Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#736

Viesti Mika »

Potku-tapaamiset ovat rankkoja. Toissayönä näin unta, jossa tappelin isoisäni kanssa. Hän ei kuitenkaan ollut kukaan kolmesta (kaksi biologista, yksi isoisäpuoli) isoisästäni vaan joku ihan tuntematon jarru. Hän oli kuitenkin minua isompi ja melko vahva. Jostakin syystä unesta herättyäni tuli mieleen yksi vanhemman polven kovanaamanäyttelijä, jonka nimeä en nyt muista (sellainen kalju, silmälasipäinen, tiedätte varmaan :D). Uni loppui siihen kun hänen käytyään päälleni heitin hänet lattialle ja hänen maallinen vaelluksensa päättyi siihen. Itse asiassa heräsin puhelimen pirinään, mikä kismittää vieläkin, sillä olisin halunnut nähdä lisää moista jännäunta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#737

Viesti bodyguard »

Näin viimeyönä unta että eräs kaveri kuoli (kai teki itsarin unessa mutta en oo ihan varma koska uni oli niin sekava). Ihan kamala uni, vieläkin on paha olo siitä ja jotenkin hävettää että menin sellaista unta näkemään :x

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#738

Viesti Mika »

En ole koskaan tavannut luupäätä, vaikka tiedänkin toki kuka hän on. Eilen sitten unessa olimme potkulaisten kanssa jossain baarissa, ja jostain syystä luupää jonkinlaisena vitsinä levitti jollakin ihme tavalla suolaa (mitä helvettiä? :D ) ympäri baaria lähinnä ilmateitse, ja minä sitten keräilin sitä suolaa käsin ja suuhuni, jottei kukaan häiriintyisi tästä vähän rankemmasta vitsistä. Sitten tuli niin huono olo kaikesta siitä suolasta, että menin veskiin heittämään kiekkoa. Siellä oli ruuhkaa laidoilla, mutta onneksi Alioppilas vapautti yhden pisuaarin. Siihen sitten tyhjensin mahan. Muistan vielä miettineeni siinä, että "Enpä ole baarissa laatannut sitten teinivuosien." Loppu.

Analysoikaa sitä brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#739

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Joskus sitä vaan näkee unia jotka pärähtää, jää muistiin ja on pakko kirjottaa ylös omiksi tarinoikseen. Huh.

Uni, 26.11.2011

Tabit


Oltiin kaveriporukalla huvipuistolomalla, järvimaisemissa, Suomessa.

Halusin mennä siihen järkyttävän isoon ufolautasia pyörittävään vuoristorataan, mutta ennen sitä päätettiin mennä veneretkelle. Ajoin aivan liian lujaa moottoriveneellä, ja poliisit lähti perään omalla veneellään. En ollu kuitenkaan kännissä tai mitään, panikoin vaan ja pakenin. Poliisit sai kiinni jollain harppuunasysteemillä, hinas meidät viereensä. Päästiin satimesta ku kerroin että mä vaan panikoin, ne muutenki halus pysäyttää meidät muutenvaan tarkastaakseen mitä porukkaa ollaan ja onko vene kunnossa jne. Ei siis ollu edes siitä ylinopeudesta kiinni niinku luultiin.

Takaa-ajo oli kestäny kuitenki sen verran, että oltiin ihan hukassa että missä me ollaan, poliisit vei meidät poliisiaseman satamaan, koska se oli lähempänä ku meidän mökki. Soitettiin sieltä mökin muulle väelle ja ne lähti autolla hakemaan osaa porukasta poliisiasemalta. Mä menin siinä kyydissä, muut vei veneen takas mökille kuhan kattoivat kartasta eka että missä se nyt olikaan.

Mökillä kokoonnuttiin sitte ja oltiin just ajamassa sinne huvipuistoon päin, kun matkalla näky vähä outoja. Jotain hyeenan – tai ehkä enenpi ketun näkösiä villejä koiria, jotka penko jotain heinälatoa ja pihamaata jonku maatalon tontilla. Ei piitattu mitään, ihmeteltiin vain, jatkettiin matkaa. Tuli lisää havaintoja samaisista elukoista ihmisten tonteilla. Pysähdyttiin kusitauolle. Otin kaverin kans puheeksi jutun joka mua jäi vaivaamaan niistä elukoista; yks niistä seiso selvästi kahella jalalla niinku luontevasti, ja sillä oli joku keppi “kädessä.” Kaveri sano nähneensä saman. Yritettiin dismissata koko juttu, että ei se voi olla totta. Kaveri osas myös sanoa että nää elukat on Tabikoiria nimeltään.

