Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Heia!

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Heia!

#46

Viesti n0k »

Janne Oksanen kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Kertokaas te jotka kaytatte tuota optiota etta heiaheia postaa ne tulokset Facebookkiin etta mita hyotya siita on? Katteletteko itte niita tuloksia sielta vai onko sen ainoa funktio ilmottaa kaikille muutamalle sadalle kaverille etta "kavinpa tanaan ulkoiluttamassa koiraa puoli tuntia"?
Ilmottaa kaikille muutamalle sadalle kaverille etta "kavinpa tanaan ulkoiluttamassa koiraa puoli tuntia".
Musta on kiva lukea kun ihmiset on urheillu :) Varsinkin kampittelijoitten posteja :D
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Heia!

#47

Viesti Riku Ähvä »

flammee kirjoitti:
Elina kirjoitti: Jos heiaheiaan kirjautuu facebook-tilillä, niin silloin et saa mitenkään estettyä sitä julkaisemasta niitä treenipostauksia.
Ei se mulla niitä julkase, facebook-tiliä oon kirjautumiseen aina käyttäny.
Sama homma. Aluksi julkaisi, mutta tarpeeksi kauan kun väänsin niin ei enää julkaissut. En ole kyllä ihan varma mitä tein. :roll:
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Heia!

#48

Viesti Janne Oksanen »

n0k kirjoitti:
Janne Oksanen kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Kertokaas te jotka kaytatte tuota optiota etta heiaheia postaa ne tulokset Facebookkiin etta mita hyotya siita on? Katteletteko itte niita tuloksia sielta vai onko sen ainoa funktio ilmottaa kaikille muutamalle sadalle kaverille etta "kavinpa tanaan ulkoiluttamassa koiraa puoli tuntia"?
Ilmottaa kaikille muutamalle sadalle kaverille etta "kavinpa tanaan ulkoiluttamassa koiraa puoli tuntia".
Musta on kiva lukea kun ihmiset on urheillu :) Varsinkin kampittelijoitten posteja :D
Niin minustakin. Eikä minun urheilusuoritukset kovin suurta viestitulvaa aiheuta kenenkään uutisvirtaan, kun ei ole tapana laittaa sinne erikseen jokaista kävelyretkeä jääkaapille ja takaisin.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Riposte
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 481
Lauteille: Helmikuu 2011

Heia!

#49

Viesti Riposte »

Elina kirjoitti: Jos heiaheiaan kirjautuu facebook-tilillä, niin silloin et saa mitenkään estettyä sitä julkaisemasta niitä treenipostauksia. Mä käyn yleensä käsipelillä poistamassa kaikki harjoitusmerkinnät facebookin feedistä
No pöh, siellä on yksi checkboksi mikä pitää käydä ruksaamassa pois, niin eipä julkaise enää. Jos merkkaa harjoitteen tähdellä niin sitten julkaisee, mikä on joskus kiva.

Voi olla että tämä on uusi ominaisuus. Olen käyttänyt vasta noin kuukauden.

Account -> Settings -> Share only my favourite exercises (marked with a star)
Kuvake
Ryokousha
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 106
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Capoeira
Takalajit: Karate, taijutsu, nyrkkeily, pekiti tirsia kali

Heia!

#50

Viesti Ryokousha »

AlexMachine kirjoitti: Jaawa, okei ehdotan myös roadworkia vaikka en harrasta. Toiveena olisi että Escrimaa toivottaisiin listalle.
Itse olen yrittänyt ehdottaa listalle vaikka ja millä tavalla (kali, Pekiti-Tirsia Kali, Filippiiniläiset taistelulajit, jopa yhdistelmää Kali/Arnis/Escrima ehdotin), mutta eipä taida olla tarpeeksi huutoa, että ílmaantuisi. Hassua sinänsä, kun kuitenkin kaiken maailman aivopainit listoilta löytyy :lol:
Janne Nurmela
-----
Some people just need a high five.
In the face.
With a chair.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Heia!

#51

Viesti flammee »

Mun mielestä vähän tyhmä että siellä ei oo sellasta nimeämätöntä treeniä, eli siihen vois laittaa minkä lajin tahtoo.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kirppunen
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12
Lauteille: Maaliskuu 2011

Heia!

#52

Viesti Kirppunen »

Itse käytän myös tuota heiaa. Minulle se on pieni motivaattori voi muille ihmisille "leveillä" kuinka paljon liikkuu ;) (vaikka sitäkin tasoa voisi vielä nostaa.)

Liikkumaton sukulainen avautui minulle, että "älä laita tuollaisia näkyviin koska itselle tulee paha mieli kun ei tee mitään!" Noh vastasin että se on minulle motivaattori ja myös hyvä treenipäiväkirja.

Muuten riepoo että ne ei vain osaa tehdä muay boranille omaa lajiansa! :smt076
Griy
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 976
Lauteille: Elokuu 2008
Paikkakunta: Kotka

Heia!

#53

Viesti Griy »

Heia! on kyllä mainio palvelu. Kiva laittaa talteen treenejä ja fiiliksiä.
Minna N
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Heia!

#54

Viesti Nico Koskeva »

Jeh, käytössä ollu kuukauden päivät. Tosin ei ole yhtäkään kaveria brushteeth

8(
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Heia!

#55

Viesti katar »

mä oon kans käyttänyt sitä noin vähän yli kuukauden. Mua ei haittaa, et se postaa ne treenit esille, ainoa miinus siinä on se, et niitä on itellä niin vähän :smt003.... Ja tietty, kun kaverilla on niitä merkintöjä varmaan kuusi tai seitsemän per viikko, niin vähän tulee semmonen olo, et laiska akka, ulos ja liikkumaan ja heti! tosin, kaveri ohjaa jumppia et siitähän niitä kertyy jo heti... :lol:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Limmu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 13
Lauteille: Maaliskuu 2011

Heia!

#56

Viesti Limmu »

Heiannu viime vuoden alusta, tykänny oon kyllä. Sitä kautta löysin thainyrkkeilynkin, kun serkku harrasti ja näytti aina tykkäävän niin paljon :D
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Heia!

#57

Viesti Janne Oksanen »

katar kirjoitti: Ja tietty, kun kaverilla on niitä merkintöjä varmaan kuusi tai seitsemän per viikko, niin vähän tulee semmonen olo, et laiska akka...
Mulla on kanssa kavereita jotka jaksaa liikkua kadehdittavan paljon. Nyt ollaan tiistaissa ja yksi on jo ehtinyt kerran puntille ja kolmet bujinkan-treenit tällä viikolla. Sillä on siis mun koko viikkotavoitteen edestä huhkimista pelkästään maanantailta!
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Heia!

#58

Viesti Mika »

Janne Oksanen kirjoitti:
katar kirjoitti: Ja tietty, kun kaverilla on niitä merkintöjä varmaan kuusi tai seitsemän per viikko, niin vähän tulee semmonen olo, et laiska akka...
Mulla on kanssa kavereita jotka jaksaa liikkua kadehdittavan paljon. Nyt ollaan tiistaissa ja yksi on jo ehtinyt kerran puntille ja kolmet bujinkan-treenit tällä viikolla. Sillä on siis mun koko viikkotavoitteen edestä huhkimista pelkästään maanantailta!
Päteekö tuossa jonkinlainen ninjamatematiikka? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Heia!

#59

Viesti Janne Oksanen »

Mika kirjoitti:
Janne Oksanen kirjoitti:
katar kirjoitti: Ja tietty, kun kaverilla on niitä merkintöjä varmaan kuusi tai seitsemän per viikko, niin vähän tulee semmonen olo, et laiska akka...
Mulla on kanssa kavereita jotka jaksaa liikkua kadehdittavan paljon. Nyt ollaan tiistaissa ja yksi on jo ehtinyt kerran puntille ja kolmet bujinkan-treenit tällä viikolla. Sillä on siis mun koko viikkotavoitteen edestä huhkimista pelkästään maanantailta!
Päteekö tuossa jonkinlainen ninjamatematiikka? :D
Luin viestin kolme kertaa läpi eikä huumori sillä vielä auennut. Mikä meni pieleen?
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Heia!

#60

Viesti Mika »

:smt003
No, jos kaveri on tosiaan harjoitellut yhden päivän aikana kolme kertaa Bujinkania ja käynyt puntilla, niin onhan se aika ninja. Ja Bujinkan on ikään kuin ninjalaji, niin...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa