Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen. Kysy ja kommentoi vapaasti. Saat takuuvarmasti apua.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Jouduin selaamaan Suomalaisuus-ketjua taaksepäin kun en ymmärtänyt mihin Mikan tapatalk-läppä liittyi. Sitten tajusin että se taitaa olla se vastaava automaattinen kuin ennen englanniksi, mutta tolleen leikkisämmin ja "suomeksi".
Pikkujuttu, mutta jos ton on aina pakko näkyä, voiko sitä säätää? Ideoita olisi esim kursiivi tai pienempi teksti. Ehkä jotain viivaa siihen väliin. Nyt ei oikein erotu leipätekstistä.
Tai sitten Mika vain heittää jotain ihme- tapatalkin kokkeiluläppää, joka ei avaudu mulle.
Joo, sitä allekirjoitusta voi muokata ja sen voi asetuksistaan jättää kokonaan pois. Minusta se on aika hyödytön ja vie turhaan tilaa. Sehän on automaagisesti Tapatalkin mainos, vaikka sitä tosiaan voi muokata haluamakseen. Tässä viestissä se nyt silti vielä on... :p
Näyttäisi sille että Symbian Belleen ei tapatalkia saa, tai löysin netistä yhden version mutta ei toimi Nokian E-7 kanssa. Onko jollain parempaa tietoa?
“There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.”
En tiedä onko tämä joku tapatalkin tai foorumisoftan lisäosa, mutta eräällä toisella foorumilla jota siis myös voi lukea tapatalkilla, minulle tulee aina erillinen tapatalk-ilmoitus kun seuraamaani viestiketjuun tulee uusia viestejä. Tuli vaan mieleen, että olisiko tälläiselle ominaisuudelle käyttöä myös täällä?
TimoS kirjoitti:
En tiedä onko tämä joku tapatalkin tai foorumisoftan lisäosa, mutta eräällä toisella foorumilla jota siis myös voi lukea tapatalkilla, minulle tulee aina erillinen tapatalk-ilmoitus kun seuraamaani viestiketjuun tulee uusia viestejä. Tuli vaan mieleen, että olisiko tälläiselle ominaisuudelle käyttöä myös täällä?
No, sinähän sen ihan itse päätät.
Tuo on siis ominaisuus Tapatalkissa.
Yläpalkista More → Settings → Notification (→ Private Message ja Subscribed Topic)
No en minä ollut mitään asetuksia Tapatalkissa laittanut kummallekaan foorumille, mutta tähän mennessä tuolta toiselta on tullut ilmoitukset ja täältä ei, joten kuvittelin sen olevan serveriasetuksissa.
JOS ymmärsin tämän lyhyen keskustelun oikein, Tapatalkista tulee virallinen lisäpalikka (Extension) phpBB 3.1:een. Se olisi mullistava muutos ja nimenomaan parempaan.