Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Mikä naurattaa 2

#541

Viesti saarikko »

Beorn kirjoitti: Anonyymit kyynikot!

Joo-os. NAuroin enemmän kuin vähän. Anteeksi nyt vain, mutta vaikka lieneekin todella noloa olla hippi, niin vielä nolompaa on olla kyynikko.

Tai onko se ehkä vain surullista?

Ei ole yhtään surullista. Aina kivasti menee anonyymilla kyynikolla. Kivasti heittää läppää anonyymina aina kyynikko. Siellä anonyymina peukaloita ryhmähalissa pyörittää kyynikko.........
Ja sitten ryhmähali!
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Mikä naurattaa 2

#542

Viesti Vanhakankea »

Teksti ameriikan t-paidassa: "Paddle faster, I still hear banjo music!"
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa 2

#543

Viesti T-T »

Kuva

Ankkanaama
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 6438
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mikä naurattaa 2

#544

Viesti AlexMachine »

T-T kirjoitti: Kuva

Ankkanaama
Hehheheheheh. :D
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#545

Viesti DeusVult »

Kuva

Hieno leffajuliste, nuori komee prinssi rohkea ja sommitelman olennaisena osana miekka dramaattisesti kasvojen edessä...


...ja miekasta täysin väärä ote. :( Ei taida olla kovin kummoinen Army of One tuo heppu.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mikä naurattaa 2

#546

Viesti Kari Aittomäki »

Eikös se miekkatervehdys tehdä noin?
Ja tosta lyö sivulle ja sitte nosteta?
Tosiaan, käsi on väärinpäin..

Mikä mua naurattaa on tuo keskiviikkoinen hiontajuttuni..
Hyvinhän semeni ja kivaa oli mutta enmä oikeesti ole kovinkaan taitava siinähommassa..
Yritin katella tuubista mutten löytäni sopivaa *tuiksmeni-videoo.
Siis se hiomakone on tämmönen:
Kuva

Ja se on aika konstikas käsiteltävä ensialkuun, todentotta.
Pianhan se alkaa totteleen mutta on se aika hysteeristä aluks.
Lopuks tungin koko helevetinkoneen sellaseen pieneen tuulikaappiin/vielä pienempään portaikko-alatilaan ja alotin päristelyn.. ja välillä lähti vehejs kyllä komiasti käsistä.

Minä kiroilin ku satiaisia raapiva merimieslauma ja painin silkalla voimalla sitä koikkelehtijaa haluaamani suuntaan - siinä'missä ois pitäny käyttää taitoa ja herkkyyttä.
- Onii, menemene.. äläprkele puske.. saatanan vatkain nyt menet..

Ja kunse perkele potkas mua nilkkaan, sananmukasesti nostin sen seinälle kuin jonku räkänokan.
- On se nyt perkele..

Riinalikka katteli portaista kokkihattu silkkihiusten suojana ja hengityssuojaimessa.
Ja tirsku.
- Khihihi, tirsk..
Olinkin varmasti koominen näky sen veivaimen kanssa painiessani.

Niin, mä en epäröi riekkaloida Riinannähden, sen on hyvä tottua käsitteleen suututtelijoita.
Ollaan jo juteltu asiasta, siis siitä kuinka mun (ja äitinsä) kiroilu on kovin erilaista kuin yläluokkalaisten.
Mieleni on hyvä, Riinalla on sama virne naamalla kuin meilläki aina tollastenjuttujen yhteydessä.

Nii, sain toki ne ahtaakkipaikat jyrrättyä.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa 2

#547

Viesti Pyrkele »

Höö. Saankos kysyä, miten päin se käsi pitäs tuossa miekassa olla?
Pikkurilli ylhäällä ja peukalo alhaalla?
Ihan siis sillä, että mie en keksi kauhean monta järkevää tapaa piettää miekkaa nyrkkini sisällä, niin että kärki on ylöspäin.
Vai onko itse miekka "väärin päin"?
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#548

Viesti DeusVult »

Kari Aittomäki kirjoitti: Eikös se miekkatervehdys tehdä noin?
Ja tosta lyö sivulle ja sitte nosteta?
Tosiaan, käsi on väärinpäin..
Asento sinänsä ei ole ongelma, vaan se että vaikka käsi on ehkä oikeinpäin, niin miekka on väärinpäin. :) Ja muutenkin ote on täysin väärä... Tuota kuvaa otettaessa ei ilmeisesti kenelläkään ole ollut mitään käsitystä siitä miten tollasta miekkaa käytetään tai edes pidetään kädessä.

Mutta väliäkö tuolla, tuskin on käsitystä kohdeyleisölläkään joten täydestä menee kaikki. :(
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#549

Viesti DeusVult »

Pyrkele kirjoitti: Ihan siis sillä, että mie en keksi kauhean monta järkevää tapaa piettää miekkaa nyrkkini sisällä, niin että kärki on ylöspäin.
Niinpä. Tuollaista miekkaa ei todellakaan kuulu pitää nyrkissä niinkuin vasaraa. Se on pistoase, elikkä etusormen tulisi olla miltei suorana terän lappeella siellä kädensuojuksen alla, ja keskisormen väistin ympäri, kahvan levätessä ikäänkuin viistosti poikittain kämmenen yli.

Lisäksi kuvassa näkyisi rystysten suojana oleva kaari, mikäli miekka ei olisi kuvassa väärin päin.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa 2

#550

Viesti Pyrkele »

Kiitos. Nyt ymmärrän enemmän. Tuon rystyssuojan tuolta sivulta vähän näkeekin ja sen minä melkein huomasinkin. Varsinkin koska se pakottaa pitämään tuota miekkaa "vinossa", eli terä ei ole täysin kohtisuoraan katsojaa päin. Mikä kyllä pilaa tuota vaikutelmaa, minkä tuon olisi tarkoitus antaa. Mutta tuo käden asento oli minulle uusi juttu ja jäi siksi huomaamatta. Järkevää sinänsä.
Huomaiskohan tuollaisen otteen ottaa luonnostaan, jos pitäisi jonku kanssa vähän kalistella?
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa 2

#551

Viesti Pyrkele »

naiseni sanoi, että hän melkein haluaa kattoa Viidakon tähtöset ja sen Matti Nykäsen ohjelman.
Pitäsköhän se pistää vaihtoon?
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Mikä naurattaa 2

#552

Viesti Vanhakankea »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mikä mua naurattaa on tuo keskiviikkoinen hiontajuttuni..
Nii, sain toki ne ahtaakkipaikat jyrrättyä.
Ai perhana, olisit antanut likalle videokameran, tosta olisi voinut tulla youtube-hitti. ;-)

Mä en ole uskaltanut moiseen vielä koskea, juurikin siitä syystä että varmaan sillä menis seinistä lävitse kun sitä vänkäisi voimalla. Vaatinee melko herkkää kengittäjää, mä varmaan rouhisin läpi parketista/laudoista.

Toki mieli tekisi, mutta rouva on aina ollut sitä mieltä, että mitäs jos otettaisiin ammattilaiset. Opi siinä sitten jotain uutta.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Mikä naurattaa 2

#553

Viesti Jukka Suominen »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mikä mua naurattaa on tuo keskiviikkoinen hiontajuttuni..
Hyvinhän semeni ja kivaa oli mutta enmä oikeesti ole kovinkaan taitava siinähommassa..
Yritin katella tuubista mutten löytäni sopivaa *tuiksmeni-videoo.
Siis se hiomakone on tämmönen:
Kuva
Tuli välittömästi mieleen tämä video jonka nyt taas onnistuin löytämään
" onclick="window.open(this.href);return false;
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Mikä naurattaa 2

#554

Viesti saarikko »

Kari Aittomäki kirjoitti: Eikös se miekkatervehdys tehdä noin?
Ja tosta lyö sivulle ja sitte nosteta?
Ei, vaan "suutelemalla ristiä".
Mika Luostarinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1131
Lauteille: Maaliskuu 2009

Mikä naurattaa 2

#555

Viesti Mika Luostarinen »

Vanhakankea kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti: Mikä mua naurattaa on tuo keskiviikkoinen hiontajuttuni..
Nii, sain toki ne ahtaakkipaikat jyrrättyä.
Ai perhana, olisit antanut likalle videokameran, tosta olisi voinut tulla youtube-hitti. ;-)

Mä en ole uskaltanut moiseen vielä koskea, juurikin siitä syystä että varmaan sillä menis seinistä lävitse kun sitä vänkäisi voimalla. Vaatinee melko herkkää kengittäjää, mä varmaan rouhisin läpi parketista/laudoista.

Toki mieli tekisi, mutta rouva on aina ollut sitä mieltä, että mitäs jos otettaisiin ammattilaiset. Opi siinä sitten jotain uutta.
Laikkakoneen liikkumissuunta riippuu siitä, mikä reuna puree eniten kiinni. Eli jos painaa konetta maahan päin, tosi kevyestikin, kone lähtee sivusuuntaan. Jos laikan pyörimissuunta on vaikka myötäpäivään, kone liikkuu oikealle kun laikan takareuna puree. Koneen nostaminen kahvoista taas saa etureunan puremaan ja liikesuunta päinvastainen. Kallistaminen oikealle tai vasemmalle liikuttaa eteen tai taakse.

Todella pieni muutos otevoimassa saa melko nopeita liikkeitä koneeseen. Ainakin teoriassa hienon hiomapaperin käyttö opetteluvaiheessa voisi estää liian syvien monttujen syntymisen. En tiedä onko hyvä idea, en ole hionut lattiaa. Nauhakone ei karkailisi kuten laikkakone, mutta montuntekovaara lienee yhtä suuri jos jää paikoilleen liiaksi aikaa.

Parikymmentä vuotta sitten käytin laikkakonetta lattian puhdistamiseen, eikä kukaan tietenkään neuvonut, että kahvoista painamisella ja erittäin pienellä nostamisella voi hallita liikesuuntaa.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Cakke ja 142 kurkkijaa