Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Metsästys

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#691

Viesti Mjölnir »

Miten on, potkun metsästäjät, tuliko viikonloppuna saalista? Itse en ehtinyt vesilinnustuksen aloitukseen tänä vuonna, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 347
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Metsästys

#692

Viesti MtJ »

Jep, tulihan sitä lampaankääpiä pesuvadillinen ;) Muuten ei löytynyt sorsia, en tosin montaa tuntia ehtinyt päivystääkään, kun piti tehdä töitä.

Tänään ajattelin taas käväistä jossain rannalla vähän päivystämässä. Tuossa on lähellä yksi järvi, johon kiinnostaisi mennä, katsotaan ehdinkö siellä käymään iltalennolla. Ilmeisesti naapurilla on lupa käyttää yhtä venettäkin sieltä rannalta, helpottaa paljon, järven rannat kun on kaislaa täynnä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Metsästys

#693

Viesti Kari Aittomäki »

Joella pauke onkova ja hauleja ropisee peltikatolle kuten aina tähänaikaan tapaa.

Onko se joku oletusarvo että pikkukännissä on nastempi sähdätä haulisylkiäisellä' sorsiensuuntaan?
Asujaimista välittämättä?

Mä en kovin tykkää näistä riistanhoitajista.
Pitäs kai lähetä paikalliseen ego-pubiin jossa noi tollaset niitä olusian kippaa ja eurofutista ja raveja isolta plasmalta vahtaa.
Ja kertoo toisilleen erätöistänsä.

Vaan vähänpä siinä on voitettavissa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 347
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Metsästys

#694

Viesti MtJ »

Tätä vinkkiä ei ehken pitäisi kirjoittaa, mutta piruuttaan kirjoitan kumminkin. Sorsaluvat ovat kalastuskuntien takana ja jos tiedät, mikä kalastuskunta joella vastaa alueesta, niin ei kun kokoukseen ja valittamaan haulien ropinasta. Sen jälkeen kalastuskunta todennäköisesti kieltää sorsastuksen alueella.

Tosin, kalastuskuntiin on kasautuneet ne kaikki m**kut, joita on kylänperiltä haalittu, joten se on kyllä sellainen kommuuni, ettei paremmasta väliä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 84
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Metsästys

#695

Viesti navajas »

Ei ole tullut vielä mitään. Muutaman päivän käynyt kyttäämässä. Muutama telkkä näkynyt, mutta matkaa liikaa, niin en ole ampunut. On tässä vielä lomaa lauantaihin, joten muutama päivä vielä aikaa kokeilla, jos jotain saisi. Aika surkeasti on kyllä ollut tällä suunnalla lintuja ja paukettakaan ei ole pahemmin kuulunut.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Metsästys

#696

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Joella pauke onkova ja hauleja ropisee peltikatolle kuten aina tähänaikaan tapaa.

Onko se joku oletusarvo että pikkukännissä on nastempi sähdätä haulisylkiäisellä' sorsiensuuntaan?
Asujaimista välittämättä?

Mä en kovin tykkää näistä riistanhoitajista.
Pitäs kai lähetä paikalliseen ego-pubiin jossa noi tollaset niitä olusian kippaa ja eurofutista ja raveja isolta plasmalta vahtaa.
Ja kertoo toisilleen erätöistänsä.

Vaan vähänpä siinä on voitettavissa.
Non starba semmoset. Ego-pubiin siis.

Ampuma sektorien katsominen nyt on niin peruskamaa...
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 347
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Metsästys

#697

Viesti MtJ »

Meidän sorsastuslammella tulee aina hauleja yläsektorista, normisetti on pitää lippahattua vähän silmillä. Ei se ole mitenkään kummallista, matkaa on toiselle rannalla 500-800 metriä ja aina niitä välillä ropisee rintamuksiin.

Ei se silti mukavalta tunnu, jos peltiin ropisee, kun siinä ei tiedä, kuinka kaukana se ampuja on.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Metsästys

#698

Viesti tohtorismies »

Mjölnir kirjoitti: Miten on, potkun metsästäjät, tuliko viikonloppuna saalista? Itse en ehtinyt vesilinnustuksen aloitukseen tänä vuonna, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus.

4 sinikkoa lauantaina ja tänä iltana 1. Eli viisi kaiken kaikkiaan. Olen vallan tyytyväinen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#699

Viesti Mjölnir »

tohtorismies kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Miten on, potkun metsästäjät, tuliko viikonloppuna saalista? Itse en ehtinyt vesilinnustuksen aloitukseen tänä vuonna, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus.

4 sinikkoa lauantaina ja tänä iltana 1. Eli viisi kaiken kaikkiaan. Olen vallan tyytyväinen.
Hienoa!

Itse pääsen vasta lauantai-iltana väijymään, töiden jälkeen.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Metsästys

#700

Viesti tohtorismies »

Mjölnir kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Miten on, potkun metsästäjät, tuliko viikonloppuna saalista? Itse en ehtinyt vesilinnustuksen aloitukseen tänä vuonna, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus.

4 sinikkoa lauantaina ja tänä iltana 1. Eli viisi kaiken kaikkiaan. Olen vallan tyytyväinen.
Hienoa!

Itse pääsen vasta lauantai-iltana väijymään, töiden jälkeen.

Miten meni?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#701

Viesti Mjölnir »

tohtorismies kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Miten on, potkun metsästäjät, tuliko viikonloppuna saalista? Itse en ehtinyt vesilinnustuksen aloitukseen tänä vuonna, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus.

4 sinikkoa lauantaina ja tänä iltana 1. Eli viisi kaiken kaikkiaan. Olen vallan tyytyväinen.
Hienoa!

Itse pääsen vasta lauantai-iltana väijymään, töiden jälkeen.

Miten meni?
Näin yhden kyyhkysen, jonka jätin ampumatta, kun siinä yhdessä olisi niin vähän syötävää... Eli ei ollut hyvä päivä. Ei edes yhtään näköhavaintoa sorsalinnuista.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 347
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Metsästys

#702

Viesti MtJ »

Sorsien kanssa on ollut tyhjää, eilen kierrettiin monta lampea ja ei mitään. Mutta voi perhana miten paljon metsoja ja teeriä on metsissä. Järkytyin oikein, ensimmäiset lähti isäukon pihalla lentoon (6 metson poikue, 3 kanaa ja 2 kukkoa, sekä koppelo). Voi perhana. Teerille ja metsolle on todella ollut hyvä vuosi, jo kolmas peräkkäin 8-)
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Metsästys

#703

Viesti Kari Aittomäki »

Jep, tääläkipäin on minkit saatu tapettua miltei kokonaan, kai.
Se näkyy.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Metsästys

#704

Viesti Paappa »

Tuttu metsästäjä Rovaniemen maalaiskunnasta kertoi että nyt on toinen hyvä kanalintuvuosi peräkkäin. Suurimpana syynä piti otollisia sääolosuhteita. Tiedä sitten tuosta.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 84
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Metsästys

#705

Viesti navajas »

Saalis jäi yhteen sorsaan. Todella vähän sorsia liikkeellä P-Karjalassa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa