Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Uniketju

#766

Viesti SirSamuel »

Niin onhan nyt varmasti jokainen nähnyt homounia ja taas muutama tuttava naiseni, jotka on vankkumattomia lesboja puhuu siitä että näkevät hetero unia. Molemmilla varmasti herätessä se sama fiilis, että ohhoh olipa filmi!!! Eikä se/ne tarkoittamani unet vaan ollu pelkkiä homounia vaan siihen liityi ikävällä tavalla raiskaus ja ns. väkivalta seksi..ja porukassa tietenkin! Eikö se sanonta mene, että jos yksi saa niin kaikki saa :badgrin: Painajaista yhtä kaikki kumminkin!

Voikohan unia toivoa tai olla toivomatta? Jos esittää toiveen niin käykö niin, että unet ovatkin päinvastaista?
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Uniketju

#767

Viesti kivi »

Uniin voi ainakin vaikuttaa, sen olen itse kokenut. Näin aikoinaan unen jota jäin miettimään, näin seuraavana yönä saman unen hieman kirkkaampana ja pitemmälle. Jäin analysoimaan lisää. Ja taas vähän tarkemmin ja pidemmälle. Muutaman viikon päästä uni oli niin kirkas ja meni niin pitkälle tarinassaan että en enää uskaltanut miettiä kyseistä unta. Ei ollut hirveän kiva uni nimittäin. Siihen asti sitä oli vielä siedettävällä tasolla mutta vaikken tarkkoja yksityiskohtia muista, niin sen tiedän että oli äärimmäisen ahdistava. En sitten tiedä että mitä se uni tarkoitti. Mielenkiintoista siinä oli tosin se, ja syy miksi sitä silloin aloin miettimäänkin, oli se että olin sen nähnyt monta kertaa yhden toisen unen kanssa samna yönä ilman, että ne toisiinsa liittyivät. Monen vuoden ajan pari kertaa vuodessa. Ilmeisesti näin sen sitten tuon parinviikon aikana riittävän pitkälle koska sen jälkeen en ole sitä nähnyt. Jänniä nuo unet.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#768

Viesti Kalle Koskinen »

Näen säännöllisesti unia raunioituneista, rapistuneista tai muuten vaan kaameista rakennuksista. Pari yötä näin kevyesti hienoimmat sellaiset ja parhaimman siitä teki se tajuaminen että olin Innsmouthissa! Ihanata oli <3
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#769

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Näin muuten juhannuksena unen jossa rupesin seurustelemaan jonku räväkän naisen kanssa, ja sitte se anto mulle lahjaksi FAMASin, eli semmosen ranskalaisen rynnäkkökiväärin. Sitte olin ihan raivona sille, että miten mä voin nyt mennä hirvimettälle ku mulla on laiton rynkky kourassa. Riehuin ja tein parhaani loukatakseni tätä naikkosta, ja sitte heräsin.

En tiedä mitä se oma alitajunta yrittää viestiä, ku tollasen unen näyttää jossa käyttäydyn ihan idioottimaisesti :D
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Uniketju

#770

Viesti McKe »

Jaawa kirjoitti: En tiedä mitä se oma alitajunta yrittää viestiä, ku tollasen unen näyttää jossa käyttäydyn ihan idioottimaisesti :D
No niinpä. Naisen kanssa!?! :o
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#771

Viesti flammee »

Jopas oli. Mika heitteli minua koko ajan jääpaloilla ja näkkärin palasilla joten yritin pistää hänet ojennukseen rear naked chokella. Pääsi mokoma irti ja paini paremmin. Sitten kokeilin jalkasaksia ja niillä se menikin nätisti pötkölleen, sitten otin leikkikuristuksen ja sitten halattiin. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#772

Viesti Mika »

flammee kirjoitti: Jopas oli. Mika heitteli minua koko ajan jääpaloilla ja näkkärin palasilla joten yritin pistää hänet ojennukseen rear naked chokella. Pääsi mokoma irti ja paini paremmin. Sitten kokeilin jalkasaksia ja niillä se menikin nätisti pötkölleen, sitten otin leikkikuristuksen ja sitten halattiin. :p
:nauruhammas:

:smt058
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Uniketju

#773

Viesti Aleksi T »

Olipa mielenkiintoinen uni viime yönä. Olin Putinin neuvonantaja nro 1 ja keskustelimme mm. siitä, miten venäläisiä tulisi hämätä parantamalla oloja samaan aikaan, kun valmisteltiin massiivista sotakampanjaa jenkkejä vastaan kiinalaisten avustamana. Muistaakseni totesin jotain kansan tyhmyydestä ja siitä, kuinka ketään ei kiinnosta mikään muu kunhan ruokaa on ja kanavia näkyy tv:ssä tarpeeksi.

Mitäköhän tuostakin pitäisi tulkita? :badgrin: Olen nähnyt vastaavanlaisen unen useampanakin yönä, Putinin tilalla on tosin ollut välillä Stalin.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#774

Viesti bodyguard »

Olipa mielenkiintoinen uni tuossa päivällä. Oli ilmeisesti jotenkin apinoitu 90- luvun puolivälissä tulleesta The Beast tv- elokuvasta. Ainakin joku jättiläiskalmari oli siinä jos ei useampikin. Sitten siinä oltiin vissiin jossain laivassa joka alkoi täyttyä vedellä ja pelkona että ne kalmarit uiskentelee kohta täällä meidän joukossa (jotain Deep blue sea meininkiä siis myös). Myös pari sellaista julkkista kun Gordon Ramsay ja keskilinja olivat tuossa unessa joskaan en ihan muista tarkalleen missä roolissa. Oli aika outo olo kun heräsi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#775

Viesti flammee »

Näin pari yötä sitten unen jossa leijona hyppäs avoimesta ikkunasta sisään kun olin nukkumassa. No hyppäsin sitten toisesta ikkunasta ulos ja laitoin ikkunat kiinni, sitten heräsin ja aina kun nukahdin palasin siihen tilanteeseen että olin kalsarit jalassa Afrikan savannilla ja kämpässäni oli jellona ja pähkäsin että mitä nytten?

Tänä yönä olin lenkillä ja havaitsin että siellä oli leijonat jahtaamassa jotain antilooppia, mutta ne oli siinä mun lenkkireitin varrella, eli ei ollut taaskaan helppoa reittiä kotiin.

Sitten olin jossain kaupungissa, jossa leijonat hyökkäilivät ihmisten kimppuun, linnoittauduttiin sitten johonkin kahvilaan ja kadulla leijonat raateli jengiä, aina välillä yritti jotakuta päästää sisälle kun ei leijonia ollu näkösällä, ja välillä poliisikin yritti niitä listiä, mutta välillä niitä silti tuli aina lisää. Sitten jokin roistokopla tuli sinne kahvilaan, aluksi olin tyytyväinen että kun niillä oli aseita, niin saatiin jotain suojaa leijonia vastaan, mutta sitten ne alkoi käyttäytyyn holtittomasti...

Niin että sitä vaan että tällasena toistuvana teemana tää ei ole kivaa. Ja jumalauta, mä luin vaan yhden kirjan, jossa vain pariin otteeseen mainittiin leijonauhka, eikä se nyt ollut mikään merkittävä teema siinä kirjassa, prkl. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#776

Viesti Mika »

Lakkaa hengailemasta leijonariipusporukoissa... :p
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

Uniketju

#777

Viesti Beorn »

Mika kirjoitti: Lakkaa hengailemasta leijonariipusporukoissa... :p
Jaahas, Mika ehti ensin.
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#778

Viesti Kristian Hyvärinen »

Taisin nähdä viime yönä ensimmäisen Potku-aiheisen uneni; voin olla väärässäkin, mutta nyt ei muistu muita mieleen. Unessa kävelin pitkin märkää, upottavaa suota kohti lapsuuteni leikkipaikkaa (minne ei muuten pääse mitään suota pitkin, unessa logiikka kuitenkin piti), mutta jouduin kääntymään jonkin matkaa tarvottuani takaisin, koska kenkäni eivät pitäneet vettä. Paluumatkalla kävelin jonkinlaisen putken päällä, joka alkoi äkisti hytkyä ja lopulta puhkesi.

Putken sisältä tuli Mika jonkun kaverinsa kanssa, ilmeisen ryvettyneinä ja väsyneinä. He kantoivat kahteen mieheen valtavaa, pressuun käärittyä laatikkoa (en tiedä, miten se putkeen mahtui, eikä se vaikuttanut unessa epäloogiselta). Yritin auttaa heitä, mutta he vakuuttivat, että homma hoituu. Huomautin heille, että laatikko näytti painavalta, ja Mika nyökkäsi, että sitä se on. "Me ollaan sitä monta kilometriä raahattu tuolta kioskilta." Tässä vaiheessa miljöö siirtyi jonkinlaisiin sisätiloihin, missä istuin keittiön lattialla keskustelemassa Aleksi T:n kanssa. Miestä en ole tavannut, mutta unessani hän oli blondi hippi, jonka kognitiivisista kyvyistä vakuutuin välittömästi. Yritin keskustella hänen kanssaan älykkäistä asioista, mutta hän päätyi jatkuvasti vain valittamaan kämppiksistään ja imemään peukaloa hykerrellen ja kierien sikiöasennossa lattialla.

Semmoista. :smt003
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#779

Viesti Mika »

:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Uniketju

#780

Viesti Aleksi T »

brushteeth

Itse olen nähnyt parikin kertaa unen, jossa menen baariin ja siellä törmään Mikaan ja Lasse C:hen. Molemmat ovat ihan ympäripäissään, mutta varoittelevat silti minua juomasta liikaa. :smt003
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa