Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kaihoo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 170
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Oulu

#136

Viesti Kaihoo »

No mutta, täältähän löyty mielenkiintoinen topicki. Ihan tätä varten piti rekisteröityäkin.
Aikoinaan aloitin lajin, kun se Ouluun saapui, mutta myöhemmin eteläsuomeen muutettuani totesin silloin Helsingin hintojen olevan opiskelijalle liikaa ja olenkin sitten jatkanut muiden lajien parissa. Nyt on vähän jäänyt harmittamaan, kun TSM silloin keskeytyi.

Ilmeisesti Hämeenlinnaa lähimmät harjoittelupaikat on Helsinki ja Tampere?
Onko minkäännäköisiä laajentumissuunnitelmia tähän Helsingin ja Tampereen välille? Sata kilsaa sivu on turhan pitkä reenimatka...
Toki tälläkin taitaa joitain tyylisuuntia olla, mutta vasta paikkakunnalle muuttaneena en oo niihin vielä ehtiny tutustua.

TSM oli ensimmäinen laji, jota aloin kunnolla harrastamaan ja myöhempiin olenkin siitä imenyt ne parhaat itselle sopivat puolet. Noo oli siinä joitain ärsyttäviäkin piirteitä.

Mukava sivusto teillä täällä.

moderaattori: tupla viesti poistettu. Tervetuloa sivustolle :)
Serendur
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Oulu

Re:

#137

Viesti Serendur »

Kaihoo kirjoitti: Onko minkäännäköisiä laajentumissuunnitelmia tähän Helsingin ja Tampereen välille? Sata kilsaa sivu on turhan pitkä reenimatka...
Eipä taida tällä hetkellä olla laajentumissuunnitelmia.
Kuvake
Cira
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19
Lauteille: Elokuu 2008
Paikkakunta: Turku

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#138

Viesti Cira »

Sopisikohan Tai Shin Mun 10- vuotiaalle pikkusiskolleni, joka haluaa harrastaa kung fua? Tämä vaikutti olevan ainoa tyyli Oulussa, joka tarjoaa junnuillekin alkeiskurssin.
"Iriminagenauha"
Serendur
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Oulu

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#139

Viesti Serendur »

Cira kirjoitti: Sopisikohan Tai Shin Mun 10- vuotiaalle pikkusiskolleni, joka haluaa harrastaa kung fua? Tämä vaikutti olevan ainoa tyyli Oulussa, joka tarjoaa junnuillekin alkeiskurssin.
Jos kung fua haluaa treenata niin varmasti sopii.
Kizoku
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Rovaniemi

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#140

Viesti Kizoku »

Cira kirjoitti: Sopisikohan Tai Shin Mun 10- vuotiaalle pikkusiskolleni, joka haluaa harrastaa kung fua? Tämä vaikutti olevan ainoa tyyli Oulussa, joka tarjoaa junnuillekin alkeiskurssin.

itse alotin reenaamisen 12vuotiaana:)
Veini.L
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19
Lauteille: Syyskuu 2016
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: TAI SHIN MUN

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#141

Viesti Veini.L »

Tampereen Tai shin Mun pääsi vihdoin harjoittelemaan omaan saliin.

Hip Hip Hei!!!

http://www.taishinmun.fi/yhteystiedot/tampere.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Veini
Kuvake
Kompastelija
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 97
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#142

Viesti Kompastelija »

Thumbs up! :smt041
Kaikki oli kaunista, eikä mikään tehnyt kipeää.

-Kurt Vonnegut 1950-2005
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#143

Viesti Elina »

Hienoa!!! Onnea!
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#144

Viesti Veka »

Onnea ja menestystä!!! :thumbsup: :occasion5:
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
remo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 647
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#145

Viesti remo »

Hienoa!!!
Kizoku
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Rovaniemi

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#146

Viesti Kizoku »

Onnea:)
Kuvake
Karhunsydän
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 30
Lauteille: Toukokuu 2011

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#147

Viesti Karhunsydän »

Kuinka lähellä tuo Tai Shin Mun on esim Hou Quania " onclick="window.open(this.href);return false;
Eli onkos Tai Shin Munissa tuollaista hyppelyä ja pyörimistä? Jos ei, niin miksi TSM on sitten nimen Apina Kungfu alla? :) Selvennystä nyt tyhmiä kysymyksiä jakelevalle noobille, kiitos! :D
oskar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 613
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: taiji
Sivulajit: baji, bagua, xingyi

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#148

Viesti oskar »

Toi klipin huoquan on modernia kilpa-wushuta, eikä sillä ole mitään tekemistä tai shin munin kanssa. Moderniin wushuun on otettu perinteisten lajien liikesarjoja ja muokattu ne näyttävämmiksi. Samalla niistä on karsittu alkuperäiselle lajille tyypillinen kehonkäyttö ja kamppailullisuus.

Sitä en tiedä mistä tuo huoquan liikesarja on alunperin kotoisin, mutta ei taida olla lähelläkään tai shin munia. TSM taitaa olla eteläisiä lajeja. Mutta joku TSM:stä enemmän tietävä jatkakoon...

EDIT: lisäys
Kuvake
Karhunsydän
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 30
Lauteille: Toukokuu 2011

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#149

Viesti Karhunsydän »

Tai Shin Munista vielä sellainen kysymys, että mistä tuo siis tulee kun netistä googlaamalla en löytänyt ulkomaalaisilta sivuilta mitään aiheesta Tai Shin Mun. Youtubestakin ainoa video minkä löytää on potku.netin tapaamisen video. Käsitin että se olisi perhetyyli Kiinasta joka on kulkeutunut sitten Suomeen. Onko siis niin ettei sitä muualla opeteta kuin Suomessa (ja Kiinassa?) kun ei siitä tietoa löydy? :o
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Tai-Shin-Mun Kung-Fu

#150

Viesti flammee »

Tai shin mun taitaa olla vain Suomessa käytetty kirjoitusasu lajille, da sheng men lienee oikeampi? http://schule.dashengmen.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta silti kaikkea nyt ei vaan ole netissä.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 30 kurkkijaa