Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Uniketju

#781

Viesti Lasse Candé »

Selasin ilokaasutelttaa useita sivuja ja tein haun uniketjuista, mutta en löytänyt mitään mikä näyttäisi siltä että on tarkoitus heittää hölmöjä unia kehiin humoristisissa merkeissä.





Oli viime yönä (ennen viittä tänään iltapäivällä) melkoiset seikkailut:

Muistan about siitä kohtaa eteenpäin kun tulin mafian kanssa toimeen ja sitten asia kääntyi toisinpäin. Jotenkin Keravan kämppä liittyi heidän pakenemiseen ja sitten lopulta ne silpoi rahaa mun vanhassa huoneessa siellä. Mä osasin kuitenkin epäillä että silpoivat jotain muuta ja laittoivat rahat oikeasti jemmaan. Olin näkevinäni jonkin kassin nimittäin. Kokeilin paperia ja kysyin jonkun asiantuntijan mielipidettä, viitaten siihen kokemukseen joka hänellä oli Beverly Hills kyttä 3:ssa, vaikka tyyppi muistaakseni oli valkoinen.

Oli siinä vielä puhetta erään naisen kanssa diilistä että ei olla enää tekemisissä mafian kanssa kun nyt päästiin eroon. Jossain näillä paikkein myös mietin että nämä mafiosot ovat samanlaisia kuin elokuvissa ja että elokuvien maalaamasta mielikuvasta ei ainakaan ole toiminnalleen haittaa.

Sitten varmaan käänsin kylkeä tai jotain, koska hetken kuluttua olin sellaisen henkilön kanssa joka on jonkin näköinen yhdistelmä joistakin tutuista ja ehkä jostakin näyttelijästä. Me varastettiin mafiosoilta rahaa hämäten suuria joukkoja liikkumaan sinne tänne, päästen koko ajan lähemmäs saalista ja kaikki meni hyvin. Vietiin niitä 10-0. Sitten alettiin toiseen keikkaan, vaikka en tahtonut. Koska suunnitelma oli jälleen niin hyvä, lähdettiin kuitenkin liikkeelle. Jollain astetta hienommalla autolla mikä ehkä osasi lentää tömäytettiin parkkipaikalta suoraan eteenpäin johonkin kivetykseen, en tiedä miksi.

Pikkuhiljaa tämä lentoauto muuttui sellaiseksi lentäväksi ihmisen mittaiseksi laudaksi jonka päällä makoillaan. Onneksi tätä lentämistä kesti unessa hemmetin kauan, koska oli muuten aika siistiä sellaista maisemaa myötäilevaa, mutta välillä hemmetin korkeallekin nousten. Lopulta mulla oli jokin ihmeen pyyhevariantti tästä lentojutusta ja laskeuduin siististi koulun liikkasalin ylemmälle katolle, johon oli nyt rakennettu vielä seinät ympärille ja katto sinne päälle. Siellä olevaan isoon taukopaikkatyyppiseen ravintolaan laskeuduin tyylillä erään ystävättären luo ja aloin juttelemaan. Juuri kun hän alkoi tutkimaan pyyhemäistä lentoaparaattiani herätyskello soi. :D
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#782

Viesti bodyguard »

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=21&t=2793" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Uniketju

#783

Viesti Lasse Candé »

Olikin muuten melko hyvänniminen ketju. :lol:

Ehdotan että ylipotkijat liittävät viestini vanhaan ketjuun ja siirtävät koko roskan ilokaasutelttaan. Ketjua on vaikea löytää Kahvilasta kun se katoaa sivulle sata parissa viikossa ja hakua on vaikea käyttää. (Ei tullut tuota ketjua mulle osumaksi kun laitoin pari variaatiota unesta silleen että etsii molemmilla kaikilta alueilta.) Lisäksi mielestäni omille unille nauraminen porukassa kuuluu ehdottomasti enemmän tänne ilokaasutelttaan. Löysin ainakin kolme ketjua kun tein sen haun jotka käsittelivät unia jostain ns järkevämmästä ns Kahvila-näkökulmasta...

Vaihtoehtoisesti taas, jos siinä ketjussa on tarkoitus jutella ihan asiastakin (mihin siis oli jo ainakin kolme muutakin ketjua), ehdotan että molemmat ketjut jätetään alueilleen tarkoitustaan palvelemaan. Kallistuisin ensimmäiseen ehdotukseen...
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#784

Viesti Kristian Hyvärinen »

Pelasin Lasse Candén ja Jaawan kanssa shakkia viskilasillisten äärellä (älkää ahdistuko, en voinut sille mitään :D). Hyökkäsin armottomasti, mutta jotenkin minusta tuntui jo valmiiksi, ettei tästä välttämättä mitään tule, ja kuinka ollakaan - hävisin pelit. Pelaaminen tapahtui siis muun muassa siten, että tuupin lattialla lojuvaa jakkaraa Jaawan jalkoihin, ja joka kerta hänen tönäistessään sen takaisin yksi osa hyökkäyksestäni murtui. Jotenkin se vastasi sotilaan siirtoa tai jotakin, mene ja tiedä.

Erityisen lähelle voittoa päästyäni nurisin (tietäen itsekin kuinka hölmöltä kuulostin): "Mahtaa ottaa päähän kun voittaa noin huonosti pelatun pelin", mikä herätti vastapelaajissani myötätuntoista hilpeyttä. Huomasin tämän ja kiroilin lisää: "Mä olen meistä jumalauta ainoa joka pelaa shakkia säännöllisesti!" Jaawa ja Lasse katsoivat toisiaan, pudistivat päätään ja sanoivat: "Ehei suinkaan", ja sain merkittävän oivalluksen. Valitettavasti herätyskelloni soi, enkä ole enää aivan varma, mikä se oli.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#785

Viesti Dojon Jäykin »

Herraisä kun oli muutama päivä sitten epämiellyttävä herätys päikkäreiltä.

En ole varma katsoinko unessa YouTubista vai ihan oman auton ikkunasta kun musta käkkäräpäinen jannu alkaa leikkaamaan asfalttia laitteella jossa ei ollut minkäänlaista teräsuojusta. Ihan vaan kolmen sekunnin leikkaamisen jälkeen se alkaa kuitenkin kikkailemaan ja pyörimään perseellään maassa, jotain ¨tanssia¨, kone käy siinä vieressä melkein. Ja yht' äkkiä singahtaa liikkeelle, pyörii 40cm laikallaan pitkin asfalttia. Ja jannulta lähtee 7cm lenkkarin kärjestä ja hieman vähemmän kai jalkaterästä.

On siinä sitten vähän yllättyneenä käsiinsä taakse päin nojaten. Mä olen ruudun takana ihan että ylös nyt siitä, masiina tulee toista kierrosta ympäri ja naps, vasen käsi olkavarresta irti. Nyt se on jo maaten selällään. Shokissa selvästi. Ja kone tulee uutta ympyrää, ja siitä sitten just olkapäitä hipoen pää irti.... kaikki näkyy, muutaman sekunnin otti ja alkoi suihkuaminen.

Hyi helvetti! Älkää mulle tämmöisiä näyttäkö. Pitäisiköhän tuo kehitysapu kuitenkin säilyttää entisellään?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#786

Viesti Mika »

Dojon Jäykin kirjoitti: Pitäisiköhän tuo kehitysapu kuitenkin säilyttää entisellään?
:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#787

Viesti Mika »

Taas on Potku hiipinyt uniini.

Pelasimme seinäpalloa. Hyökkäsimme Eppun kanssa, kun hän kiersikin puolustajan eli flammeen taakse maalilinjalla, joten en voinut syöttää hänelle (maali tehdään syöttämällä). Pyysin heti aikalisää kun halusin selittää sekä ylipotkijoille, jotka olivat kai tuomareita tai valmentajia, että Eppulle vähän taktiikkaa. :D

Toisessa unessa olimme Nuorikon kanssa jossakin vaaleahiekkaisella rannalla, jossa merivesi oli todella kirkasta. Ihmisiä ei ollut juuri yhtään. Selvisikin että olimme Australiassa. Pian olimme sitten Sisun luona, ja siellä oli kuusi poikaa myös. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Uniketju

#788

Viesti Lasse Candé »

Tuossa seinäpallounessa on pelkkää analogiaa koko unen mitalta. :D :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#789

Viesti Mika »

Vähän luulen samaa... :hypi:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#790

Viesti Mika »

Viime yönä näin unta tulevan Potku-tapaamisen etkoista. :D En muista unesta paljoakaan, mutta kaikenlaisia siinä oli. Mukana olivat ainakin kenttis, Mjölnir ja Lasse.

Potkua on luettu ja tapaamista on odotettu.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#791

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mä kestään melko hyvin kylmää, kipua ja vammoja. Yksi asia jota en kestä ollenkaan on kuumetta. Riittää että 38 menee poikki ja olen useamman peiton alla tärisemässä kylmästä ja säälimässä itseäni. Kuten eilen.

Pahinta oli parin tunnin jakso kun heräsin vähän väliä siihen, että peiton alle lipsahtanut varvas tms. oli jäässä ja minä oli jumissa yhä siinä samassa surrealistisessa painajaisessa jossa olin konkreettisesti jumissa jossain trumpin twiitin sisällä. Katatooninen kauhu kuvaisi parhaiten sen hetkisiä fiiliksiä. No nousin sitten helvetin esikartanosta ja menin viimeisillä tahdonvoimani rippeillä mittaamaan kuumettani ja mittari näytti kahdesti alle 37.

Katsoin mittaria hetken aikaa hölmistyneena kuumemittaria ja mietin pitäisikö hakeutua mielisairaalan päivystykseen kunnes sitten älysin vaihtaa mittaria. Se näytti onneksi lähes 39 joten palasin tyytyväisenä uuden buranan kera donaldin twiittiin...

:smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#792

Viesti Mika »

Nyt on melkoiset unet... :nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#793

Viesti flammee »

Joku ötiäinen vissiin eilisiltana puri nilkoista joten kutisi helvetisti.. Noin muuten keskityin kahteen ihmisraatoon, jotka olin edelliskesänä jättänyt pellolle/murhapaikalle. Nyt oli kevät ja lumet kadonneet aikaa sitten ja kaksi jotenkin pitemmäksi venynyttä raatoa X-asennossa yhdestä raajasta toisissaan kiinni olivan hyvin näkösällä. Traktoriin joku möyhennystyökalu ja möyhennystä kehiin.. Aina välillä heräsin raapimaan nilkkoja, ja kun palasin uneen niin heti oli kalmot edessä. Sitten sitä pohdiskelua ja syyllisyyttä että miten ne alunperin tuli tapettua (hämärästi muistan että toinen oli jäämässä traktorin alle, niin se piti lopettaa ja kun toinen tuli avuksi niin se siinä sitten samalla), mikä etnoruoka on parasta ja miksen aluksi vaan pysähtynyt, hakenut apua jne. Sitten heräsin raapimaan nilkkoja, pohdiskelin että onpa tårta på tårta uni ja ei tätä teemaa enää. Sitten laitoin silmät kiinni ja välittömästi kirves kädessä ja vuorossa manuaalinen paloittelu - ei saatana - silmät auki ja ylös.. :?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Uniketju

#794

Viesti Kari Aittomäki »

Mä näin varsin sekavaa unta..
Olin viisimiehisessä bändissä ja soitettiin Eddie Cochranin Shes something else'a..
Muut soittajat olivat valtavan tuttuja ja rakkaitakin mutta täysin tuntemattomia.
Biisi kuulosti tosi hyvälle, kuten unimusiikki usein tekee.
Yleisö oli.. epämääräisen tuttua.

Luetteloin unen painajaiseksi koska olin basisti. Ja taustalaulaja.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#795

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: syys 1, 2018, 15.26 Luetteloin unen painajaiseksi koska olin basisti. Ja taustalaulaja.
:lol2:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa