Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Potkun hauskimmat letkautukset

#1921

Viesti Tapani »

Sanamielleyhtymäpelistä:

Puni:

"Pesäpallo --> Seksi"

Pudotti vaan jotenkin ihan tyystin toi.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1922

Viesti Lasse Candé »

Ottaa Pattiin! -ketjusta:
Peki- kirjoitti:
Dojon Jäykin kirjoitti: Tuli mieleen kun yritin ulkomailla, en muista missä, tilata pihvini medium+:sana niin tilauksen
vastaanottaja oli ihan ???.... Mä tyydyin sitten mediumiin.
Se on lontooksi medium well, ei medium plus. Itsellä kävi hyvä säkä, kun ensimmäistä kertaa olin ulkomailla syömässä, niin ruokalistassa oli lueteltuna noi kypsyysasteet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Temperature_(meat)


...ja joitain vastaavia... Sitten Puni tulee sanomaan asiasta mielipiteensä:

Puni kirjoitti: Joka maassa on löytynyt yhteisymmärrys kun on osannut väreillä kuvailla pihviänsä. Jossain maassa erheellisesti toki tarjoilija kuvitteli että puhuin pipari.

(kyseinen maa oli Bulgaria, sikäli kun asia kiinnostaa)

Totaalirepeäminen! :lol:
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1923

Viesti Puni »

Nyt sit oikeesti, pakko pistää c-c-c-combobreaker tähän kohti :P
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1924

Viesti Mika »

Tälle repeilin. :nauruhammas:
AlexMachine kirjoitti: Tuossa keväällä kun ruokin lintuja, tutkin niitä myös paljon aamukahvia juodessa ja olenkin nyt koonnut bad ass rankinglistan pihapiirin linnuista.

1. Sinitiainen -ei ota kyykytystä keneltäkään. Jo pystyssä oleva sininen töyhtö pään päälle kertoo että asenne on kohdallaan.
Tiklit yrittivät karkoittaa laudalta, mutta sinitianen näytti omaavansa merikotkan kokoluokkaa olevat sukuelimet ja pani Tiklit siirtymään "kun minä syön nyt tässä"
Ei pelkää edes minua vaan hyppää terassin pöydälle ja katsoo pää vinossa "lisää auringonkukan siemeniä laudalle. PRKL"

2. Tikli. Sotamaalaus jo valmiina ja ärhäkästi ajaa muut lajit pois laudalta, poislukien yllä oleva. Ei käytöstapoja, ei ruokatapoja. Mussuttaa suu auki laudalla ja puolet putoaa ruoasta maahan.
Koulukiusaaja.

3. Talitianen. Yleensä menee syömään muista piittaamatta, hyppää suoraan sekaan katsomatta ketä laudalla on. Vähän kuin valkoinen mies Harlemissa, joskus hauskaa, joskus tulee kyytiä kylmää kyytiä. Rohkea mutta tyhmä. Paitsi jo aikaisemmin mainitsemani "paksu Pekka", ison Talitiainen mitä olen nähnyt. Kun laskeutuu laudalle niin osa muista ruokailijoista kimpoilee sivummalle.

4. Peippo. Vähän sellainen tasainen kaveri. Syö vain kun muita ei ole paikalla, mutta ei häiriinnyt jos joku liittyy seuraan.

5. Punarinta. Ujompi kuin edellinen. Lähtee karkuun jos joku muu tulee ruokalaan.

6. Punavarpunen. Käy vain katsomassa jos ketään ei ole paikalla, eikä silti juuri syö. Joko kulinaristi tai nirso.
Lintumaailman vihervassari.

7. Keltasirkku. Meluava ryhmä teinejä, pitävät kovaa ääntä, tulevat paikalle isoin joukoin, mutta lähtevät karkuun heti jos pilven varjokin sattuu kohdalle.

