Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Krav Maga

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 18955
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Krav Maga

#586

Viesti Andy »

FEKM Krav Magan pääguru Richard Douieb naputtelee varjoa. On se ainakin ihan hyvässä kunnossa 57-vuotiaaksi.

[youtube][/youtube]
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
eskojou
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Syyskuu 2013
Paikkakunta: Hämeenlinna

Krav Maga

#587

Viesti eskojou »

Olisko ketään hämeenlinnalaisia jotka on tuota heraclesin krav magaa puusepänkadulla käynyt treeneemassa? Oon keskiviikkona menossa alkeiskursslle. Haluaisin tietää jonku treenaajan mielipiteen seurasta. Samalla olis hyvä jos joku osais vastata että paljonko treenejä kertyy viikkoon peruskurssin jälkeen? liiton sivuilta löytyi seura ja yhteystiedoissa luki treenien olevan tuomelan koululla 2 kertaa viikossa. Ei malttaisi odottaa noita tietoja. Lajista on tullu katottua kaikki mahdolliset videot mitä löytäny:)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#588

Viesti T-T »

eskojou kirjoitti: Olisko ketään hämeenlinnalaisia jotka on tuota heraclesin krav magaa puusepänkadulla käynyt treeneemassa? Oon keskiviikkona menossa alkeiskursslle. Haluaisin tietää jonku treenaajan mielipiteen seurasta. Samalla olis hyvä jos joku osais vastata että paljonko treenejä kertyy viikkoon peruskurssin jälkeen? liiton sivuilta löytyi seura ja yhteystiedoissa luki treenien olevan tuomelan koululla 2 kertaa viikossa. Ei malttaisi odottaa noita tietoja. Lajista on tullu katottua kaikki mahdolliset videot mitä löytäny:)
Suomesta saat huonoa Magaa etsiä todennäköisesti aikas kauan, eikä siltikään löytyisi :D
Se on kai vieläkin Riihimäen "sivuhaara" toi Hämeenlinnan Maga, elikä reenikertoja tulisi useasti jos jaksat vähän reissata.

Ja Valkeakoskellekaan ei ole pitkä matka.
Saattaisi olla aina sillöin tällöin hyvästä käydä sielläkin pyörähtelemässä.

Reenien lisäksi voi hyvin tehdä jopa yksin magatyylisiä säkkiharjotteita yms.
esim.

" onclick="window.open(this.href);return false;


ps. Tuskin se vetäjä puhelimen välityksellä lyö karatella niskaan, jos soittaisit hänelle.
Kyllä ne Israelin erikoisjoukkojenkin miehet uskaltavat olla yhteydessä kouluttajiinsa :D
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#589

Viesti T-T »

eskojou kirjoitti: Olisko ketään hämeenlinnalaisia jotka on tuota heraclesin krav magaa puusepänkadulla käynyt treeneemassa? Oon keskiviikkona menossa alkeiskursslle. Haluaisin tietää jonku treenaajan mielipiteen seurasta. Samalla olis hyvä jos joku osais vastata että paljonko treenejä kertyy viikkoon peruskurssin jälkeen? liiton sivuilta löytyi seura ja yhteystiedoissa luki treenien olevan tuomelan koululla 2 kertaa viikossa. Ei malttaisi odottaa noita tietoja. Lajista on tullu katottua kaikki mahdolliset videot mitä löytäny:)
Suomesta saat huonoa Magaa etsiä todennäköisesti aikas kauan, eikä siltikään löytyisi :D
Se on kai vieläkin Riihimäen "sivuhaara" toi Hämeenlinnan Maga, elikä reenikertoja tulisi useasti jos jaksat vähän reissata.

Ja Valkeakoskellekaan ei ole pitkä matka.
Saattaisi olla aina sillöin tällöin hyvästä käydä sielläkin pyörähtelemässä.

Reenien lisäksi voi hyvin tehdä jopa yksin magatyylisiä säkkiharjotteita yms.
esim.

" onclick="window.open(this.href);return false;


ps. Tuskin se vetäjä puhelimen välityksellä lyö karatella niskaan, jos soittaisit hänelle.
Kyllä ne Israelin erikoisjoukkojenkin miehet uskaltavat olla yhteydessä kouluttajiinsa :D
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#590

Viesti Mjölnir »

eskojou kirjoitti: Olisko ketään hämeenlinnalaisia jotka on tuota heraclesin krav magaa puusepänkadulla käynyt treeneemassa? Oon keskiviikkona menossa alkeiskursslle. Haluaisin tietää jonku treenaajan mielipiteen seurasta. Samalla olis hyvä jos joku osais vastata että paljonko treenejä kertyy viikkoon peruskurssin jälkeen? liiton sivuilta löytyi seura ja yhteystiedoissa luki treenien olevan tuomelan koululla 2 kertaa viikossa. Ei malttaisi odottaa noita tietoja. Lajista on tullu katottua kaikki mahdolliset videot mitä löytäny:)
Sinne vaan testaamaan. Meidän kasvatteja siellä hommaa vetää, ja tosiaan, Valkeakoskella ja Riihimäellä voi myös vierailla, jos tuntuu, ettei treeniajat Hämeenlinnassa riitä. Kimppakyytejä on perinteisesti ainakin Koskin suuntaan Hämeenlinnasta tullut.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#591

Viesti Mjölnir »

eskojou kirjoitti: Olisko ketään hämeenlinnalaisia jotka on tuota heraclesin krav magaa puusepänkadulla käynyt treeneemassa? Oon keskiviikkona menossa alkeiskursslle. Haluaisin tietää jonku treenaajan mielipiteen seurasta. Samalla olis hyvä jos joku osais vastata että paljonko treenejä kertyy viikkoon peruskurssin jälkeen? liiton sivuilta löytyi seura ja yhteystiedoissa luki treenien olevan tuomelan koululla 2 kertaa viikossa. Ei malttaisi odottaa noita tietoja. Lajista on tullu katottua kaikki mahdolliset videot mitä löytäny:)
Sinne vaan testaamaan. Meidän kasvatteja siellä hommaa vetää, ja tosiaan, Valkeakoskella ja Riihimäellä voi myös vierailla, jos tuntuu, ettei treeniajat Hämeenlinnassa riitä. Kimppakyytejä on perinteisesti ainakin Koskin suuntaan Hämeenlinnasta tullut.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
eskojou
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Syyskuu 2013
Paikkakunta: Hämeenlinna

Krav Maga

#592

Viesti eskojou »

Kiitoksia vastauksista. Otanpa selvää noista kyydeistä kosken ja riihimäen suuntaan. Oon nyt jokusen treenin puusepänkadulla käyny ja vaikuttaa kyl aika laadukkaalta tuo opetus.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#593

Viesti Mjölnir »

hyvä juttu. 22.11 meillä on iltaseminaari, johon tulee briteistä vetäjä. Kerätkää tawastiasta porukka ja tulkaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Krav Maga

#594

Viesti L.K. »

Mites muuten tuo nyt menee, onko tuo Krav Maga Global eri puulaaki kuin Krav Maga Network?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#595

Viesti Mjölnir »

L.K. kirjoitti: Mites muuten tuo nyt menee, onko tuo Krav Maga Global eri puulaaki kuin Krav Maga Network?
On
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Krav Maga

#596

Viesti L.K. »

Ok. Global Yanilovin ja Network..?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#597

Viesti Mjölnir »

L.K. kirjoitti: Ok. Global Yanilovin ja Network..?
En tiedä. Olisikohan joidenkin "riippumattomien" seurojen yhteisö. Siinä on porukkaa Suomesta ja Puolasta, muista en ole kuullu.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Krav Maga

#598

Viesti L.K. »

Okei. Eli valtaosa Suomen seuroista on edelleen Yanilovin alla?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#599

Viesti Mjölnir »

L.K. kirjoitti: Okei. Eli valtaosa Suomen seuroista on edelleen Yanilovin alla?
Joo, näin näyttäisi olevan
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Illu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 119
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Krav Maga

#600

Viesti Illu »

Networkin seurat edustavat ns. Classic Krav Magaa. Me mennään Magan suhteen ajassa vähän taaksepäin, siihen kun tekniikoita oli paljon vähemmän. Me uskotaan että pienemmällä tekniikkamäärällä ja soveltavammalla harjoittelulla saavutetaan itsepuolustuskyky nopeammin, kuin uusien ja erilaisten tekniikoiden treenaamisella. Voidaan ajatella siis, että kyseessä on ehkä yksinkertaistetumpi malli Magasta. Tekniikoita on tasojärjestelmässä n. 60.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa