Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#121

Viesti nomad »

Mä en kyllä kukkia uskaltas kaasuttaa...

Muuten ollaankin tuosta kurssijutuista samaa mieltä, monta alan opettajaa on tullut nähtyä ja niistä ikävän pieni prosentti on ollut hyviä. Citycon on naisen manangeroima tuotos ja se näkyy.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#122

Viesti T-T »

nomad kirjoitti: Mä en kyllä kukkia uskaltas kaasuttaa...

Muuten ollaankin tuosta kurssijutuista samaa mieltä, monta alan opettajaa on tullut nähtyä ja niistä ikävän pieni prosentti on ollut hyviä. Citycon on naisen manangeroima tuotos ja se näkyy.
Tämmönen olis kyllä hankala. Vähän vois antaa kaasua...pampun toi söis kuitenkin.

Kuva

vieläkin menee asian vierestä, mutta toivon kovasti, että kyseiseen toimeksiantoon ei hakeudu päteviä työntekijöitä (korkeintaan kuin pyörähtään) ja näin on onneksi käynytkin. Ja ne viimeiset hyvät työntekijät taistelevat firman uskomattomia visioita vastaan. Se on ainut tyyli, millä saadaan nämä "konseptit" tuhoamaan itse itsensä.

Plus tietysti negatiivinen julkisuus on iso asia. :D
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#123

Viesti T-T »

Pitää nostaa vielä sellainen asia esille (yksi lisää mitä kursseilla ei opeteta) että vappuna tuli kaveriksi elämänsä toista
ovivuoroa tekevä kaveri. Kaveri käveli ryhdikkäästi sisään, kätteli, esitteli itsensä. Tämän jälkeen kätteli baarimikon ja blokkarin.
Kertoi, että on vasta aloittanut työt, ja kaikkea tietoa otetaan vastaan.
kuulokkeet korviin ja minä ovelle, ja kaveri omatoimisesti kiertään (vähän haisteleen tunnelmaa, kun baari ja takaterassi oli vielä puolityhjiä) Hetkien päästä kun on ollut aika pitkään hiljaista, niin kaveri kysyy rauhallisella ja selvällä äänellä radiossa, että onko ovella rauhallista ja kaikki ok. Mä olin erittäin otettu tästä. Kertoi ainakin minulle, että kaveri on tullut oikeasti töihin!
Meni ilta hyvin ja rauhallisesti.
Tolta pohjalta kun pamauttaa uuteen työpaikkaan, niin siinä usein se tahallaankin uudelle kaverille pissapäänä oleva vähän heltyy...
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#124

Viesti nomad »

Mistä tommosia löytyy? Yleensä vastaan tulee puoli vuotta salilla käynyt pitsa, joka jostain kumman syystä tarvitsee egonkohotusta riepomalla 50-kiloisia..
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#125

Viesti bodyguard »

nomad kirjoitti: Mistä tommosia löytyy?
+1 :thumbsup:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#126

Viesti Clancy B. »

T-T kirjoitti: Pitää nostaa vielä sellainen asia esille (yksi lisää mitä kursseilla ei opeteta) että vappuna tuli kaveriksi elämänsä toista
ovivuoroa tekevä kaveri. Kaveri käveli ryhdikkäästi sisään, kätteli, esitteli itsensä. Tämän jälkeen kätteli baarimikon ja blokkarin.
Kertoi, että on vasta aloittanut työt, ja kaikkea tietoa otetaan vastaan.
kuulokkeet korviin ja minä ovelle, ja kaveri omatoimisesti kiertään (vähän haisteleen tunnelmaa, kun baari ja takaterassi oli vielä puolityhjiä) Hetkien päästä kun on ollut aika pitkään hiljaista, niin kaveri kysyy rauhallisella ja selvällä äänellä radiossa, että onko ovella rauhallista ja kaikki ok. Mä olin erittäin otettu tästä. Kertoi ainakin minulle, että kaveri on tullut oikeasti töihin!
Meni ilta hyvin ja rauhallisesti.
Tolta pohjalta kun pamauttaa uuteen työpaikkaan, niin siinä usein se tahallaankin uudelle kaverille pissapäänä oleva vähän heltyy...
Ei kai vaan unohtanut tarkastaa ensisammuttimen ja hätäuloskäytävien sijaintia? ;)

Tuo on hyvä tapa kaikessa asiakaspalvelussa, esitellä alkuun itsensä. Hassua touhuta mitään jonkun kanssa jos ei tiedä kenen kanssa touhuaa..
Toki veteen piirretty viiva on sitte yli-innokkuus, joku toinen kuin sinä ois ottanu moisen kyselyn sellaisena että "mitäs tuo amatööri kyselee, kyllä täällä pärjätään ovella ilman sun kyselyitäkin" :O
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#127

Viesti nomad »

Ja turvallisuussuunnitelma pitää kans kattoa välittömästi, samoin kun alkusammutuskaluston tarkastuspäiväykset, merkinnät ja sammuttimien soveltuvuus ko. tilaan. Öh. Parempi kuitenkin noinpäin.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#128

Viesti T-T »

:D ja sitten innokkaasti kiikuttaa sitä vaahtosammutinta ovelle, jos siinä on jotain vikaa "hei hei hei tää sammutin on...."
Noniin. Juu peruskohteliaisuuksia tuollainen esittäytyminen on, mutta kun niitä tapauksia on niin monenlaisia.
Jotkut sanoo kysyttäessä nimekseen "krmhhh" ja katsoo lattiaan, seinille ja kattoon. Toinen heittää jonkun gängstaläpyhalauksen ja kysyy, että saakos täältä naisia, ja kuinka paljon ja lähtee sen jälkeen puoleks tunniks tupakille.
Juu yli-innokkuudekshan toi olisi mennyt, jos olisi ollut enemmän vanhoja töissä, mutta kun oltiin kahdestaan, niin halusi näyttää, että haluaa välittää...mikäs siinä.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#129

Viesti SirSamuel »

Antaa(tai pitäis ainakin) se hyvän kuvan vaikka olis kuinka kyyninen, vanha, elämäänsä ja oveensa kyllästynyt old school hapannaama parina ku ensiks tarjoaa kunnon kättelyn ja esittelee itsensä!?! Se kun tahtoo nykyään olla harvinaista, eikä sitä ainakaan kursseilla opeteta tai joku sano et "Muista sit esitellä ittes!"!!! Sit jos lähtee koluaan hätäuloskäyntien edestä juomadollyjä ja sammutteleen turhana päällä olevia sähkölaitteita tms. niin..noh nii..eihän sitä koskaan tiedä koska alkoholitarkastajan pirulainen paukkaa poliisin tai palomestarin kans tonteille..! Sitte saattais moisesta nohevuudesta jopa kiitos jostain kuulua varsinkin jos baarilla muuten on tarkastajan kans ollu vähä jotain nokkimista!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#130

Viesti L.K. »

Samaa mieltä, mikään ei ärsytä niin paljon kuin uusi naama ovella (tai jossain muussa hommassa) joka ei edes osaa esittäytyä..

Muuten en itse sinällään oikein ymmärrä vanhojen partojen laimeaa suhtautumista uusiin kavereihin. Jokainenhan joutuu joskus aloittamaan eikä silloin pitäisi katsoa nenänvartta pitkin vaan pikemminkin opastaa ja neuvoa kaveri talon tavoille.
Tämä siis ihan yleisenä,ei kohdistettuna kenenkään viesteihin tässä ketjussa.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#131

Viesti nomad »

L.K. kirjoitti: Samaa mieltä, mikään ei ärsytä niin paljon kuin uusi naama ovella (tai jossain muussa hommassa) joka ei edes osaa esittäytyä..

Muuten en itse sinällään oikein ymmärrä vanhojen partojen laimeaa suhtautumista uusiin kavereihin. Jokainenhan joutuu joskus aloittamaan eikä silloin pitäisi katsoa nenänvartta pitkin vaan pikemminkin opastaa ja neuvoa kaveri talon tavoille.
Tämä siis ihan yleisenä,ei kohdistettuna kenenkään viesteihin tässä ketjussa.
Loukkaannun välittömästi, sivelen itseni tuhkalla ja puen vaaleanpunaisen kauluspaidan vihreällä jv-lätkällä päälle, jonka jälkeen rupean humanistiksi. Tä?
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
NAMatööri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 21
Lauteille: Toukokuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#132

Viesti NAMatööri »

Ite alotin hommat kaverin ovella jossa tää kaveri oli ite ollut 9 vuotta, ja toinen vakkari joka tuota ovea oli tehnyt omaa ovikokemusta enemmän kun allekirjoittaneella on ikää.

Jätkät tuntevat lähes kaikki nimeltä jotka ko. paikassa käy. Vaikeuksia oli ja on ajoittain jopa vielä omaksua joitain "talon" tapoja
Ja omistaja on antanut minusta palautetta kerran tai pari tälle kaverille joka ovea pyörittää. Kun en ollut jo(i)ssain tilainteissa toiminut niinkuin nää 2 vakkaria on. Ajoittain tosiaan hankaluuksia mutta notkun edelleen tällä palvelumaksu -ovella joten kai tuo sisääntulo on kuitenkin ollut ihan onnistunut.


Ei taida liittyä millään tavalla ylläolevaan tekstiin, mut kai tästä voi joillekkin uusille on joitain mietteitä, että vaikka sanomista jostain tulee, eise välttämättä tarkoita että olet kussu hommasi ja lähtö tulee ovelta.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#133

Viesti T-T »

nomad kirjoitti:
L.K. kirjoitti: Samaa mieltä, mikään ei ärsytä niin paljon kuin uusi naama ovella (tai jossain muussa hommassa) joka ei edes osaa esittäytyä..

Muuten en itse sinällään oikein ymmärrä vanhojen partojen laimeaa suhtautumista uusiin kavereihin. Jokainenhan joutuu joskus aloittamaan eikä silloin pitäisi katsoa nenänvartta pitkin vaan pikemminkin opastaa ja neuvoa kaveri talon tavoille.
Tämä siis ihan yleisenä,ei kohdistettuna kenenkään viesteihin tässä ketjussa.
Loukkaannun välittömästi, sivelen itseni tuhkalla ja puen vaaleanpunaisen kauluspaidan vihreällä jv-lätkällä päälle, jonka jälkeen rupean humanistiksi. Tä?
Etkä loukkaannu! sitäpaitsi eräässä firmassa on pinkki kravatti ihan työasuun kuuluvana. \:D/
Alunperin oli kai vaihtoehtona pinkki kauluspaita, tai pinkki kravatti, joista nää sankarit päätyi sitten pinkkiin kravattiin. Tosin aina kun nauroin sille, niin mulle todettiin, että se on aniliininpunainen :D
Mehän voitaisiin pitää turva-alan humanismipäivät.
Nomad pitää syväluotaavan analyysin kirjasta "Järjestyksenvalvojien oikeus minuuteen - Tarina välittämisestä, uhrautumisesta ja palavasta rakkaudesta"
Ja vaikka L.K. seisoo ovella lyhythihaisessa, pillifarkuissa, erittäin paksussa kaulahuivissa. Välillä läpäytten jonossa olevia ihmisiä nokka pystyssä poskelle todeten, että "liian rahvasta, menkää pois."

Anteeks... En mä edes tunne teitä :D
Taidan mennä nukkuun.... :kiire:
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#134

Viesti nomad »

T-T kirjoitti:
nomad kirjoitti:
L.K. kirjoitti: Samaa mieltä, mikään ei ärsytä niin paljon kuin uusi naama ovella (tai jossain muussa hommassa) joka ei edes osaa esittäytyä..

Muuten en itse sinällään oikein ymmärrä vanhojen partojen laimeaa suhtautumista uusiin kavereihin. Jokainenhan joutuu joskus aloittamaan eikä silloin pitäisi katsoa nenänvartta pitkin vaan pikemminkin opastaa ja neuvoa kaveri talon tavoille.
Tämä siis ihan yleisenä,ei kohdistettuna kenenkään viesteihin tässä ketjussa.
Loukkaannun välittömästi, sivelen itseni tuhkalla ja puen vaaleanpunaisen kauluspaidan vihreällä jv-lätkällä päälle, jonka jälkeen rupean humanistiksi. Tä?
Etkä loukkaannu! sitäpaitsi eräässä firmassa on pinkki kravatti ihan työasuun kuuluvana. \:D/
Alunperin oli kai vaihtoehtona pinkki kauluspaita, tai pinkki kravatti, joista nää sankarit päätyi sitten pinkkiin kravattiin. Tosin aina kun nauroin sille, niin mulle todettiin, että se on aniliininpunainen :D
Cityconin kraka on anaalinpunainen. Vaihtoehtoisesti ehdotin välilihanpunaista. Ei saanut vastakaikua. :badgrin:
Mehän voitaisiin pitää turva-alan humanismipäivät.
Nomad pitää syväluotaavan analyysin kirjasta "Järjestyksenvalvojien oikeus minuuteen - Tarina välittämisestä, uhrautumisesta ja palavasta rakkaudesta"
Ja vaikka L.K. seisoo ovella lyhythihaisessa, pillifarkuissa, erittäin paksussa kaulahuivissa. Välillä läpäytten jonossa olevia ihmisiä nokka pystyssä poskelle todeten, että "liian rahvasta, menkää pois."

Anteeks... En mä edes tunne teitä :D
Taidan mennä nukkuun.... :kiire:
:lol:
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
NAMatööri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 21
Lauteille: Toukokuu 2011

Järjestysmies- ja vartijakoulutus?

#135

Viesti NAMatööri »

Eivät muuten taida melkeen missään Citykonin jätkät tota pinkkii krakaa käyttää, ainakaan nuista paikoista missä ite koittanu vilkuilla :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 39 kurkkijaa