Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Peruskurssimainokset

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#211

Viesti Lasse Candé »

Puni kirjoitti: Kukas perustaa "Miten lippulappusi puri" -säikeen?
Eikös peruskurssimainosten toteutunut toimivuus sovi ihan hemmetin hyvin tähän ketjuun? Eli jopa parhaiten?
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#212

Viesti Puni »

Lasse Candé kirjoitti: Eikös peruskurssimainosten toteutunut toimivuus sovi ihan hemmetin hyvin tähän ketjuun? Eli jopa parhaiten?
Semanttinen kikkailuni ei siis toiminut. Olen samaa mieltä.
Kuvake
JukkaS
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 121
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Keuruu
Etulaji: Historiallinen miekkailu

Peruskurssimainokset

#213

Viesti JukkaS »

Tässä meidän syksyn mainos:

Kuva
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
Sheephead
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 109
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Espoo

Peruskurssimainokset

#214

Viesti Sheephead »

JukkaS kirjoitti: Tässä meidän syksyn mainos:

Kuva
Voi olla että johtuu vain mun kierosta mielestä mutta tuo hahmon musta väri joka jatkuu suoraan jöpöttävään miekkaan (ja ne kädet) tuo mieleen tietyn miehisen elimen korostamisen :?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#215

Viesti Mika »

Yksinkertainen on kaunista. Tuossa mainoksessa on ilmoitettu kaikki oleellinen muttei mitään muuta. Pidän tuota oikein onnistuneena mainoksena. :peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JukkaS
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 121
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Keuruu
Etulaji: Historiallinen miekkailu

Peruskurssimainokset

#216

Viesti JukkaS »

Sheephead kirjoitti: Voi olla että johtuu vain mun kierosta mielestä mutta tuo hahmon musta väri joka jatkuu suoraan jöpöttävään miekkaan (ja ne kädet) tuo mieleen tietyn miehisen elimen korostamisen :?
On se joo melko fallinen, mutta mun tapauksessa ihan kuvaava kun asennon nimi alkuperäislähteessä on Posta Breve (lyhyt asento) :p
Mika kirjoitti: Yksinkertainen on kaunista. Tuossa mainoksessa on ilmoitettu kaikki oleellinen muttei mitään muuta. Pidän tuota oikein onnistuneena mainoksena. :peukku:
Tattis! Siihen pyrinkin, joskaan en aivan tyytyväinen tuohon kuvaan ole. Itse olisin halunnut hahmosta enemmän maalausmaisen, mutta mainoksen kiireellisyyden vuoksi en kuitenkaan ehtinyt tuota enempää rukkaamaan.
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#217

Viesti Lasse Candé »

Olen muuten samoilla linjoilla Mikan kanssa, mutta tuossa nousee käytännössä näytös suurempaan asemaan kuin kurssin alkaminen. En oikein tajua minkä takia näin on muistaakseni aika monessakin mainoksessa jota tänne on laitettu.

(Silmä kiirehtii alaotsikon ohi tuonne näytöstekstiin joka ponnistaa voimakkaammin esiinkin ja on about sillä paikalla johon keskeisin setti muutenkin sopii.)

Järkeilisin itse niin että jos laittaa kurssin pääosaan, kurssista kiinnostuneet näkevät kurssin ja varmasti lukevat loputkin. Ehkäpä sitten menevät näytökseenkin hieman enemmän ns sillä silmällä. Jos taas näytös on mainoksen pääosassa, suhtautumisesta tulee helpommin sellaista "mennään nyt katsomaan mitä ne jotkut ihmehörhöt yrittävät myydä minulle" tai vaihtoehtoisesti koko juttu nähdään jonain karnevaalitapahtumana ja mitä luultavimmin liian tylsänä sellaisena mennäkseen paikalle.

En tiedä kuinka monille tulee tuo fiilis, mutta minulle tulisi aivan varmasti ellen harrastaisi kamppailulajia ja olisi näistä mainoksista siksi aina kiinnostunut ja näiden suhteen kannustavainen muutenkin.

Mielestäni näytös on mainoksessa todella sekundäärinen seikka, joka voi siinä asemassa (mainoksessa) nousta hyvään rooliin (käytännössä).
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Peruskurssimainokset

#218

Viesti injunjack »

laitetaanpa kurssi-ilmon tulos. Siis ilmo oli vain netissä muutamalla foorumilla...Ja tulos, "tähän rummunpärinää", tasan 0. :seina:
toimenpiteet:
Vaihdetaan mainostoimistoa, ja potkitaan edellisen mainoksen tekijää nivusiin. :haarukka:

no, ehkä joku mattimyöhänen ....toivossahan on hyvä elää :badgrin:
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
JukkaS
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 121
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Keuruu
Etulaji: Historiallinen miekkailu

Peruskurssimainokset

#219

Viesti JukkaS »

Lasse Candé kirjoitti: Olen muuten samoilla linjoilla Mikan kanssa, mutta tuossa nousee käytännössä näytös suurempaan asemaan kuin kurssin alkaminen. En oikein tajua minkä takia näin on muistaakseni aika monessakin mainoksessa jota tänne on laitettu.

(Silmä kiirehtii alaotsikon ohi tuonne näytöstekstiin joka ponnistaa voimakkaammin esiinkin ja on about sillä paikalla johon keskeisin setti muutenkin sopii.)

Järkeilisin itse niin että jos laittaa kurssin pääosaan, kurssista kiinnostuneet näkevät kurssin ja varmasti lukevat loputkin. Ehkäpä sitten menevät näytökseenkin hieman enemmän ns sillä silmällä. Jos taas näytös on mainoksen pääosassa, suhtautumisesta tulee helpommin sellaista "mennään nyt katsomaan mitä ne jotkut ihmehörhöt yrittävät myydä minulle" tai vaihtoehtoisesti koko juttu nähdään jonain karnevaalitapahtumana ja mitä luultavimmin liian tylsänä sellaisena mennäkseen paikalle.

En tiedä kuinka monille tulee tuo fiilis, mutta minulle tulisi aivan varmasti ellen harrastaisi kamppailulajia ja olisi näistä mainoksista siksi aina kiinnostunut ja näiden suhteen kannustavainen muutenkin.

Mielestäni näytös on mainoksessa todella sekundäärinen seikka, joka voi siinä asemassa (mainoksessa) nousta hyvään rooliin (käytännössä).
Niin voihan sitä noinkin ajatella. Tuossa meidän mainoksessa näytös on laitettu tosiaan keskeiselle paikalle ja selkeästi korostettu. Syynä tähän on pitkälti se, että kyseessä on samalla meidän uuden salin avajaiset ja paikalla on muitakin kamppailulajiseuroja esittelemässä toimintaansa. Eli me halutaan esitellä salin toimintaa noin laajemminkin.

Toisaalta historiallinen miekkailu on ei-kamppailulajipiireissä vieläkin melko tuntematon laji. Jos potkunyrkkeily- tai vapaaotteluseura mainostaa peruskurssia, kokolailla kaikilla on käsitys tai ainakin suht oikeanlainen mielikuva millaisesta toiminnasta on kyse. Historiallisen miekkailun kanssa näin harvemmin on. Lajinäytöksellä voi olla helpompi saada varovaisen uteliaita ihmisiä "tutustumaan" lajiin ja rohkaisemaan peruskurssille tulemiseen.

Mutta kun asiaa ajattelen, niin minuakin kyllä kiinnostaisi enemmän mielenkiintoisen lajin kurssi kuin näytös.
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Peruskurssimainokset

#220

Viesti joksanen »

Uuden salin näytöstä korostamalla saa myös hyvin viestittyä, että nyt on tosiaan uusi osoite olemassa. Kamalaahan olisi se, jos potentiaalinen uusi harjoittelija löytäisikin itsensä raahustaneena vanhaan harjoitusluolaan, ja sittemmin kyllästyisi koko asetelmaan ja jäisi ensi viikolla kotiin syömään pitsaa.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Peruskurssimainokset

#221

Viesti DeusVult »

injunjack kirjoitti: laitetaanpa kurssi-ilmon tulos. Siis ilmo oli vain netissä muutamalla foorumilla...Ja tulos, "tähän rummunpärinää", tasan 0. :seina:
toimenpiteet:
Vaihdetaan mainostoimistoa, ja potkitaan edellisen mainoksen tekijää nivusiin. :haarukka:

no, ehkä joku mattimyöhänen ....toivossahan on hyvä elää :badgrin:
I feel you, bro. Miekkakekkereihin tuli kokonaista kaksi aloittajaa. Mainos oli parissa paikassa kadun varressa, lisäksi täällä, FB:ssa, pakkotoistossa ja herraparatkoon jopa Suoli24:ssä. Sääli että taloudellinen pakkasraja kulkee mun laskupään mukaan siinä kuuden harjoittelijan kohdalla, joten niitä mattimyöhäisiä odotellessa/kalastellessa... :(
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#222

Viesti Mjölnir »

Meillä ei tehty tämän syksyn kursseista minkäänlaisia julisteita. Yhdessä tapahtumassa jaettiin ihan kökköjä a4 - flyereitä, joissa oli joku kuva ja vähän tekstiä, ei mitään visuaalisuutta, pelkkää asiaa.

Sitten potku.net ja Facebook. Facebookissa tapahtumat ja seuran sivujen statuspäivitystä rasittavuuteen saakka.

Tällä kylässä ja lähialueella maine on jo paras mainos.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#223

Viesti Mjölnir »

Tässä on meidän kurssi-ilmoituksia lähiajoilta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Gilmore
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1041
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Vantaa

Peruskurssimainokset

#224

Viesti Gilmore »

DeusVult kirjoitti:
injunjack kirjoitti: laitetaanpa kurssi-ilmon tulos. Siis ilmo oli vain netissä muutamalla foorumilla...Ja tulos, "tähän rummunpärinää", tasan 0. :seina:
toimenpiteet:
Vaihdetaan mainostoimistoa, ja potkitaan edellisen mainoksen tekijää nivusiin. :haarukka:

no, ehkä joku mattimyöhänen ....toivossahan on hyvä elää :badgrin:
I feel you, bro. Miekkakekkereihin tuli kokonaista kaksi aloittajaa. Mainos oli parissa paikassa kadun varressa, lisäksi täällä, FB:ssa, pakkotoistossa ja herraparatkoon jopa Suoli24:ssä. Sääli että taloudellinen pakkasraja kulkee mun laskupään mukaan siinä kuuden harjoittelijan kohdalla, joten niitä mattimyöhäisiä odotellessa/kalastellessa... :(
Missä teidän treensali on?
"Olemme raatajia, emme nautiskelijoita. Kestämme, paiskomme ikiaikaisia tappovälineitä, emme me pompi ja loiki kepeästi kuin länsinaapurimme." - Tuomas Kyrö.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#225

Viesti Andy »

injunjack kirjoitti: laitetaanpa kurssi-ilmon tulos. Siis ilmo oli vain netissä muutamalla foorumilla...Ja tulos, "tähän rummunpärinää", tasan 0. :seina:
No se ei varmaan ole mikään ihme: http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=18909" onclick="window.open(this.href);return false;

Siis oikeesti.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 47 kurkkijaa