Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauska tutustua

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Emil K.
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Turku
Etulaji: BJJ
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate (Yuishinkai, Kyokushin), HEMA, Tang Lang, Hokutoryu, Muay Thai

Hauska tutustua

#61

Viesti Emil K. »

Moi, Alexander Andersson Helsingistä tässä. Olen 61-vuotias valtiotieteiden tohtori Helsingistä ja harrastan matemaattisten ongelmien ratkomista, katutappeluita ja zumbaa. Lapsia ei ole ja tuskin tulee (tai ehkä yksi joskus). Hiukseni ovat kirkkaanpunaiset ja silmäni ovat siniset. Pidän gangstarapista, jazzista ja autotallibläkkäristä, suosikkiartistina nämä kaikki yhdistävä Symphony X.
If trees could scream, would we be so cavalier about cutting them down? We might, if they screamed all the time, for no good reason.
- Jack Handey
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Hauska tutustua

#62

Viesti Disturbed »

Kertakäyttösankari pohjoisesta päivää. On ilo tutustua tähän palstaan ja palstalaisiin, haaveenani on että voimme joku kesä potkia yhdessä toisiamme homoviikinkimusiikin soidessa taustalla, tauoilla voisimme jutella toistemme mielenterveysongelmista, piimän koostumuksesta sekä bulgarialaisista kellosepistä.

Kaipaan entistä elämääni, tekonääni sekä ystäviäni jotka kaikkosivat kun tunnustin vuonna '83 olevani väkivaltainen afrodiitti.


Parhaiten minua kuvaa навсегда только.
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Hauska tutustua

#63

Viesti DeusVult »

Disturbed kirjoitti: yhdessä toisiamme homoviikinkimusiikin soidessa taustalla
Disturbed kirjoitti: Myönnän että oon gladiaattorihomo
Sulla on toi homous aika vahvasti läsnä vissiin kaikessa tekemisessä? brushteeth
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Hauska tutustua

#64

Viesti L.K. »

No mut eiks se ole tunnetusti miesten hommaa ja jos viikingit sekä gladiaattorit ei ole miehistä miehisimpiä niin ketkäs sitten..?;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Hauska tutustua

#65

Viesti Disturbed »

DeusVult kirjoitti:
Disturbed kirjoitti: yhdessä toisiamme homoviikinkimusiikin soidessa taustalla
Disturbed kirjoitti: Myönnän että oon gladiaattorihomo
Sulla on toi homous aika vahvasti läsnä vissiin kaikessa tekemisessä? brushteeth

Niin kauan kun se ei ole ns. arkihomoutta! Olen gladiaattorihomo, teknokikkeli, nördespörde, hifistihomo, asehinuri sekä köyhähomo eli 4chan pellekielellä "poor fag".

Like a Sir.
There is no peace, no release, no cure for this disease
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa