Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jemi

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#1

Viesti Jemi »

Juu heippa, mä olen 20-vuotias nainen ja harrastan judoa :) En enää tarkasti muista milloin aloitin, mutta varmaan noin kymmenisen vuotta sitten. 2010 joulukuussa meille syntyi vauva, joten siinä sitten oli taukoa treenaamisesta. Raskausaikana kävin vielä ihan loppuvaiheessa aika pitkillä kävelylenkeillä mutta en oikein muuta sitten tehnyt. Vauvan syntymän jälkeen jostain tammikuusta asti kävin enemmän tai vähemmän säännöllisesti (toisin sanoen silloin tällöin) harkoissa ja kävelylenkeillä tietenkin vaunujen kanssa. Kesällä aloitin sitten uudestaan "kunnolla" treenaamisen. Meillä tosin on vain kaksi kertaa viikossa puolentoista tunnin treenit, joskus harvoin myös viikonloppuisin.

Judon lisäksi käyn lenkkeilemässä ja pyöräilemässä. Kuntosaleista en kyllä kovin paljoa voi sanoa tykkääväni, eikä aina ole aikaakaan käydä, mutta kotona yritän ihan tavallisia lihaskuntoliikkeitä tehdä joko ilman painoa tai kahvakuulan kanssa. Haluaisin parantaa kuntoa ja tekniikoita, ehkä sitä ensi vuonna saisi aikaiseksi mentyä SM-kisoihin vihdoin ja viimein. Ensi kuun lopussa on yhdet pienemmät kisat, mutta niitäkin varten haluaisin pudottaa painoa muutaman kilon vielä, että pääsen alempaan sarjaan.

Voi, en mä tiedä mitä muuta itsestäni kertoisin, eiköhän tämä riitä, saa kysyä jos on kysyttävää ja muutenkin kommentoida ja antaa vinkkejä :)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jemi

#2

Viesti Mika »

:tervetuloa:

Ja onnea perheenlisäyksestä! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Jemi

#3

Viesti Elina »

Tervetulloo!
Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#4

Viesti Jemi »

Kiitos kiitos :)

Jaa tää aloittaminen on aina joka asiassa vaikeinta, no, aloitetaan kuitenkin tästä päivästä eli 13.10.2011 ja judotreenit 1,5h. Tämän päivän treenit oli enemmänkin sellaista kuntoon keskittyvää, lihaskuntoliikkeitä reilusti, juoksemista, hyppimistä, ukemeja ja lempiheittoja. Loppuun vielä kerrankin kunnon venyttelyt, mä olen hirmulaiska tekemään niitä kotona vaikka pitäisi, siks oonkin yhtä notkea kuin näkkileipä ;) Pitäisi ottaa tavaksi (kuten olen tässä viime päivinä viikkoina kuukausina suunnitellut), että iltaisin tv:tä katsellessa venyttelisi kunnolla. Mä aina jossain välissä illalla katson salkkarit jos ehdin, joten siinä olisi puolisen tuntia tehokasta venymisaikaa.

Toivottavasti viikonloppuna saan taas jotain järkevää aikaiseksi, että voin kirjoitella tänne :) Venyttelyvinkkejä otetaan mielellään vastaan! Ja kertokaa ihmeessä jos mä töppäilen jotain täällä joko kirjoituksissa tai mun treenaamisissani :D
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jemi

#5

Viesti JanneM »

Kerro vielä missä seurassa treenaat.
Judo on hieno laji. Olis mukavaa jos itselläkin olis aikaa vielä treenata judoa.

OSSSSS
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#6

Viesti Jemi »

Pietarsaaren Enbukan. Joo on se hyvä laji :) Me vaan tarvittais isompi sali, eikä oikein saada mistään..
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jemi

#7

Viesti JanneM »

Mä kerran Jyväskylässä leirillä paininkin ne wazaa yhden pietarsaarelaisen mustan vyön kanssa.
Olin sillon vielä kelta vöinen judossa, mutta ne wazassa laitettiin ylempien sakkiin kun oon treenaillut tuota brasilian judoa eli jiu-jitsua.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Jemi

#8

Viesti Sisu »

Jee, lisaa tuoreita Potku-aiteja! :) Tervetulloo, jos muiden vast' ikaan mukuloiden pyorayttaneiden paivakirjoja kiinnostaa lukea niin meikalainen ja Porky ainakin ollaan samassa veneessa.
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Jemi

#9

Viesti obmijoy »

tässä on aika hyvät periaatteet rentoon ja pitkään telkunkatsonta venyttelyyn

http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... 70#p621728" onclick="window.open(this.href);return false;

googletas siten ku ehit BRtoys V Smile 2-7vuotiaille lautaversio hyvä muksu voi köllötellä masunpäälla sitten isompana ja pelata jos ite katsot tv:tä

http://www.google.fi/search?q=v smile&i ... fi___FI433" onclick="window.open(this.href);return false;

ja ekapeli 5-7vuotiaille ilmainen netissä eskarilla aloittaen

http://www.google.fi/search?q=v smile&i ... 60&bih=611" onclick="window.open(this.href);return false;


muksus on niin pieni etä ei viellä aika mutta älä unhoita näitä linkkejä

tsemppiä
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Jemi

#10

Viesti PDC »

Varmaan eka ihminen Jeppiksestä jonka oon täällä nähnyt :D

Tervetuloa!
Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#11

Viesti Jemi »

JanneM, muistakko yhtään minkä niminen? :)

Sisu, voi kiva, pitääpä käydä lueskelemassa ! :)

obmijoy, kiitti linkkivinkeistä :)

PCD, aijaa :D Sä näköjään Kokkolasta, mä käyn siellä koulua :)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jemi

#12

Viesti JanneM »

En muista nimeä. Mulla on maailman huonoin nimimuisti. Hädintuskin omani muistan. :D

Semmonen muistaakseni tummahiuksinen (voi olla ettei olltukaan tummat hiukset) hoikka sälli. max 75-80kg.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#13

Viesti Jemi »

Okei, meiän seurassa on ehkä kolme joilla on ollu useamman vuoden musta vyö ja jotka on harjotelleet viime vuosinakin :)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Jemi

#14

Viesti JanneM »

Jemi kirjoitti: Okei, meiän seurassa on ehkä kolme joilla on ollu useamman vuoden musta vyö ja jotka on harjotelleet viime vuosinakin :)
Semmonen varmaan kolmen kympin huitteilla oleva jannu.
En tosiaankaan muista kovin tarkkaan. Leirikin oli joskus 2008 tai 2009.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Jemi
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 17
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Pietarsaari

Jemi

#15

Viesti Jemi »

Ahaa... Voi olla että tiedän sit ketä tarkotat :) Aika pitkä tyyppi?

Tänään elikkäs 14.10.2011 en oo tehnyt hirveesti mitään, pitää antaa lihastenkin levätä välillä kun oon nyt kolmena päivänä peräkkäin (juu ei vissiin kannattais) tehny sen verran vatsoja yms että on lihakset vähän kipeenä. Hyötyliikuntaa on kyllä tullut harrastettua tuon pienen ikiliikkujan perässä juostessa ja käytiinpä pari kertaa jonkinlaisella lyhyellä kävelylenkilläkin. Nyt on illan ohjelmassa vielä jonkin verran siivousta kunhan saan takaliston ylös sohvalta :D

Meillä kun ei viikonloppuna ole treenejä, niin ajattelin kysäistä ensi viikolla, onko kukaan treenikaveri kiinnostunut randoritreeneistä viikonloppuisin... Pelkkää randoria siis vaan niin kauan kuin jaksaa :) Ite tykkään hirmusesti sellasesta. Voispa myös pitkästä aikaa ehdottaa josko pidettäisiin jotkut pienet "kisat" ihan vaan seuran porukan kesken.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 48 kurkkijaa