Matka jatku, tuli vastaan kaadettu auto, se oli keskellä tietä kyljellään. Viereisestä talosta nousi savu, joku oli tulessa, horisontissa näky myös savua. Nyt alko pelot nousemaan, jokin oli pahasti pielessä, jotain oli tapahtumassa. Mietittiin että voiko se mitenkään olla mahdollista, että tää Tabilaji ois kehittyny kävelemään kahella jalalla, käyttämään “käsin” työkaluja, ja jos näin on, niin mitä muuta ne osaa tehdä – miten paljon niitä on ja miksi täällä. Ne oli kuulemma Aasiasta, Kiinan länsipuolella elävä laji – kaveri ties sanoa, voisko ne olla tullu Venäjän halki tänne Suomeen? Matka jatku, muttei kauaa, kaadettujen autojen rikkoutuneista ikkunoista jääneet lasinsirut puhkas toisen takarenkaan meidän autosta. Ei ollu vararengasta eikä edes työkaluja renkaanvaihtoon. Päätettiin ajaa puhkinaisella kumilla huvipuistoon asti, ei ollu pitkä matka.

Missään ei näkyny muita ihmisiä, mentiin huvipuiston sisäänkäyntirakennukseen, ei sieläkään ketään, muutaku täys kaaos. Koko huvipuisto oli niinku pommin jäljiltä, porukka oli lähteny sieltä kiireellä. Yritettiin soittaa tutuille, mutta ketään ei saanu kiinni, sitte meni puhelinverkko maihin. Ei uskallettu ruveta miettimään että mitä se tarkotti. Me oltiin nyt jumissa, vailla tietoa, vailla kontaktia muualle Suomeen, ja sitte me nähtiin ne.

Huvipuiston aidan toisella puolen, metsästä tuli tusina karvaista hahmoa, kaksin jaloin, keihäät kourissa.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Uniketju

#740

Viesti PDC »

Ja asenne on sitten ollut tämä, tottakai 8-)

[youtube][/youtube]
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#741

Viesti flammee »

Viime yönä näin unta että lapsidemonit kulki ikkunan alta ja niiden helvetillinen nauru sai minut käpertymään sikiöasentoon ja tärisemään kauhusta, sitten halvaannuin puolittain niin että henki ei meinannut kulkea, ei pystynyt kunnolla liikkumaan eikä huutamaan, mitään ääntä ei vaan tullut.

Herätessäni tuosta unesta oli aika epämukava fiilis. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Uniketju

#742

Viesti Puni »

Laitetaas sit ihmeteltäväksi, kun ei muualla osattu selittää :D
Tässäpä unitulkille pähkinä: oltiin treenien jälkeen pienissä porukoissa harjoittelemassa kukin omiaan, kun paikalle tuli tsekin maajoukkue. Tilanne oli muuten melko normaali, mutta he puhuivat suomea. Ainiin, itse olin siis alasti ja muina miehinä koko unen ajan.

Illalla siirryttiin johonkin isoon taloon majoittumaan, mutta minulle ei löytynyt nukkumapaikkaa. Lopulta, kierreltyäni pitkään alasti, istuin sohvalle jo ahtaasti majoittuneen henkilö viereen ja aloin lukemaan kirjaa. Aamulla heräsin siinä vaatteet päällä.
MM-skaboissa oli siis kaksi vastustajaa tsekistä, ensimmäinen ja viimeinen, sen verran itse hahmotin tuosta :>
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#743

Viesti Dojon Jäykin »

Olipas lauantaiaamuna uni. Lyhyt mutta.

Mä olin jotenkin hävinnyt Pirulle jonkun jutun ja se oli tulossa kiksauttamaan mun naistani.
Nainen otti asian aika rennosti, et se on tehtävä mikä on tehtävä...
Kumma kyllä mulla ei ollut aavistustakaan minkä näköinen se belsebuubi on tai mitä mä olin tehnyt.

Kämppä ei muistuttanut omaa asuntoa, siinä oli kaksi makuuhuonetta vierekkäin eteiskäytävän oikealla.
Mä kattelin että päiväpeitot on hyvin ja mun oli tarkoitus olla siellä taaemmassa makkarissa homman ajan.
Mulla oli kyllä vähän ristiriitaiset tunteet, että mitä mä sitten jos sieltä naapurihuoneesta alkaa kuulua liikaa jotain kun se Piru voi olla aika pukki kuitenkin. Ja kauankohan se kestää toimitus.

No, ovikello soi ja mä avaan. Sieltä tulee sisään semmoinen aika metroseksuaali laiha juippi lyhyt blondi tukka pystyssä, tummaa juurikasvua. Aika ruotsalaisittain.
Sen perässä tulee vielä laihempi tummatukkainen, silläkin tukka pystyssä, kalpea kundi pitkässä tummassa trenssissä tai vastaavassa. Kuka sitä nyt sitten viihdyttää. Eihän nyt kahdesta ollut puhetta. Helvetin sidekick.
Ja hetken mulla käy mielessä että noi jannut haukkas nyt liian ison palan, että nyt alkaa läski tummumaan.
Mutta sitten mä ajattelen että toi on kai nyt kuitenkin sitten Pimeyden Ruhtinas. Mä voin jäädä helposti toiseksi. Kavala kun on.

Siihen se uni päättyi. Luulen keston olleen korkeintaa 10 sekuntia.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#744

Viesti bodyguard »

En tiedä mikä on mutta nyt viimeisen muutaman viikon aikana oon nähny melko samantyyppisiä unia ja vielä yleensä muistanut ne seuraavana päivänä melko hyvin. Lisäksi niissä tuntuu esiintyvän muutama vakiohenkilö yöstä toiseen :smt003 Kun tarpeeksi monena yönä sama henkilö esiintyy unissa niin alkaa jo melkein vähä jännittämään :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#745

Viesti bodyguard »

Huhhuh, eräs potkulainen esiintyi eroottisessa unessani viimeyönä, oli vielä jotenkin niin todentuntuinen että vieläkin vähän kuumottaa :oops:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#746

Viesti Mika »

Jaha... :lech:

Näin viime yönä unta, jossa olin jossakin koulussa opiskelemassa. Ilta koitti ja minunhan piti lukea johonkin tenttiin. Menetin malttini (itselleni) ja totesin, että "pipari, mä olen lusimiseni lusinut, en enää jaksa tätä tårta på tårta!"...
Muuta en muista.

Pyydän anteeksi kaikilta niiltä, jotka vielä opiskelevat... brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#747

Viesti bodyguard »

Mika kirjoitti: Jaha... :lech:
haha, jotenkin sattui sopivasti kun tämä uni liittyi saunaan. Ko. potkulainen tuossa pisti vähän aikaa sitten viestiä FB:ssa suunnitelmista loman aloittajaisille ja ensimmäiseksi että voisi sillon käydä vaikka saunassa brushteeth

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Uniketju

#748

Viesti SirSamuel »

Viimeiset kaksi yötä on ollu öitä jolloin olen nukkunut paremmin kuin pitkään aikaan ja unetkin sen mukaisia. Siis ns. järkeviä ja siitä olenkin hyvilläni! Viimeisen kuukauden kun ovat tahtoneet olla linjaa:
-Teurastus ja ihmislihan siirtely. Olin mm. kessuna Dachaun leirillä 40-luvun alkupuolella!
-Seksi mitä kummallisimpien ihmisten kanssa..eikä todellakaan aina mikään kiltti hetero seksi..
-Oman loppunsa näkeminen tai sen suunnittelu. Aamulla aika epätosi olo avata silmät sen parin tunnin hikoilun jälkeen ja huomata, että hengissähän tässä ollaan.
-Matkustelu lentäen. Siis ei flygarilla vaan niinkuin siinä lumiukko piirretyssä. Alkaa huimata aika nopeasti muuten!!!

Siinä jos joku unitutkija haluaa materiaalia niin voin suostua koe-eläimeksi! Se kyllä saa itselleen jonkun ahdistuskohtauksen kun rupeaa noita miettimään... :badgrin:
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#749

Viesti bodyguard »

SirSamuel kirjoitti: -Seksi mitä kummallisimpien ihmisten kanssa..eikä todellakaan aina mikään kiltti hetero seksi..
Kerro toki tarkemmin :lech:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Uniketju

#750

Viesti SirSamuel »

bodyguard kirjoitti:
SirSamuel kirjoitti: -Seksi mitä kummallisimpien ihmisten kanssa..eikä todellakaan aina mikään kiltti hetero seksi..
Kerro toki tarkemmin :lech:
Miten mä arvasin, että joku tähän kohtaan tarttuu! Mutta kun ollaan kumminkin ihan julkisella sivustolla, jolla ei ole sitä K18 suojausta niin jätetään kertomatta. Myös ihan senkin takia, ettei huomenna mun oven takana ole poliisi-mestari Sisu kera riuska otteisten mielisairaanhoitajien viemässä mua kohti Niuvanniemeä..eikä ikinä pois.. :smt119
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa