Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Klippejä
Valvoja: Valvoja
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Klippejä
Tällä sedällä on nippu videoita. Sisältö on ainakin osassa mitä on, mutta aivan hervottoman hauskoja videot on, koska kaveri selittää varsin tohkeissaan ja heittelee melkoisia juttuja sekaan.
Lisää videoita löytyy sivupalkista, ainakin 30 näyttäis olevan. Jokainen on katsomisen arvoinen kyllä.
[youtube][/youtube]
Lisää videoita löytyy sivupalkista, ainakin 30 näyttäis olevan. Jokainen on katsomisen arvoinen kyllä.
[youtube][/youtube]
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2011
Klippejä
Mä olen ollut master Wong fani jo vähän aikaa!!L.K. kirjoitti: Tällä sedällä on nippu videoita. Sisältö on ainakin osassa mitä on, mutta aivan hervottoman hauskoja videot on, koska kaveri selittää varsin tohkeissaan ja heittelee melkoisia juttuja sekaan.
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Klippejä
Parasta Master Wongia vähään aikaan . Hyvässä vauhdissa tässä videossa:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Klippejä
[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- kylkeenpotkija
- Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
- Sivulajit: Okinawalainen kobudo
- Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)
Klippejä
Ron van Clieffin vanhempia matseja. Rajut säännöt tuossa turnauksessa.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi
"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
http://www.seibukanlahti.fi
"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
-
- etupotkija
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Klippejä
ATA on jenkeissä vahvasti bullshidon maineessa, mutta aika kivasti tuo on ainakin saanut opetettua sivupotkun lapsille.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- etupotkija
Klippejä
Anti-grappling on so last season. Anti-boxing on päivän sana.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Antti Sariola
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2009
Klippejä
Totta, aika kivan sivupotkun. Tuolla treenillä jää junnarille päähän ehkä väärä kuva koko potkusta. Vanhempana vaikea saada sitä työntäväksi potkuksi muokattua enää. Voin kuvitella, että nämä samat junnut kun tekee tuon potkun lähtien takajalalla niin se näyttää enemmän hassulta kiertopotkulta.Andy kirjoitti: ATA on jenkeissä vahvasti bullshidon maineessa, mutta aika kivasti tuo on ainakin saanut opetettua sivupotkun lapsille.
Toisaalta taas, tuo osa treenistä oli jäänyt videolle. Ehkä lopputreeni oli erilainen.
-
- polveenpotkija
Klippejä
Pakko tykätä tuosta kohdasta, kun pahis heittää "Bruce Lee" -moodin päälle ja Chuck on vaan: "Tää on nii nähty, kaveri".diesel 64 kirjoitti: Tässä on kyllä saatu ilmeet ja äänet kohilleen!
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
Klippejä
Minun käsittääksnei ATA-taekwondo-ottelussa ei tarvitsekaan saada valtavaa työntövoimaa sivupotkuun. Riittää kun sillä koskettaa vastustajaa, niin saa pisteen, ainakin mitä olen ATA-otteluita katsonut. Tuossa on esim. videota ATA:n MM-finaalista:
[youtube][/youtube]
En oikein hallitse tuommoista jalka ilmassa hyppimistyyliä, mutta käsittääkseni siinä tukilihaksisto on hyvin oleellisessa roolissa ja nuo lasten tekemät harjoitteet vaikuttavat ihan järkeviltä.
[youtube][/youtube]
En oikein hallitse tuommoista jalka ilmassa hyppimistyyliä, mutta käsittääkseni siinä tukilihaksisto on hyvin oleellisessa roolissa ja nuo lasten tekemät harjoitteet vaikuttavat ihan järkeviltä.
Antti Sariola
-
- polveenpotkija
Klippejä
Niin no.. Videot kilpaotteluista ei välttämättä kerro muuta kuin miten ottelijat onnistuvat käyttämään tekniikoitaan niiden sääntöjen puitteissa.Andy kirjoitti: Minun käsittääksnei ATA-taekwondo-ottelussa ei tarvitsekaan saada valtavaa työntövoimaa sivupotkuun. Riittää kun sillä koskettaa vastustajaa, niin saa pisteen, ainakin mitä olen ATA-otteluita katsonut. Tuossa on esim. videota ATA:n MM-finaalista:
Itse potkun perustekninen idea (ja miten se esimerkiksi liikesarjoissa tehdään) voi olla ihan eri, kuin mitä kilpaottelija luulee sen olevan. En tiedä edes tarkalleen mitä tuo American Taekwondo Association-touhu on, joten en lähde sanomaan puolesta tai vastaan. Tämän pointti oli siis se, että nuo tuubivideot ei välttämättä edusta lajiaan/liittoaan oikein.
Suurin osa taekwondo/karate/ninjutsu/insertmartialart -aiheisista ameriikan mantereen youtubevideoista on melko harhaanjohtavaa.
Kaikenlainen liikunta toki kehittää hyvinvointia.
-
- etupotkija
Klippejä
Jos jollain tekniikalla voittaa lajissa maailmanmestaruuden, niin eiköhän se tekniikka ole sitten riittävän hyvin hallussa. Jos joku muu tietää paremmin, niin herää kysymys, miksi hän ei ole maailmanmestari?
Antti Sariola
Seuraajat
Aleksi T • Andy • Clancy B. • Eizei • JanneKoo • Joni Samanen • JRon • Paul • pingpong • qing • sanppa75 • sikajudoka • sinappi • Sitav Abdullah • TimoS • zzkettu