Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2386

Viesti bodyguard »

Onkohan nyt kaikille tullut varmasti selväksi että nuo mainokset ottaa jengiä pattiin? :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Ottaa pattiin!

#2387

Viesti Kyynikko »

Mua v-tuttaa noi mainokset jotka aukee kun tulee Potkusivulle.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#2388

Viesti Jukka Suominen »

Ottaa pattiin kun en ole nähnyt ollenkaan noita mainoksia mistä täällä nyt päristään. Onkohan selaimessani jotain vikaa, vai osaako Chrome ihan itsekseen sensuroida moiset
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2389

Viesti Lasileuka »

Mulle tulee aina viikonloppuisin karvakäsien pitsamainoksia postiluukusta, vaikka ovessa on ei mainoksia adblock. Wat do?
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2390

Viesti Dojon Jäykin »

Lasileuka kirjoitti: Mulle tulee aina viikonloppuisin karvakäsien pitsamainoksia postiluukusta, vaikka ovessa on ei mainoksia adblock. Wat do?
Pitää varmaan palkata pari miestä F-Securelta.





Siis seisomaan siihen ovelle postiluukun eteen.


Tulikettu perkele päästää näköjänsä tuon pomppijan ainakin nyt koko sivun kokoisena esille.
IE:llä vain vähän ylävalintoja peitteli.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2391

Viesti bodyguard »

Lasileuka kirjoitti: Mulle tulee aina viikonloppuisin karvakäsien pitsamainoksia postiluukusta, vaikka ovessa on ei mainoksia adblock. Wat do?
Se varmaan pitäisi kirjottaa turkiksi siihen oveen. Tai piirtää havainnollistava kuva.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Ottaa pattiin!

#2392

Viesti Kuhmu »

Jos päivä on ollut muuten hyvä, niin jo pomppaa nuo v!tun mainokset esiin kun tulee potkuun. Foorumi ei ole enää entisensä. Vaikka noista viedään viestiä mainostajalle, niin kuten tämän ketjun aihe on, niin ottaa pattiin silti noi mainokset. PRRKKKLE!
”You must enjoy this”.
Jaakko Suhonen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 158
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Varsova

Ottaa pattiin!

#2393

Viesti Jaakko Suhonen »

Vaimo nukkui koko yon huonosti skidin kanssa vaikka pyysin herattamaan itseni ja tarjouduin ottamaan aamuyovuoron. Pelkkaa v-ttuilua aamupalalla, jaksoin kuunnella aikani ja sitte sanoin varsin suoraan mita mielta olen rouvan kaytoksesta. Paiva mennyt kivasti mykkakoulussa. Nyt SYVASTI loukattu puolalainen nainen odottaa ilmeisesti anteeksipyyntoa. En varsinaisesti pidattaisi hengitystani. Taa monikulttuurisuus on valilla niin erkeleen hienoa! :D
"it is better to be hated for what you are
than to be loved for something you are not."
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Ottaa pattiin!

#2394

Viesti Kuhmu »

Jaakko Suhonen kirjoitti: Vaimo nukkui koko yon huonosti skidin kanssa vaikka pyysin herattamaan itseni ja tarjouduin ottamaan aamuyovuoron. Pelkkaa v-ttuilua aamupalalla, jaksoin kuunnella aikani ja sitte sanoin varsin suoraan mita mielta olen rouvan kaytoksesta. Paiva mennyt kivasti mykkakoulussa. Nyt SYVASTI loukattu puolalainen nainen odottaa ilmeisesti anteeksipyyntoa. En varsinaisesti pidattaisi hengitystani. Taa monikulttuurisuus on valilla niin erkeleen hienoa! :D
Vaimon olis pitänyt olla hyvillään, kun tarjouduit ottamaan aamuyövuoron. Vaikka ei se taida naisilla siitä olla kiinni. Monesti tuntuisi, että asiat ajetaan ihan vaan siksi tuollaiseen pisteeseen, että saadaan V1ttuilla turhasta aamupalapöydässä. :D
”You must enjoy this”.
Jaakko Suhonen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 158
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Varsova

Ottaa pattiin!

#2395

Viesti Jaakko Suhonen »

Aamen. :smt003
"it is better to be hated for what you are
than to be loved for something you are not."
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#2396

Viesti Kalle Koskinen »

Ihan kuin Suhonen olisi kurkistanut minun elämään, hehe.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2397

Viesti Dojon Jäykin »

Nukkuko se Suhosen vaimo eri sängyssä sen skidin kanssa?
Semmoiseen jos toukka tottuu niin siinä voi mennä sitten samalla kaavalla 2-10 vuotta.
Kannattaa alkaa aktiivisesti heittämään pois mielestä kaikenlainen hempeily,
se on loppu nyt. Siis ¨aviolliset velvollisuudet¨. Säilyy oma mielenrauha.

Isukit tietää mistä mä puhun.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2398

Viesti bodyguard »

Ei tää nyt varsinaisesti jaksa ottaa pattiin senkummemmin mutta miestiskelin vaan tossa miten jännä juttu sitä ihmismieli ja tunteet on. Jos ei tykkää jostakusta niin siitä ei sitten tykkää vaikka kuinka haluaisi ja sitten taas jostakusta tykkää aivan sairaasti vaikkei haluaisi ja sitä tykkäämistä ei vaan voi lopettaa. On se vaikeeta. Ja jännää.

Mutta ottaa mua pattiinkin, selkä on ihan saakelin kipeänä ollu tänään :(

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#2399

Viesti Elina »

Minkä takia pitäisi olla tykkäämättä? :smt003 Sen kyllä ymmärrän, että joskus on vaikeeta, jos ei vaan tykkää jostakin ihmisestä, vaikka ei ole sinällään syytä olla tykkäämättä, ja siitä tykkäämättömyydestä voi tulla ongelmia. :?
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2400

Viesti bodyguard »

Elina kirjoitti: Minkä takia pitäisi olla tykkäämättä? :smt003
Siis tarkotin tässä yhteydessä tykkäämisellä sellasta :heart: tykkäämistä. Ja esim. jos se toinen ei tykkää takas niin siitä kovasti tykkäämisestä ei ole kun murheita sitten itelle.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 58 kurkkijaa