Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
obmijoy kirjoitti:
ota penkki joka on korkea sun sääriluun puoleen väliin
mulla se olo 26cm + pehmike 3cm näin sain leveän voimanosto-kyykyn syvyydeksi yli 90 asteeta eli lantio piste kävi polvipisteen alapuolella
tulos oli minuutissa 58 toistoa aluksi siinnä vähän ylälakipisteessä vähän kantapäät vauhdista nousi ylös
Eikun syvältä
Mä vedin sata. muutamalla noin 1-2 sekunnin tauolla. En kattonu aikaa.
Jos vetäis 100 ilman taukoja niin olikos se sellainen, johon vois olla hetkeksi tyytyväinen ja lähteä siitä sitten nostaan.
jos siinä ei oo aikaa tahtia ei voi tietää ja siloin 200 vetäminenkin pitäs onnistua rauhallisella tahdilla
no
klo 00:51-00:54 kyykäsin hartianlevysiä syviä voimanostokyykkyjä kädet ristissä niskassa 110 3,5 minuutissa ja pohjalla oli tuo 58t suoritus minuutissa klo 00:31-00:32
85 jälkeen vauhti hidastu silti sinillä ois menyt joku määrä viellä???
obmijoy kirjoitti:
jos siinä ei oo aikaa tahtia ei voi tietää ja siloin 200 vetäminenkin pitäs onnistua rauhallisella tahdilla
no
klo 00:51-00:54 kyykäsin hartianlevysiä syviä voimanostokyykkyjä kädet ristissä niskassa 110 3,5 minuutissa ja pohjalla oli tuo 58t suoritus minuutissa klo 00:31-00:32
85 jälkeen vauhti hidastu silti sinillä ois menyt joku määrä viellä???
jos siinä ei oo aikaa on aika hankala verrata
Koitin pitää mahdollisimman kovaa tahtia...mutta kai tässä pitää luovuttaa kun tuollainen vanha huonokuntoinen äijä vetelee samoja
tässä kyykky jutussa vois olla aihetta ensin hakeutua siihen rauhaliseen ja pysähtymättämään tahtiin malliin
eka kerta se 100 siten 2pv lepoa kyykyistä ja udestaan 20t enemmän ja näin kunes tulee 200 täyteen siten alkaa hakeen nopeutta
30s kyykkyenkalla ja pikku hiljaa lisätä aikaa sinne 1minuuttiin
ps
jalat heitti pelaamasta ei pysty hyppään yhtään saas nähä särkeekö huomenna
tää vanha huonokuntonen juoksi cooperissa 4v siten 2700m ja otaen huomioon etten juokse koskaan
vaan ainoostaa rätykyykkään 2-3 jaksoa vuodessa
" onclick="window.open(this.href);return false;
c 2kpl voimistelurengas compactfit.com tarjouksessa
d voimanostovyö
e vaijeria 5mm 2,5m x2
väkipyörät laitetaan leuanvetotankoon tai oksaan kinni (katkaise veijerista 20cm pätkät)vaijeri lenkeillä jotka puristeaan kiinni noilla b jutskilla
vaijereita on siis kaks niinku väkipyöriäkin
vaijereiden toiseenpäähän tehdään lenkki johon tulee rengas (lenkeillä jotka puristeaan kiinni noilla b jutskilla )
ja vaijeri laitetaan väkipyörän läpi josta se menee lenkeillä voimanostovyöhön
(lenkeillä jotka puristeaan kiinni noilla b jutskilla)
nyt voimanostovyö vyötärölle ja kädet ylös ja renkaista kiinni ja leuanveto 50% painollas ku väkipyörä avittaa ja sihen perään samantien dippi
ja oho muscleups onnistui keltä vaan 10toistoa
itse tein eilen kyseisellä vehkeelä 5kpl ristiriipuntaa
Miksi, kun juutuubissa katselen mitä tahansa, päädyn lopuksi katsomana offroadia? Ihan sama, vaikka katselen jonkun thainyrkkeilymatsin ensin, niin lopulta katson offroadia. Ja yleensä kuorma-autoilla. Justiinsa äsken taas huomasin, että aloin katsoa offroadia.
Onko kyseessä vasta hiipivä hulluus vai jo pidemmälle edennyt?
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
muija sanois tuohon että koska olet poika meillä pojalle ei ollut ihan pienenä yhtään leikki-autoa eikä asetta, niin 3v väänsi dubloista ja legoista ne.
"Marriage is for how long you can hack it, divorce is eternal. " Louis C.K.
Mä varmaan ostan sitten jonkun uozin ja ajelen sillä ihan tohkeissani pitkin maita ja mantuja... Voi voi tätä elämää, en oo koskaan ollut erikoisen kiinnostunut autoista ja nyt sitten tämmöinen risti.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
Niin monta mukavaa asiaa on noistakin kielletty, jos ottaa viskiä
Päädyin muuten taas äsken katsotaam offroadia. Tällä kertaa venäjän miesten ajamana jollain hirveellä 6-vedolla. Voi hitto, että mä olen koukussa siihen. Olen kyllä ajanut maastokuorma-autoilla sitä inttiaikana... Mutta että neljänkympin kriisiin kuuluu tämmöinenkin, siitä ei löytynyt mitään "Miehen sääntökirjasta".
Miten huumorin olemassaoloa voisi selittää evolutiivisesti? Miksi jotkut ovat ikään kuin luonnostaan sutkauttelijoita, kun taas toisille hyvät heitot välähtää vasta kotona mieleen? Nyt seuraa spekulaatiota: ihmisyhteisöissä on aina tarvittu sutkauttelijoita, koska osuva sutkauttelu, johon liittyy ei niin vakava itsensä ottaminen, voi purkaa aggressiota niin yhteisön sisällä kuin yhteisöjen välillä. Ja onhan kontrollialallakin huumorista apua joidenkin tilanteiden laukaisijana. Ehkä joku antroplogi täältä voi valottaa vitsikkyyden ja nokkelan sanavalmiuden merkitystä keräilijä-metsästäjäyhteisöissä. Voisiko olla, että yhtenäisideologian synnyn myötä vitsikkyydenkin merkitys on vähentynyt. Ei taideta Jumalaa tai sen kaltaisia olevntoja kovin monessa kulttuuripiirissä kuvastaa humoristiksi, vai? Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin nationalismi, kommunismi ja muut -ismit ovat itsensä kovin vakavasti ottavia aatesuuntauksia. Liberalismi ehkä jo hyväksyy huumorin osana itsensäilmaisua.
Blondi (en oikeesti) tarvii nyt vähän apua ja täytyy myöntää, etten kehtaa kysyä fb:ssa. Mulla ei oo koneella nettiselaimen lisäksi juuri mitään, ei edes wordia. Nyt tarvisin kuitenkin aika pikaseen ainakin wordin ja powerpointin, koskapa huomisaamuksi täytyy tehdä opiskelujuttuja. Saanko ko. ohjelmat jostain ilmaiseksi? Jos en saa, niin voinko luottaa siihen, että open officen powerpointtia vastaavalla ohjelmistolla tehty esitys aukeaa huomenna seminaaritunneilla ilman ongelmia? Tunnit heti aamusta, joten en ehdi asiaa koululla testailemaankaan.
Lasileuka kirjoitti:
Eiköhän se toimi kaikilla härveleillä jos teet open officen "powerpointista" projektorin.
Sanotko saman erittäin hitaasti. Eli wtf?
Tallennat esityksen .ppt-formaatissa. Ja tekstitiedostot .doc jne.
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills." Treenipäiväkirja