sukeltamassa kävin, ihan ok. Vain yhdessä paikassa, joten lisää olisi sitäkin.
Cisk on tosiaan hyvää ja kesät todella kuumia, me olimme juuri ennen kesää (ihan näitä aikoja), joka oli oiva valinta.
Paikalliset todella ystävällisiä, todella. Avasivat Keskuspankin minua varten, kun ilmoitin olevani numismaatikko ja veivät yksityisnäytöllekin museoon. (Kuvittelepa sama tilanne Suomeen, koputtelemaan kiinni olevaan keskuspankin ovea ja vartija hakeekin johtajan ovelle)
Jne.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Matkailu

#236

Viesti Mjölnir »

MikaM kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Onko Maltalla käyneitä? Kokemuksia?
Asuimme Gozolla, joka on Maltan rauhallisempi pikkuveli. Upea. Asuimme vuokratalossa, joka meille passasi paljon paremmin kuin hotelli. Samoin vuokrasimme auton, jolla tutustuimme saareen ja käytiinpä Maltallakin yksi päivä. Arabikulttuuri nyt näkyy vaikka siinä kielessä, joka on arabimurre. Ei kovin vaikea opetella alkeita ihan parissa päivässä, muuten.
Historiasta tykkäävälle (minä) mahtava paikka. Etenkin jos on Maltan ritari hurahtanut (minä). Historiaa siellä on yltä kyllin muutakin.
Sukeltamassa kävin, ihan ok. Vain yhdessä paikassa, joten lisää olisi sitäkin.
Cisk on tosiaan hyvää ja kesät todella kuumia, me olimme juuri ennen kesää (ihan näitä aikoja), joka oli oiva valinta.
Paikalliset todella ystävällisiä, todella. Avasivat Keskuspankin minua varten, kun ilmoitin olevani numismaatikko ja veivät yksityisnäytöllekin museoon. (Kuvittelepa sama tilanne Suomeen, koputtelemaan kiinni olevaan keskuspankin ovea ja vartija hakeekin johtajan ovelle)
Jne.
Kiitos!

Olen Gozolta katsellut kämppää
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Matkailu

#237

Viesti Mika »

Tämä on hauska. Lee Kasemets on ottanut kuvia turisteista, jotka ottavat kuvia turisteista (tai turistinähtävyyksistä). :D


Kuva

Kuva

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Matkailu

#238

Viesti Point »

Onkos Korfulla käyneitä? Matkaseura vaihtui sattuneista syistä olemattomiin, joten on uuden hotellin etsimisen aika. Yksin (tai jos jostain saan matkaseuraa kaksin) ei viitsi ihan mihinkään kuolleeseen kalastajakylään viitsisi mennä, joten mistäpäin kannattaisi lähteä hakemaan hotellia (edullista tietenkin)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Matkailu

#239

Viesti MikkeM »

^Hotels.comin kautta löytynee edullisia.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Matkailu

#240

Viesti Point »

MikkeM kirjoitti: ^Hotels.comin kautta löytynee edullisia.

Juu... Ja booking.comin... Ajattelin, kun en ole vielä tarkemmin ehtinyt alueeseen tutustua, että tietääkö joku, mistäpäin saarta sitä hotellia kannattaisi katsoa, ettet sitten huomaa varanneesi hotellia kyläpahasesta, jonka ainoa baari on joku Esson baari ja ainoa tapahtuma se kun kylän takkuinen kissa kääntää kylkeään..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa