Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#1

Viesti Paha Kani »

Arvon kamppailuyhteisö.
On tullut aika jakaa tietoa, josta on vaiettu. Nyt tietoa ei enää jaeta dobermannin kanssa sturm-autosta, vaan käytössä on toiset keinot. Omia miehiä ja tunnuksia käytetään myös.
Olkaa hyvät, kiitos ja anteeksi.
Nevör surrendör.[/linkki]
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#2

Viesti Clancy B. »

Paha Kani kirjoitti: Arvon kamppailuyhteisö.
On tullut aika jakaa tietoa, josta on vaiettu. Nyt tietoa ei enää jaeta dobermannin kanssa sturm-autosta, vaan käytössä on toiset keinot. Omia miehiä ja tunnuksia käytetään myös.
Olkaa hyvät, kiitos ja anteeksi.
Nevör surrendör.[/linkki]
Tämä on kovempaa kuin korkeajännitys, HIMMEL! Aaaaaaaaaaarrgghhhh!
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#3

Viesti Kyynikko »

Paha Kani kirjoitti: Arvon kamppailuyhteisö.
On tullut aika jakaa tietoa, josta on vaiettu. Nyt tietoa ei enää jaeta dobermannin kanssa sturm-autosta, vaan käytössä on toiset keinot. Omia miehiä ja tunnuksia käytetään myös.
Olkaa hyvät, kiitos ja anteeksi.
Nevör surrendör.[/linkki]
OLEN KUULLUT TÄSTÄ JO!

Final solution training camp on ollut suosittu turvallisuusalan ammattilaistuttavani piirissä jo viikkoja. Securitaksen paikallisvartiointi on nykyään helpompaa kuin koskaan ennen treenin ansiosta.

Joitain (mielestäni tärkeitä) lisätietoja puuttuu.

Kuten judossa pitää aina leikata varpaankynnet ennen treenejä siisteyden ja turvallisuuden vuoksi, on hygienia tälläkin leirillä tärkeää. Leirille tultaessa suihkuun meno on pakollinen, henkilökunta ohjaa mennäänkö oikean vai vasemmanpuoleiseen kylpylärakennukseen..

Huoltopuolen infona mainittakoon kaikille asiakkaille tarkoitetut tilavat kaasu-uunit.
Viimeksi muokannut Kyynikko, elo 26, 2011, 12.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#4

Viesti kivi »

Nopean lukaisun perusteella kenkyóturuyIII-karatejutsulle saattoi tulla ihan varteenotettava haastaja toimivuutta katsottaessa.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#5

Viesti bodyguard »

Ei seetana :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#6

Viesti L.K. »

Totaalirepeäminen. Ei helvetti!!!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Ryokousha
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 106
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Capoeira
Takalajit: Karate, taijutsu, nyrkkeily, pekiti tirsia kali

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#7

Viesti Ryokousha »

Tästä irtosi kyllä varmasti päivän parhaat naurut! :lol:
Janne Nurmela
-----
Some people just need a high five.
In the face.
With a chair.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6410
Lauteille: Lokakuu 2009

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#8

Viesti Ile »

Tosi hyvää juttua jos miettii mikä sopii itelle eikä sen mun mielestä ollu muiden lajien haukkumista lajivertailu sen mä haluisin tietää että jos alottaa comadon niin voiks jatkaa muita lajeja vai sotkeekse se ja onks heti alussa paljon sparria ?
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#9

Viesti MikaM »

Tämä hyvä! Paitsi: lopullinen ratkaisu meni pilalle saman nimisen kirjan myötä, koska se siinä osoittautui rakkaudeksi. Vai onko sekin Pahan Kanin ja Comman-Do:n tie?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#10

Viesti Paha Kani »

Ile kirjoitti: Tosi hyvää juttua jos miettii mikä sopii itelle eikä sen mun mielestä ollu muiden lajien haukkumista lajivertailu sen mä haluisin tietää että jos alottaa comadon niin voiks jatkaa muita lajeja vai sotkeekse se ja onks heti alussa paljon sparria ?
Hei, ja kiitos kysymyksestä.
Muiden lajien harrastamista voi tietysti jatkaa niin kauan kuin terveys antaa myöden. Heti kurssin alussa on usein paljonkin sparria, mutta se vähenee kun loputkin kurssimaksut saadaan perittyä.


Sivustolla oli ongelmia kuvien kanssa. Ongelmat on nyt ratkaistu ja syyllisiä on potkittu munille.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#11

Viesti tmm »

lollero!!!!
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24814
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#12

Viesti Mjölnir »

Paha Kani kirjoitti:
Ile kirjoitti: Tosi hyvää juttua jos miettii mikä sopii itelle eikä sen mun mielestä ollu muiden lajien haukkumista lajivertailu sen mä haluisin tietää että jos alottaa comadon niin voiks jatkaa muita lajeja vai sotkeekse se ja onks heti alussa paljon sparria ?
Hei, ja kiitos kysymyksestä.
Muiden lajien harrastamista voi tietysti jatkaa niin kauan kuin terveys antaa myöden. Heti kurssin alussa on usein paljonkin sparria, mutta se vähenee kun loputkin kurssimaksut saadaan perittyä.


Sivustolla oli ongelmia kuvien kanssa. Ongelmat on nyt ratkaistu ja syyllisiä on potkittu munille.
Saanko honoris causa - Delta Force II -tason, kun opetan Krav Magaa ja Defendoa, ja mulla on maastopuku, sekä olen harjoitellut kännissä?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Teurassika
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 68
Lauteille: Lokakuu 2010

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#13

Viesti Teurassika »

Ei jumaleissön sentään mitä settiä :lol: Ennustan uuden kulttisivuston syntyneen.
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#14

Viesti Clancy B. »

Edelleen kysyn missä on lajivertailussa gaeshido, tuo laji jonka harrastajien pääasiallinen tehtävä on mm. yleisötilaisuuksissa turvata muiden viranomaisten henki?
Lisäksi olen nähnyt näytöksen jossa gaeshido-ninjat laskeutuivat budosalin katolta köysillä, puvut pysyivät yllä maastokuvioiduilla vöillä.

kamppailulajit.net
Ensiapu:

Kun opitaan satuttamaan toista, on myös tärkeää osata antaa ensiapua. Jo peruskurssilta lähtien harrastajille opetetaan ensiapua ja sitä pyritään kertaamaan useita kertoja vuodessa.

Selviytyminen:

Itsepuolustustaidon lisäksi Gaeshido on myös selviytymistaito. Yleensä kesäisin, mutta myös muihin vuodenaikoihin järjestetään maastoleirejä, joissa opetellaan peruserätaitoja, kuten tulentekoa, syötävien kasvien tunnistamista, veden hankkimista jne.

Pähkinänkuoressa:

Gaeshido pyrkii antamaan vastauksen mahdollisimman moneen nykypäivän hätätilanteiseen; pahoinpitely, onnettomuus tai vaikkapa metsään eksyminen.


http://www.diaspora.fi/turku/lajit.html#Gaeshido" onclick="window.open(this.href);return false;
GAESHIDOGaeshido on merimaskulaisen Aki Äijälän kehittämä taistelutaide. Gaeshido on japanin kieltä ja tarkoittaa vastauksen tietä. Judossa ruskean vyön omaava Äijälä koki judon tarjoaman vaihtoehdon yksipuolisena ja alkoi jo varhaisessa vaiheessa opiskella kamppailulajeja käsittelevää kirjallisuutta. Lisäksi hän tutustui ystäviensä kanssa näiden harjoittamiin kamppailulajeihin. Tämän perusteella Äijälä kehitti 1990-luvun alkupuolella gaeshidon. Äijälä katsoo lajinsa edustavan uudistettua shinobi-jutsua. Gaeshido ei Äijälän mukaan ole niinkään tekninen kuin periaatteellinen järjestelmä. Lajiin kuuluu kaikki mahdollinen taistelemiseen liittyvä, iskuista ja potkuista keppeihin ja kuulakärkikyniin, hengitysharjoitteista ja lääkinnästä erätaitoihin. Gaeshidon harrastajat pukeutuvat sisätiloissa mustaan tai valkoiseen harjoitusasuun ja ulkona useimmiten maastopukuun.
Gaeshidon harjoittaminen aloitettiin Naantalissa judoseura Zenjudon gaeshidojaostona vuonna 1992. Toimintaa on sittemmin laajennettu Turkuun, Maskuun, Lietoon ja Raisioon. Harrastajia on noin 180, joista aktiiveja on puolet. Äskettäin perustettiin Gaeshidon-kanin alaisuuteen Suomen Gaeshidoliitto. Liitto ei julkaise omaa lehteä.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Pikkuvinkkejä ammattilaisilta

#15

Viesti bodyguard »

Haha, vieläkö Gaeshido on voimissaan? :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 41 kurkkijaa