8. Kirjosieppo. Tämä ei uskalla edes tulla, pelkää omaa varjoakin ja syö vain lentäviä hyönteisiä. Joko anarkisti, oman tien kulkija tai potentiaalinen sarjamurhaaja.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1925

Viesti Mika »

Jorge kirjoitti:
Point kirjoitti: Ulkoilitin viime kesänä nurmikolla kissaa vaaleanpunaisissa valjaissa. (Tällöin on muuten todella miehekäs olo)
Siis olivatko ne valjaat kissalla vai sinulla :?:
:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Potkun hauskimmat letkautukset

#1926

Viesti Ile »

Point estelee hienovaraisesti keskustelua ajautumasta lähes väistämättömille sivupoluille Puoluepolitiikka-ketjussa:
Ettei keskustelu mene taas Tuomiojan kautta Neuvostoliittoon, Stalin tappoihin (tappoi enemmän kuin Hitler), taistolaisiin ja siihen yhteen hulluun lehmään 70-luvulla, niin välillä itse hallitusohjelmaan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1927

Viesti Mika »

Repesin kun luin tuon, mutten kehdannut nauraa ääneen. Nyt voin niin tehdä, kun en enää ole yksin. :naurupyorii:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1928

Viesti Mika »

Sellainen lisäpalikka olisi muuten kätevä, että aina kun Jorge tai Aihki kirjoittaa termin Tuomioja*, lauta muuttaa sen söpöksi kissakuvaksi.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Potkun hauskimmat letkautukset

#1929

Viesti Aihki »

Mika kirjoitti: Sellainen lisäpalikka olisi muuten kätevä, että aina kun Jorge tai Aihki kirjoittaa termin Tuomioja*, lauta muuttaa sen söpöksi kissakuvaksi.
Eipäs nyt mollata kissoja, kissathan toimivat omalta kannaltaan järkevästi Tuomioja ei.

Et kai nyt sitten kuitenkaan vahingossakaan ole sitä mieätä, että Erkki on hyvä valinta ulkomisteriksi?! Jos vastaus on ei niin kyllä sitä saa mollata, tosin se on niin helppoa, että siinä ole pienintäkään haastetta.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1930

Viesti Lasse Candé »

Aihki kirjoitti:
Mika kirjoitti: Sellainen lisäpalikka olisi muuten kätevä, että aina kun Jorge tai Aihki kirjoittaa termin Tuomioja*, lauta muuttaa sen söpöksi kissakuvaksi.
Eipäs nyt mollata kissoja, kissathan toimivat omalta kannaltaan järkevästi Tuomioja ei.

Et kai nyt sitten kuitenkaan vahingossakaan ole sitä mieätä, että Erkki on hyvä valinta ulkomisteriksi?! Jos vastaus on ei niin kyllä sitä saa mollata, tosin se on niin helppoa, että siinä ole pienintäkään haastetta.
Siis Mikahan tarkoitti selvästi sitä että lauta muuttaa Aihkin ja Jorgen söpöiksi kissoiksi mitkä vain sanovat miau miau. :)

Mitä taas tulee siihen onko Erkin valinta ulkoministeriksi hyvä, niin tahtoisin kysyä milloin päästään siihen että Stalin tappoi enemmän kuin Hitler?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1931

Viesti Mjölnir »

Stalin tappoi enemmän kuin Hitler. Ja vielä omia kansalaisiaan. Tästä syystä natsismi on parempi kuin kommunismi.

Sieg Heil
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1932

Viesti Mika »

Mjölnir kirjoitti: Stalin tappoi enemmän kuin Hitler. Ja vielä omia kansalaisiaan. Tästä syystä natsismi on parempi kuin kommunismi.

Sieg Heil
:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1933

Viesti Totte »

Meni ainakin suoraan oikeaan ketjuun :D
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1934

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Stalin tappoi enemmän kuin Hitler. Ja vielä omia kansalaisiaan. Tästä syystä natsismi on parempi kuin kommunismi.

Sieg Heil
:nauruhammas:
Ja molemmat ovat VASEMMISTOLAISIA AATTEITA!!!!! :smt003
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1935

Viesti Totte »

Ympyrä on sulkeutunut...
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa