Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

nyyski

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#61

Viesti nyyski »

Tang lang 90 min
Ihan jees muuten mutta huomasin tänään mitä siitä saa kun ei oo matsannu pariin viikkoon. Sain taas selkääni. Ja zhan zhuang oli taas vaihteeks tuskaa. Onneks vastapainosesti huomenna se on vähän kevyempi. En kehdannut ottaa sandaa kun on sääret kohtuullisilla aalloilla, niin treenasin vaan liikesarjaa. Beng bu alkaa jo sujumaan(ainakin omasta mielestäni, minua viisaammat saavat kertoo sujuuko se oikeasti). Huomenna olis tiedossa taas kolmen tunnin treenisetti. saa nähdä miten sujuu.
Edit: uijui, nyt alko kolmas sivu. Ja kyllä, minulle se on iso asia
Matti Lintula
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#62

Viesti Elina »

Hurrah! Teen aaltoa sulle, kato: :wav:
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#63

Viesti nyyski »

Täytetään tänään eilisen treenit, tunti tang langia. Tosin voisin mainita että kävin Helsingissä, siellä nelisen tuntia ja takasin Tampereelle. Tyttöni kanssa käytiin ja siellä tuli aika paljon käveltyä. Lounaana luonnollisesti epäterveellisesti kebabia. Käytiin stadin kebabissa, siinä rautatieaseman lähellä. Ei mitään ihmeellistä ollut kyllä ja kallista kaiken lisäks. Ainoo kehu oli että ruoka tuli nopsaan.
Mutta joo, treeniin. Alkuun ji ben gongit ja sitten omatoimista harjottelua puolisen tuntia, mun tapauksessa kisoihin valmistautumista. Paljon on vielä liikesarjassa mulla edessä. Sitten otettiin shuai fata hiukan, heikosti se kyllä meni. Ja lopuks vielä five linkkiä shoottien kanssa. Ihmettelin kyllä kun treenit loppu niin nopeesti.
Note to self: älä ikinä syö kebabia treenipäivänä.
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#64

Viesti nyyski »

Sirkutusta öpaut puolitoista tuntia. Onneks jätettiin zhab zhuang väliin tänään, ei millään lauantaisin jaksa. Kumminkin, alkulämpöinä potku- ja lyöntikomboja ja vapaata liikkumista. Ji ben gongien jälkeen chuan chang(taas en tiiä miten toi skrivataan), gua er ja pi zhang. Niiden jälkeen sama uudestaan kädet nyrkissä. sitten five linkkiä ja sandaa. Puudeli "heitti" mut maahan törkeen hienosti, siitä rispekt :D hiukan myös hakattiin kukin vuorollaan papusäkkiä. Ja loppuun vielä yritin saada liikesarjaan tolkkua ja menin paniikkiin kun huomasin että kisat on kahden viikon päästä. Kyl se siitä.
Melko passiivisesti meni tänään matsaamiset, johtu varmaan siitä että olin hiukan väsy ja varoin jalkaani(tekosyitä :oops: )
Huomenna vois eksyä treenaileen, täytyy kattoo miten jaksaa
Matti Lintula
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#65

Viesti Elina »

Hei - vai paniikkia!!! Minulta on jääneet väliin koko viikon treenit! Ja viime viikoltakin ihan riittävästi, samaten sitä edelliseltä. :( Että turpiinsaantia odotellessa... :(

Nimim. lähettäkää joku mulle taistelutahtoa, kun itse en juuri nyt jaksa.
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#66

Viesti nyyski »

(löytyyköhän täältä hymiöö tähän.....)
(nonii, löyty)
:tu:
Siitä vähän sulle taistelutahtoa, mut se maksaa
Matti Lintula
SISKO
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Turku

mutsi sanoi jotta

#67

Viesti SISKO »

meinaat kisata, hienoo!
t. hän joka seuraa, mitä veli touhuaa :smt039
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#68

Viesti nyyski »

Mitä sä oikeen täällä teet?Tiesin kyllä että oot käyny potkussa, mutta en uskonu että ois pokkaa rekisteröityä. Mitenkäs se hapkido? sotketaan nyt mun päiväkirjaa niin näyttää siltä kun treenaisin
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#69

Viesti nyyski »

Kisat oli ja meni, huonosti. Tarkkaa sijotusta en tiiä, enkä toivottavasti tuu tietämäänkään. harmittaa niin armottomasti :evil: :evil: :evil: Nyt on paikallaan viikon treenitauko, että pääsee paikat palautuun ja sitten rupeen treenaamaan paremmin (ketä mä oikein luulen huijaavani, en kuitenkaan muuta treeniäni mitenkään)pipari! :evil:
:angryfire: :smt100 :boxing2:
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#70

Viesti nyyski »

Oonpa mä ollu laiska, siis ainakin kirjottelemisen kannalta. Ja muutenkin. No eilen oli kumminkin tangausta sen puolitoista tuntia. Valmisteltiin alokkaita jo tulevaan cha chui -leiriin opettamalla pätkiä kyseisestä sarjasta. Sitten myös vähän potkutyynyjä piestiin ja vatsalihaksia ja punerruksia joka väliin.
Omista fiiliksistä sen verran että zhan zhuang meni yllättävän kevyesti(ylläripylläri kun ei ollu ees pitkiä aikoja). Yleensä myös punnerruksista on seuraavana päivänä kädet kipeet, tänään ei niinkään jostain syystä. Munkin pitäs varmaan käydä valmentajakoulutus sitten kun saan siihen mahdollisuuden. Opettaminen on kivaa puuhaa.
Vois laskee että eilen tuli mulle vuosi täyteen tangausta. [smilie=krohom.gif] :-! :wanha: :spotlight:

ja silti saan selkään kaikilta

Ja muoks: mulle se vuosi on iso asia. En mitään muuta oo koskaan vuotta harrastanut. Ainakaan mitään missä voisi hiki tulla.
Matti Lintula
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#71

Viesti Elina »

Woah!!! Onneksi olkoon! 8)
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#72

Viesti nyyski »

Kiitos!Kiitos! :notworthy:
Matti Lintula
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#73

Viesti johannes »

nyyski kirjoitti: Note to self: älä ikinä syö kebabia treenipäivänä.
Miksei? Maittavan aterian jälkeenhän sitä jaksaa reenata :) Itse syön kebappia usein ja treenaan usein ja tykkään kummastakin kovasti.
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#74

Viesti nyyski »

Niin siis...joo siis...kyllä kebab menee treenipäivänä, kunhan vaan muistan käydä treeneissä sitä kebabia ennen. Muuten mulla ainakin on hyvä olla semmonen kuuden tunnin laskuaika ettei ihan kuollut oo treeneissä.
Matti Lintula
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#75

Viesti nyyski »

Valtiokin muisti mua, prkl! Ei yhtään innostais mennä armyyn.
On ollu mulla nää viimeset viis viikko treeniä hiukan heikolla kun oon siellä työharjottelussa ollu. Se tarkotti herätystä 5.45 joka aamu niin ei oikeen oo ollu energiaa treenata. Tiedän että jotkut heräävät koko elämänsä niin aikasin mutta he myös osaavat mennä nukkumaan aikasin. Nyt kumminkin loppu työharjottelu ja pääsen takasin kevyeeseen koulurytmiin niin voin yrittää treenata hiukan enemmän.Kyl se siitä.
Matti Lintula
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 31 kurkkijaa