Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#61

Viesti Ronin »

Yhtäkaikki en ole vieläkään löytänyt tukea väitteelle, ettei vampyyreilla olis verta. Legendahan lähti Vladista ja tällä kyllä virtasi veri suonissa, joten voitaisiinko sanoa, että alkuperäisillä vampyyreilla on verta? :?
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#62

Viesti premier »

Näin jotain unta, että jostain syystä ilmottauduin johonkin triadien vapaaottelijatalliin ottelijaksi ja he ensitöikseen kiinnittivät mut Hollantiin johonkin MMA-ammattilaiskutsukilpailuun. Meinas tulla tårta på tårta housuun jo siitä. Onneks ei päästy otteluun asti :lol:
premier
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#63

Viesti fatman »

Alioppilas kirjoitti:
fatman kirjoitti:Ronin, vampyyreilla ei ole verta.
Mihin se vampyyrien imevä veri sitten joutuu?
Sehän on niitten ravintoa! Vampyyrithän ovat kalpeita siksi, kun niillä on alhainen hemoglobiini ja juuri siksi ne skruudaavat blodia. Ja ihan aikuisten oikeasti verihän on erittäin ravintorikasta syötävää/juotavaa.

Ha!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#64

Viesti Vlad Tepes »

Ronin kirjoitti: Yhtäkaikki en ole vieläkään löytänyt tukea väitteelle, ettei vampyyreilla olis verta. Legendahan lähti Vladista ja tällä kyllä virtasi veri suonissa, joten voitaisiinko sanoa, että alkuperäisillä vampyyreilla on verta? :?
Kyllä. Näin on. Ihan aitoa verta minulla on suonissani.

Kyllä kaikilla minun uhreillani virtaa veri suonissa. Jos sitten tuikataan se hirveä keppi sydämeen niin kauhia suihku verta sieltä tulee.

Muistattehan vanhat itä-eurooppalaiset legendat joissa auki kaivetun haudan pohjilla leppuutteli vampyyri pullollaan verta uhreistaan. Me ikään kuin täytymme uhriemme verestä ja käytämme sitä oman epäpyhän olemassaolomme "polttoaineena".

Että silleen pojat. Uskokaa alkuperäistä. :smt106
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#65

Viesti Mika »

Viime yönä näin taas paljon unia, mutta ne jotenkin kaikkosivat aamulla.

Sen muistan että keskilinja oli jotenkin päässyt käsiksi Firelaken käyttäjätietoihin ja oli muuttanut sieltä harrastuksia niin, että siinä seisoi jokin ote Firelaken rikosrekisteristä. Piti sitten nuhdella Jussia ja käskeä pyytämään anteeksi Firelakelta, kun molemmat (kai?) vieläpä ovat Apinoita. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#66

Viesti Alioppilas »

TimoS kirjoitti: No höh, nehän juovat sen, joten se poistuu ihan normaalia kautta, ei suinkaan siirry verenkiertoon ;)
No mutta kaikkihan (jopa ne, jotka eivät tiedä että vampyyreissa on verta) tietävät, että niiden suolisto- ja virtsarakkotoiminnot ovat lakanneet kuolinhetkellä. Vampyyrit eivät myöskään hikoile.
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#67

Viesti Naked »

Alioppilas kirjoitti: No mutta kaikkihan (jopa ne, jotka eivät tiedä että vampyyreissa on verta) tietävät, että niiden suolisto- ja virtsarakkotoiminnot ovat lakanneet kuolinhetkellä. Vampyyrit eivät myöskään hikoile.
Tähän ei voi kuin lainata klassikkoa.
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#68

Viesti Elina »

Näin sitten viime yönä sellaisen unen, että hohhoo.

Pelkään korkeita paikkoja ja olin jostain syystä poistumassa Tampereella (?) sijaitsevasta korkeasta rakennuksesta. Yritin päästä hissiin, mutta kaksi kertaa ovet ehti sulkeutua nenän edestä. Hissin edustalla oli ehkä 1,5 metriä tilaa reunaan, josta oli suora pudotus alas katuun, ei kaidetta. Toinen hissi tuli takaisin ylös ja menin siihen jonkin naisen kanssa, joka oli myös odottamassa hissiä. Puolessa välissä matkaa alas hissi alkoi heittelehtiä ja yhtäkkiä liikkui niin paljon, ettei enää oltu hissikuilussa. Sitten tömähdettiin alas ja kun ovet aukesivat, oltiinkin jätesäkkikasassa jossain satamassa jätelavalla. Siinä sen naisen kanssa ihmeteltiin, että mitä helkkaria, mutta sitten lähdettiin siitä kävelemään ja jossain kohtaa se nainen lähti omia reittejään (unessa muuten "tajusin", että meidän oli kärrätty sinne helikopterilla roikottaen, kun se heilutus oli semmoista).

