Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun purjehtijat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#31

Viesti Mjölnir »

Tarkoitus olisi vääntäytyä vaikka viikonlopuksi jossain vaiheessa Turun saaristoon.

Entisenä kilpapurjehtijana olen saanut yliannostuksen veneessä istumisesta, mutta viikonloppu pari kertaa kesässä ei ole paha
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#32

Viesti MarkkuT »

http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=277905

Mukana aseistus! Voiskohan joku sponsoroida mulle 6 tonnia? Kantaisin korteni vapaaehtoisen maanpuolustuksen kekoon. Käsi ylös, kuka lähtee pikakivääriampujaksi?

:lol:
Ain't no one.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#33

Viesti Mjölnir »

MarkkuT kirjoitti: http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=277905

Mukana aseistus! Voiskohan joku sponsoroida mulle 6 tonnia? Kantaisin korteni vapaaehtoisen maanpuolustuksen kekoon. Käsi ylös, kuka lähtee pikakivääriampujaksi?

:lol:
Voin lähteä aluksen kapteeniksi, vähäisempää hommaa en valitettavasti voi ottaa vastaan :lol:
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#34

Viesti MarkkuT »

Joo tottahan kapu tarvitaan.
Ain't no one.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#35

Viesti Tapani »

pilipalipurkkeja!

Tällainen http://www.shipsforsale.fi" onclick="window.open(this.href);return false; (sieltä sotilasalukset ja sieltä U-194) sen olla pitää. Kaverini tosin kieltäytyivät porukalla tuon ostamisesta, koska se ei kulje ydinvoimalla. Ja sitten toi olikin jo myyty...


Tapani
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#36

Viesti MarkkuT »

Tapani kirjoitti: http://www.shipsforsale.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Huviveneet -> Hong Kong

Onpa hieno. Kaikenlaisia rahareikiä sitä keksisikin. Yhden lottovoiton sais tuhlattua ihan tosta vaan.
Ain't no one.
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

KESÄ!

#37

Viesti Beorn »

Täten julistan virallisesti kesän osaltani alkaneeksi; vene on vesillä (ja kelluukin vielä. Opetin sitä vuotamaan maissa, nyt se ei päästä vettä sisään.). Mikä on tilanne muilla potkun seilaajilla? Onpa onnellinen olo. Pitää laittaa hymiöitä. :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :D :D/ :paallaan:
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#38

Viesti porky »

porky kirjoitti: Äijä on haksahtanut purjehdus touhuihin. Tosin ei omaa paattia vielä. Kesälomareissun mahdollisuuksia katsellaan parhaillaan. Ehkä vuokrataan joku pieni purkki sisävesiltä viikoksi tai jotain. Itse purjehdin sujuvasti niin kauan kun ei tartte sattua mihinkään mikä liittyy paatin ohjailuun 8) .
Itseäni lainaten,

Sama kuume vaivaa taas. Vuokraajat vaan suhtautuvat ikävän nuivasti Terrieriin. On kai ostettava sille oma purjevene... olisi sopiva myynnissäkin :smt080.
Saija Tarvainen
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Potkun purjehtijat

#39

Viesti joksanen »

Törmäsin facebookissa tällaiseen kloppiin
http://zacsunderland.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beatrix
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 136
Lauteille: Marraskuu 2007

Potkun purjehtijat

#40

Viesti Beatrix »

Eka veneilykausi alkaa olla loppusuoralla. Tosin jos sitä nyt veneilyksi lasketaan, moottorivene kun on kyseessä ;) On ollut aivan upeaa, ei kaduta yhtään että tuli hassattua rahat moiseen. Sekin ilahduttaa, että nollasta aloitettiin ja parissa kuukaudessa on jo jotain opittukin, vaikkei tässä henkseleitä voi vielä paukutella. Maantiede on avartunut ja kiinnostaa oppia vielä paaaljon lisää.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Potkun purjehtijat

#41

Viesti Tapani »

Meillä taas eka kesä alkaa olla loppusuoralla molempien lasten (1,8v ja 3v) kanssa. Pahaa pelkäsin keväällä, mutta hienosti on kyllä mennyt. Torstaina lähdetään taas merelle, vaimolla kun on pari vapaapäivää. Sunnuntaina tietysti katsomaan Airistolle isoja laivoja kun Tall Ships Race lähtee Turkusesta.

Muoks: kirjoitusvire
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Potkun purjehtijat

#42

Viesti Mjölnir »

Todella monen vuoden tauon jälkeen käytiin tänä kesänä lyhyt lenkki heittämässä Rymättylästä Nauvoon ja takaisin. Ihan hienoa oli.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Potkun purjehtijat

#43

Viesti joksanen »

Iski veneilykärpänen taas kesällä. Tietäiskö kukaan ketään joka lähtisi ensi kesänä vuokraamaan mulle n. 25-jalkaista purjevenettä viikonpäiviksi? Mieluiten sellainen, jossa on oikea moottori, eikä perstuupparia.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Potkun purjehtijat

#44

Viesti Tapani »

Jarno, siis mille ajalle? Koko kesän viikonpäiviksi vai joksikin ajanjaksoksi vain? Meillä on meinaan alustavissa (erittäin) suunnitelmissa laittaa vene tyhjäkäyntiaikoina vuokralle. Tosin en ole vielä selvitellyt asiaan liittyviä käytännön kysymyksiä oikeastaan ollenkaan.

Tapani
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Potkun purjehtijat

#45

Viesti joksanen »

Ah, sori epämääräisyyteni. Noin viikon mittaiseksi ajaksi :)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 99 kurkkijaa