Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#1

Viesti Mika »

[us][/us] täytti tänään yhdeksän vuotta. Mitäs se nyt sitten tekee koiran iässä... :D

Omasta puolestani haluaisin kiittää Potkun porukoita ja ihan jokaista potkulaista. Teidän avullanne ja teitä varten Potku on olemassa ja on millainen on. :bow:

Miten nämä vuodet ovat sinua kohdelleet, [you]?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3862
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#2

Viesti Puni »

Jotkut vitsit eivät vaan suostu vanhenemaan ;)

Onnee Potkulle silti!
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#3

Viesti PDC »

Ilman potkua sitä ei ois kuullut tai päässy kokeileen niitä lajeja mitä oon päässy kokeileen. Esimerkkinä vaikka Senshidoa ja Systemaa. Kiitos tästä potkulle!

Hyvää synttäriä!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#4

Viesti JanneM »

Potku on antanut paljon. EHkä eniten jonkinlaista vertaistukea tähän pahaan kieroutumaan jota kamppailulajiharjoitteluksi kutsutaan.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#5

Viesti Rojola »

Paljon informaatiota, hupia ja uusia ystävyyksiä. Kiitän ja kumarran.
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#6

Viesti Mjölnir »

Näkökulman avartamista, paljon uusia ystäviä, näkyvyyttä omille lajeille ja itselle opettajana / kouluttajana.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#7

Viesti SirSamuel »

Mika kirjoitti: [us][/us] täytti tänään yhdeksän vuotta. Mitäs se nyt sitten tekee koiran iässä... :D

Omasta puolestani haluaisin kiittää Potkun porukoita ja ihan jokaista potkulaista. Teidän avullanne ja teitä varten Potku on olemassa ja on millainen on. :bow:

Miten nämä vuodet ovat sinua kohdelleet, [you]?
Nooh..onhan tässä nähny potkun kautta vaikka mitä! Nin ja olppinu v!tusti kaikesta.
Vaan miksi minulta tätä ensiksi kysytään? Tulee ihan punastuminen kun näin kunniaa annetaan...
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#8

Viesti Mjölnir »

jos lainaat tuota aloitusviestiä, niin näet koodin, joka aiheuttaa nimesi näkymisen siinä. Tämä koodi oli tullessaan vuosia sitten aikamoinen kysymysten herättäjä :-)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#9

Viesti Ronin »

Hyvää synkkäriä Potkulle täältäkin! Olen välillä ihmetellyt sitä, että miten paljon Potku, jotkut potkulaiset tai asiat mitä täällä olen oppinut ovat vaikuttaneet omaan elämääni. Voisin melkein väittää, että Potku on tavalla tai toisella, enemmän tai vähemmän, vaikuttanut miltei joka harrastukseeni, joilla ei ole mitään tekemistä kamppailun tai edes välttämättä liikunnan kanssa. Viimeisimpänä ja täälläkin näkyvänä esimerkkinä esim. kirjoitusharrastus. 8-)
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#10

Viesti bodyguard »

Tällä hetkellä melkein kaikki läheisimmät kaverini ovat tavalla tai toisella potkun kautta tavattuja. Joten jonkin verran on vaikuttanut :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#11

Viesti obmijoy »

Mika kirjoitti: [us][/us] täytti tänään yhdeksän vuotta. Mitäs se nyt sitten tekee koiran iässä... :D

Omasta puolestani haluaisin kiittää Potkun porukoita ja ihan jokaista potkulaista. Teidän avullanne ja teitä varten Potku on olemassa ja on millainen on. :bow:

Miten nämä vuodet ovat sinua kohdelleet, [you]?


9 vuotta eli 2005-2013
no huh 2005 talonrakennuksen suunittelu ja 6kk:dessa 3vuoden rakennusalan perustutkinon teorioiden läpitentaus ja siihen oman talon rakentaminen...
ja 2007-8 Aitomäen portsarijuttujen lueskelu
2009 nuorten treenaamisen hahmotelu potkuun omista kokemuksista peilaten
koska -saleilla vaeltelee ihan liikaa nuoria haahuilen ilman minkäänlaista tehokasta perusohjelmaa-
-perusohjelma aiheuttaa 2-3xop maven noi 6kk -2vuodessa
samalla tuli tutkittua linkejä ja vinkejä onko painoharjoitelu haitallista lapselle
itselle ei ainakaan ollut


ja hah en tosiaankaan edes minä kaiken baskanpovaamisen mestari ois osanut arvata että mitä tuo eteen 2010-2013, vaikka lehdet ovat sitä itseään täynnä joka päivä

No onneksi on selvitty elämästä tosi helpolla, osa siitä on kyllä elintapojen syytä
niin ja läheisetkään ei ole olleet niitä "kaikkein"hankalimpia.
paljastus:
tutuiksi tai jopa kavereiksi valehtelevat ovat joskus mainineet että "noin ei voi käydä ku sulle"
esim päivitelin yhtä kaverin parisuhdetragediaa, (puhelimessa ja puhelun jälkeen golleegan kanssa) joka on ihan perus hönöilyä tänäpäivänä . Lopuksi tuumasin siitä nuoremalle golleegaleni, että no et vielä ole kartalla näistä mutta katsos siten 15v myöhemin ja ... nää ku on enempi 40-50v hamppejen juttuja
no huomautus siitä minulle firman pomolta... hah en siis enään juttele mistään kellekkään kun en osaa jutella... hah
Potku on ollut paikka johon on saanut koostetua asioita ja saanut ehkä kirjoitustaitoa vähän takas kirjoituksista 1997.
paljastus:
Enään ei ole ollut oikeen mitään kirjoitettavaa enään vuoteen. Asiat ovat aika itsestään selviä ja menevät täysin syyseuraussuhteiden mukaan. Jokainen turha kakan kanssa paini on ollut ihan omaa ajatelemattomuutta ja johtaa jälkensä 80-90 luvulle.

Monesti kun duunissa kaikki valittaa olen tuumannut, että oma on mokamme. Me ei opiskeltu, mutta miljoonan vuosipalkaa tienaava pomomme opiskeli. Ja aivan varmasti lähes jokaisen duunarin faija sanoi "opiskele poika opiskele".

elämäon kuin osteoporoosi sen vakavuuteen voi itse vaikuttaa ja tulokset huomaa vasta tulevaisuudessa
niin olen yli 40v, -en koskaan sairasteleva-, ylipainoinen, 2700m cooperin juoksija, jolla on 140kg kyykky ja mitättömät arkiunet
ehkä se elämä on kohdelut siten aika kivasti
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6410
Lauteille: Lokakuu 2009

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#12

Viesti Ile »

Oho, taisi mennä muutaman minuutin pitkäksi, mutta onnittelut ja kiitokset kuitenkin! Itselle lauteille tulo 2009 liittyi jonkinlaiseen kamppailulliseen uudelleen aktivoitumiseen jälkikasvun syntymän jälkeen. Aivan mahtava löytö.
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#13

Viesti Disturbed »

Onnittelut! Ensi vuonna täysi kymppi täyteen. Sitähän täytyy juhlistaa. Lupaan juoda lasin viskiä josta en edes pidä, halpaakin koska pitää sniiduilla :C

Hieno paikkahan tämä kyllä on. Paljon opettavaa tekstiä on, sekä kamppailun että muidenkin asioiden puolesta. Myös mielenkiintoisia videoita on löytynyt potkun kautta. Onpa 2 mielenkiintoista ihmistäkin tullut potkun kautta tavattua

Cestitke!
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11242
Lauteille: Kesäkuu 2008

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#14

Viesti Jorge »

Joskus 2008, kun olin asunut jo taas viitisen vuotta putkeen pois Suomesta, aloin katsella kotimaisia foorumeita, että pysyy kartalla tapahtumista; edellisen pidemmän, parin vuoden reissun olin tehnyt 1994 -96 eli ajalla ennen kuin näiden nettijuttujen kautta pystyi reaaliajassa seuraamaan Härmän elämää.

Estonian uppoaminen, Jutilan lämäri ja Tampereen keskustorin suihkulähdeuinnit olivat mielessä vain kuulopuheiden kautta - kotimaahan palattuani en tiennyt edes että kuka on Jari Sillanpää, josta kaikki lehdet kirjoittavat. Tosin aika pian kävi ilmi, että tieto lisää tuskaa.

Siitä huolimatta, päätin tällä kertaa osallistua suomalaiseen debattikulttuuriin ja selasin Suoli24:sta, joka osoittautui kyllä sopivaksi v!tutuksen purkamiseen, mutta myös sen kohottamiseen; ei juurii muuhun. Äkkäsin sieltä kuitenkin sellaisen persoonallisen kirjoittajan, kuin Kari Aittomäki, ja kun linkkejä oli potkuun, niin päätin seurata sivustoa.

Täälläkin vaikutti jossain vaiheessa olevan niin hyvää vääntöä, että piti kirjautua osallistuakseen provoiluun, mutta aika pian kävi ilmi, että onhan täällä paljon muutakin sisältöä ja sitten alkoi tunnistaa useampia kirjoittajia vanhoiksi tutuiksi – aivan kamppailuun liittymättömistäkin yhteyksistä.

Ja omalta osaltaan palsta on myös inspiroinut minua keski-iän fyysiseen ryhdistäytymiseen ja uuden lajin aloittaamiseen, joten myöhästyneet

:occasion5: :occasion4:

ja tietenkin


:fuel:
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Potku täyttää vuosia 22.12.2013!

#15

Viesti MikkeM »

Huonosti:)
Täytyy sanoa, että potku on niitä harvoja sivustoja jossa tulee vierailtua säännöllisesti.
Voi sanoa aika rehellisesti, että tällä sivustolla on keskimääräistä järkevämpää porukkaa kuin monella muulla sivustolla.

Sekä tässä tuntee huonoa omatuntoa kun ei treenaa mitään tällä hetkellä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 22 kurkkijaa