Pääsin omakotitalolle (tai sitten tapasin omakotitalossa asuvan tytön aikaisemmin, en tarkkaan enää muista), mutta olin sitten talossa keittiössä sisällä ja kyselin, että missähän päin mahdoin olla. Tytön avomies laittoi siinä jotain ruokaa. Järkytyin sitten syvästi, kun kuulin turkulaisia asuinalueiden nimiä. Että hissi viedään hissikuilusta ja pudotetaan Turkuun? Minun piti kyllä ilmoitella Mikalle, että missä olen, niin sai lainaksi sen tytön kännykkään - mutta jostain syystä numero nelonen muuttui aina nollaksi niin en saanut mitenkään hommaa toimimaan. Se tyttö meni siitä sitten johonkin sinne taloon ja joku mies koputti ovelle. Olin itse vähän sivummalla niin, ettei minua siitä ovelta nähnyt. Kuulin, kun se mies kysyi jotain, että onko tämä sen ja sen talo. Kun sen tytön avomies vastasi, että on, niin mies tuli hiljaa sisälle ja näin kuinka se otti keittiöstä veitsen ja lähti siihen suuntaan, minne se tyttö meni aiemmin. Tiesin jostain, että minua oltiin etsimässä ja lähdin takaovesta pinkomaan niin nopeasti kuin pystyin.

Juoksin talon viertä ja siinä alkoi semmoinen pelto, jonka reunassa oli pensas, jonka alaoksat menivät melkein maata myöten ja tajusin, etten ehdi juoksemaan karkuun niin, ettei minua näy, niin menin sen pensaan alle piiloon. Se mies oli tullutkin perässä, mutta muuttunut valkoiseksi hevoseksi jolla oli oudot lasinsiniset silmät (luulen, että sillä logiikalla, että hevonen saa juoksevan ihmisen helpoiten kiinni...). Hevonen haisteli jälkiä ja alkoi sitten melkein pensaan kohdalla kuopimaan maata hillittömästi. Maan alta paljastui jotain teurasjätteitä ja pässin pääkallo, ja hevonen söi sitten niitä. Yhtäkkiä hevonen muuttui takaisin siksi mieheksi, koska joku naapurin täti huuteli sieltä kauempaa, että mitä siellä tapahtuu. Miehellä oli samanlaiset oudot silmät kuin sillä hevosellakin. Sitten se mies lähti.

(tässä vaiheessa tuli katko, kun en muista mitä tapahtui)
Seuraava pätkä oli sitten kun tilanne oli jotenkin rauhottunut ja olin jossain talossa piileskelemässä. Menin hissiin (!) ja yritin päästä ekaan kerrokseen. Hissi vei minut koko ajan ihan vääriin kerroksiin, ylös ja alas. Sitten päädyin kerrokseen, joka näytti ihan parkkihallilta. Aattelin, että parkkihalli kelpaa kyllä, kun sieltä pääsee ulos ja hyppäsin pois hissistä lattialle, joka näytti öljyiseltä - hissin ovet meni heti kiinni. Kävelin sisemmälle ja huomasin, että se ei ollutkaan parkkihalli vaan korkea tila, joka näytti yhtäaikaa kirkolta ja vankilalta. Seinät oli semmoista ruostekukintoa :D Jossain nurkassa oli jotain luitakin. Ajattelin siinä sitten, että voi perhana...ja koitin katsella, saisko ikkunoita rikki - siitä ei tuntunut olevan mitään hyötyä, koskapa oltiinkin jossain 8 kerroksessa. Siellä oli sitten jotain ihmisiä, jotka olivat loukussa ja joiden kanssa juttelin, mutten enää muista tuosta enempää...Jotenkin sieltä poiskin päästiin, koskapa seuraavaksi olin kiivaasti pakenemassa sieltä asunnosta, koska tiesin, että niitä lasisinikiiluvasilmäisiä kavereita oli tulossa lisää.

Jotenkin sitten kävi ilmi, että kaikki liittyi jotenkin helvettiin. Noh, sitten piti lähteä helvetissä käymään. Ja sinne pääsi kätevästi - milläpä muullakaan kuin - hissillä (!). Laskeuduimme siis helvettiin, jossa päästiin suoraan pirun pakeille (yksi kaveri seurueesta - oli siis siellä ns. parkkihallissa - tosin harhautui matkalla ja joutui huoneeseen, jossa hajosi kaiken tuntien erilaisiksi pikkueläimiksi, joita isompi eläin jahtasi, kunnes sitten pääsi pois ja muuttui takaisin itseksensä). Piru oli keski-ikäinen, vaalea nainen, jolla oli siistit vaatteet ja vaaleasävyinen olohuone! Siinä sitten sovittiin, että minua ei saa enää jahdata ja homma oli ohi. Lähdettiin pois sieltä ja tultiin maanpinnalle jollain talvisella torilla, jolla oli bussilastillinen turisteja ihmettelemässä. Siinäpä se. :lol:

Taidanpa vältellä hissejä tästä lähtien...
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#69

Viesti Keiju »

Elina kirjoitti: Menin hissiin (!) ja yritin päästä ekaan kerrokseen. Hissi vei minut koko ajan ihan vääriin kerroksiin, ylös ja alas.
Hissiunet ovat yleensä kamalia minulla. Ne ovat juuri tuollaisia, että hissi ei pysähdy siellä minne haluan ja yleensä ylöspäin mennessä. Kerrosten numerot vain vilahtelevat ohi ja saattaa pysähtyä jossain 69. kerroksessa, se on järkky tunne....

Hissi symboloi tulkinnan mukaan uraan, työhön, yrityksiin liittyviä pelkoja. :roll: Ylöspäin menevä hissi voi tarkoittaa, että piilotajunnasta nousee jotain tietoiseen mieleen.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#70

Viesti Elina »

Iiiik...

Mutta entäpä kun hissillä menee helvettiin? :lol: Minä en yleensä edes näe mitään helvettiunia. Ja miksi niillä oli semmoiset oudot silmätkin? Hyih.

Tuo hissijuttu tuli kyllä varmaan siitä kun eilen illalla katsottiin semmoinen leffa kuin I love Huckabees ja siinä oli lopussa semmoinen kohta, jossa kaksi päähenkilöä ajeli hissillä ylös ja alas. 8)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#71

Viesti Keiju »

Elina, oletko tehnyt työhösi liittyen jotain "rötöksen" tapaista? Tulenloimuinen helvetti paholaisineen kertoo, että unennäkijä on sananmukaisesti tuominnut itsensä helvettiin, niin vakavaksi hän rikkomuksensa kokee.... :lol: Paitsi, jos siellä ei ollut tulta, niin helvetti voi kertoa myös viettielämän torjunnasta tai lapsuudessa elettyjen kauhujen heijastumasta nykyhetkeen.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#72

Viesti Mika »

Keiju kirjoitti: Paitsi, jos siellä ei ollut tulta, niin helvetti voi kertoa myös viettielämän torjunnasta tai lapsuudessa elettyjen kauhujen heijastumasta nykyhetkeen.
:smt081


Ensin horrorskoopit, sitten tarot-kortit, nyt unien tulkinta...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#73

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Ensin horrorskoopit, sitten tarot-kortit, nyt unien tulkinta...
Aivan! Minä en edes viitsi enää kommentoida pilkallisesti noita :roll: :badgrin:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#74

Viesti Elina »

Ei siellä helvetissä tulta ollut - se oli semmoinen iso kartano, jossa oli vaaleanvihreä- ja vaaleankeltasävyisiä huoneita. :?

Voipi olla vaan, että olen katsonut liikaa elokuvia :lol:
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#75

Viesti Keiju »

Mika kirjoitti: Ensin horrorskoopit, sitten tarot-kortit, nyt unien tulkinta...
Ei vaan Tarotit ovat uusin villitykseni. Astrologiakin on täyttä hölynpölyä (vaikka ei oikeasti ole :D )Tarotteihin verrattuna...
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa